Reacher Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Ik wens je een goed nieuw plekje Suikertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Goedemorgen Reacher, dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 32 minuten geleden zei fleurtje: Ik ga ff de kat controleren Kijken of ze nog twee oren heeft fleurtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 2 minuten geleden zei Reacher: Dagpact: Lars Reacher Kort dagpactje 'k Sta d'r niet op maar doe wel mee hoor, Reacher. Die lijstjes kukel je soms zo vanaf.. en zonder lijstje werkt het ook. Heb kukel-vrees. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Grapjas Ze is ziek denk ik. Er klopt in ieder geval iets niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Ik heb ze wat melk gegeven. Is niet goed maar iets anders neemt ze niet. Moet ermee naar de dokter en dat is urrgggllll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Oei, wat naar Fleurtje. Een heel gevecht om haar in het mandje te krijgen.... herinner ik me dat goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Meer voor mij dan voor de kat btw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 en dat is nog maar de opwarming vonneke..alsof je t warm pluizig konijn naar de slachtbank draagt. Hoofdje tegen de tralies geperst, pootjes die zich door de tralies vastklampen in t tapijt. Horror Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Ik weet t...de kat is ziek en niet ik en ik maak t t mijne maar ik kan daar echt zo slecht tegen. Gaan ze bloed nemen, ben ik al half aan t hyperventileren. Soit..wat moet, moet. Grow some balls fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Goeie morgen mensen. Succes vandaag Sugartje. Fleurie wat is er met je kat? Melk met een beetje water mag hoor, als ze dat drinkt is alleen maar goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 (bewerkt) Misschien reageert ze beter als je haar inbakert en in je jas houdt. Ik stel dat niet aan iedereen voor, want als t mis gaat... Hier in Nederland heb je de Dierenambulance die je voor 10 euro naar de dierenarts rijdt. Gaat sneller en dus minder trauma. 21 april 2017 bewerkt door Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Dank je Bolletje, ik ga afsluiten, tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Tot later,Suikertje! Haha Kohtje, kukel- vrees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Oehhhhhh Reacher.... inbakeren en dan in je jas...... onze Marieke was indertijd een ware Houdini én een moordmachine als ze geen bewegingsvrijheid had .... en een ritje dierenambulance kost hier 35 euro.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 heeeeee, heeeeeeeeeeeeeeeel veel succes Suiker.... gaat goed komen allemaal. We denken aan je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Ik weet t niet juist bolletje. Ze loopt een beetje gek met haar achterste pootjes vind ik. Haar oogje traant zag ik net en eten doet ze niet. Ze heeft een probleem met de schildklier maar nu krijgt ze ook haar medicatie niet binnen. Amai, ben al superblijj dat je dat zegt van de melk Ik denk niet dat me dat lukt reacher. Ik moet me gewoon vermannen denk ik. Niet denken of kijken maar doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Sterkte met de katsma fleurtje Ik moet aan het werk. Lars huishoudles voor vandaag is passende huishoud handschoenen kiezen, ik wil groen voor chirurgische precisie Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Doet dat goed suikertje!!! Ik ga maar eerst eens naar de arts bellen. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Ik moet een half uur later beginnen ik geef niet altijd de goede tips Yvonne. Ik had ooit een kat die op de schoot meeging, maar later in de wachtkamer was dat toch een probleem herinner ik mij nu. Al die smekkende honden... Toch maar mezelf maar klaarzetten voor het werk. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Goedemorgen. Geen roze handschoenen Reacher? Lijkt me net wat voor jou. Succes vandaag met het verhuizen Suikertje, vanavond fris in een nieuw huis slapen, lekker. Lars, goed gedaan, ben plaatsvervangend trots. Sterkte met de kat Fleurtje en Yvon, dank voor de koffie. Vanochtend therapie en de rest van de dag niks. Dagpact: Lars Reacher Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Ik moet ook aan de slag. Luitjes, maak er een mooie dag van. Dag dag...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Goedemorgen allemaal, Eerst mijn was ophangen zo. Straks met de tuut naar een dorp verderop. Zet mijn navigatie aan, want weet niet precies hoe te rijden Sta stijf van de stress en letterlijk met zweet in mijn handen Angst voor toeterende autos achter mij, verkeerd rijden, ergens niet meer uit kunnen komen enz. Echt vreselijk.. Maar ik MOET van mezelf, anders leer ik het nooit Heb de tuut nu 3 weken, maar stap nog steeds niet in zonder stress Doorbijten Pff, valt echt niet mee Paniek kan soms zo vreselijk toeslaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Goedemorgen! Rapilos, de weg is ook van jou, jij mag er ook rijden, hè! En anderen moeten daar rekening mee houden. Het is niet fout om niet zo snel en vlot door te rijden als anderen, als je maar laat zien wat je doet. Is een paar rijlessen geen optie om je iets zekerder te malen? Of iemand die een paar keer met je wil gaan rijden en waar je je onzekerheden aan kwijt kan? Suiker, welkom in je nieuwe huis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Dagpact: Lars Reacher Quinn Pelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden