Spring naar bijdragen

Vrijdag, 14 april 2017

jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Fleur,

Wat zal het boterhammetje je extra lekker smaken straks :)

Omdat client nog steeds opgenomen is, heel veel vrij voorlopig

Probeer er van te genieten (van mijn vrije tijd dan he)en maar niet te denken, dat ik dan ook niets verdien )
Ochtendgym achter de rug, nu aan de koffie
Vanmiddag weer voor controle naar oogziekenhuis
Kijk ik echt weer naar uit (not:()

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Suikertje:

Ik ben zelf niet gelovig, maar erger me aan de woorden van Lars,  Ik vind het volstrekt onnodig om dit soort woorden te gebruiken. 

Onnodig, dat is een juiste term. Uit respect voor hen die wel geloven. En als je met het uitspreken opschrijven van dergelijke woorden nog iets opschoot, maar dat lijkt er ook niet op.
Sterker nog, ergens diep in je voedt het je verkeerde ego, dat wat denkt alles onder controle te kunnen houden. Ook dat ego wat met drinken te maken heeft. Dergelijke soort boosheid kunnen we beter overlaten aan hen die er mee om kunnen gaan, daar geen last van hebben. Ons verslaafden kan het in de verkeerde hoek brengen. Alweer doet nederigheid zich gelden..
Sorry als het lijkt alsof ik voor anderen spreek, dat is niet de bedoeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik mezelf laat sturen (handelen) door wat ik NIET wil kom ik niet verder. 

Wat ik niet wil Is,  heb ik de laatste 7 jaar zonder drank ondervonden, slechts het startpunt om te gaan onderzoeken wat ik dan WEL wil. 

En daar kan ik wel mee verder, dingen voor doen en laten waar ik dan ook achter sta, ook al Is t niet makkelijk, of niet leuk.

"Alles beter dan dit" of "ik wil dit niehiet!" Is een heel normaal en begrijpelijk gevoel. Maar niet een startpunt voor actie, maar een startpunt voor constructief zelf op zoek gaan naar "wat dan wél", en daarna (daarna pas) "hoe". 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag,

Adem innnn.... adem uittt.... Lars. Nu heeft die pester zelf een probleem he.
Ben je zelf heel gebleven?
En heb je je tekst van eerder al aangepast? Anders heb je straks ook nog een ban terwijl je gisteren schreef dat je zo veel aan het forum hebt!!

Ik ga 3 dagen werken. Best veel na een week vrij. Enfin er is vast extra lekker eten :)

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is het berekoud zeg, kachel aan en dikke kleren en nog heb ik het koud. Gelukkig wel goed en heel diep geslapen, paar keer wakker en hele verhalen gedroomd. Vraag me af of dat met niet drinken te maken heeft of met mijn drukke hoofd dat nog steeds een soort van drukhoofdpijn heeft. Wel moe maar niet zo dodelijk als gisteren. Mijn Spaanse gasten , gezin van 5, is gearriveerd, leuke mensen en goed om weer eens Spaans te spreken. Was lang geleden, het nachtelijke gesprekje van vorige week even niet meegerekend. Zo heb ik dus iets nuttigs te doen en het brengt nog geld in het laatje ook, want buiten lekker lezen zit er bepaald niet in.

Voor wie het interesseert : gisteren een heel stuk op mijn draadje geschreven over hoe het  nu gaat, gezondheid en zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow Lars! Ziek of niet, hij hoeft zijn probleem niet t jouwe te maken! Triest! Word je wat goed opgevangen? Ik had ooit iets gelijkaardigs voor en heb nog weken met heel wat woede rondgelopen. Zoiets kan serieus impact hebben. 

Ik heb er geen woorden voor. Triest, triest, triest

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil niet meer klagen hier over de verhuizing van mij. Ik heb er niks aan en jullie helemaal niet. Ik ga beschermd wonen en vervolgens late ze me alles zelf opknappen. Dit lukt me dus totaal niet. Ben totaal van slag en weet even niet hoe verder. Gelukkig slik ik refusal anders ging het met mij niet goed. Jullie lezen misschien wel hoe het afloopt, al is het de vraag of ik daar wel direkt internet heb. Heb daar ook niks van gehoord. Kan dat zelf niet regelen. Enige wat ik deze dagen doe is veel liggen om mijn hoofd wat rust te geven. Morgenochtend meld ik me vast wel weer om goedemorgen te wensen. Fijne avond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...