Antoinnette Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Ik ben zelf niet gelovig, maar erger me aan de woorden van Lars, Ik vind het volstrekt onnodig om dit soort woorden te gebruiken. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 2 uur geleden zei Lars: Mooi dan kan ik mij eens wat met @Reacher bezig houden Hele weekend werken? Hey pas op hè Lars!!! fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Lars is ne player Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Goedemorgen allemaal, Fleur, Wat zal het boterhammetje je extra lekker smaken straks Omdat client nog steeds opgenomen is, heel veel vrij voorlopig Probeer er van te genieten (van mijn vrije tijd dan he)en maar niet te denken, dat ik dan ook niets verdien ) Ochtendgym achter de rug, nu aan de koffie Vanmiddag weer voor controle naar oogziekenhuis Kijk ik echt weer naar uit (not) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 1 minuut geleden zei Suikertje: Ik ben zelf niet gelovig, maar erger me aan de woorden van Lars, Ik vind het volstrekt onnodig om dit soort woorden te gebruiken. Onnodig, dat is een juiste term. Uit respect voor hen die wel geloven. En als je met het uitspreken opschrijven van dergelijke woorden nog iets opschoot, maar dat lijkt er ook niet op. Sterker nog, ergens diep in je voedt het je verkeerde ego, dat wat denkt alles onder controle te kunnen houden. Ook dat ego wat met drinken te maken heeft. Dergelijke soort boosheid kunnen we beter overlaten aan hen die er mee om kunnen gaan, daar geen last van hebben. Ons verslaafden kan het in de verkeerde hoek brengen. Alweer doet nederigheid zich gelden.. Sorry als het lijkt alsof ik voor anderen spreek, dat is niet de bedoeling. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Ik vloek wel elke dag een keer. No big deal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Genieten rapilos!!! Voor je t weet is t voorbij! En smaken gaat da boke zeker. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Ik ga nog wa naar de muur staren hier. Nog drie voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Lars, houd je kop erbij joh! Denk aan wat jopie schreef (en haal wat weg hierboven, we willen je nog vaker lezen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 (bewerkt) Als ik mezelf laat sturen (handelen) door wat ik NIET wil kom ik niet verder. Wat ik niet wil Is, heb ik de laatste 7 jaar zonder drank ondervonden, slechts het startpunt om te gaan onderzoeken wat ik dan WEL wil. En daar kan ik wel mee verder, dingen voor doen en laten waar ik dan ook achter sta, ook al Is t niet makkelijk, of niet leuk. "Alles beter dan dit" of "ik wil dit niehiet!" Is een heel normaal en begrijpelijk gevoel. Maar niet een startpunt voor actie, maar een startpunt voor constructief zelf op zoek gaan naar "wat dan wél", en daarna (daarna pas) "hoe". 14 april 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 1 uur geleden zei fleurtje: Ik vloek wel elke dag een keer. No big deal. Ik ook hoor @@#%$^&((&^&)_@@##$%$^&(*())*& . Zo ik kan het alvast maar gehad hebben hé? rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Pasen kouder dan kerst. Ik zoek de arreslee. brrr wat is het koud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Het is nog ochtend gelukkig. Net wakker..... straks naar de fik met twee lieve kinderen. Fijne dag. Koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 25 minuten geleden zei Lars: ...... Heb alleen maar in mijn kop dat ik drank wil. Waarom dát nou? Kun je echt niks anders bedenken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Lars, sterkte. In ieder geval zit hij nu opgesloten en niet jij. Doorsta dit zonder drank ajb. Hij is ziek ja. Gaat veel te ver. Ik wil dat je een leuk iemand meekrijgt als begeleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Wat een eikel Lars. Zegt wel veel over em! Hoop dat het meevalt met je bril en blauwe oog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 even een half uurtje lunchpauze over? Dan is dit een mooi bijgerechtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 (bewerkt) oeps niet bijgelezen sorry Lars. drank voegt niks toe, ga het maar aan nu, jij bent Lars en dat blijf je. nuchter. 14 april 2017 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Goeiemiddag, Adem innnn.... adem uittt.... Lars. Nu heeft die pester zelf een probleem he. Ben je zelf heel gebleven? En heb je je tekst van eerder al aangepast? Anders heb je straks ook nog een ban terwijl je gisteren schreef dat je zo veel aan het forum hebt!! Ik ga 3 dagen werken. Best veel na een week vrij. Enfin er is vast extra lekker eten Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 1 uur geleden zei spirit: Dagpact: jowan Lars Momentum Roodborstje Reacher Sonnetje Spirit smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Wat is het berekoud zeg, kachel aan en dikke kleren en nog heb ik het koud. Gelukkig wel goed en heel diep geslapen, paar keer wakker en hele verhalen gedroomd. Vraag me af of dat met niet drinken te maken heeft of met mijn drukke hoofd dat nog steeds een soort van drukhoofdpijn heeft. Wel moe maar niet zo dodelijk als gisteren. Mijn Spaanse gasten , gezin van 5, is gearriveerd, leuke mensen en goed om weer eens Spaans te spreken. Was lang geleden, het nachtelijke gesprekje van vorige week even niet meegerekend. Zo heb ik dus iets nuttigs te doen en het brengt nog geld in het laatje ook, want buiten lekker lezen zit er bepaald niet in. Voor wie het interesseert : gisteren een heel stuk op mijn draadje geschreven over hoe het nu gaat, gezondheid en zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Wow Lars! Ziek of niet, hij hoeft zijn probleem niet t jouwe te maken! Triest! Word je wat goed opgevangen? Ik had ooit iets gelijkaardigs voor en heb nog weken met heel wat woede rondgelopen. Zoiets kan serieus impact hebben. Ik heb er geen woorden voor. Triest, triest, triest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Nauwelijks bor Zeg, dat nieuw draadje is bijzonder grappig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Ik wil niet meer klagen hier over de verhuizing van mij. Ik heb er niks aan en jullie helemaal niet. Ik ga beschermd wonen en vervolgens late ze me alles zelf opknappen. Dit lukt me dus totaal niet. Ben totaal van slag en weet even niet hoe verder. Gelukkig slik ik refusal anders ging het met mij niet goed. Jullie lezen misschien wel hoe het afloopt, al is het de vraag of ik daar wel direkt internet heb. Heb daar ook niks van gehoord. Kan dat zelf niet regelen. Enige wat ik deze dagen doe is veel liggen om mijn hoofd wat rust te geven. Morgenochtend meld ik me vast wel weer om goedemorgen te wensen. Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Lars, ik heb respect voor je hoe je nu al afstand van het gebeurde kunt nemen. Ik begrijp heel goed dat je boos bent dat het zover heeft kunnen komen. Misschien is nu echter wel de grote ommekeer bereikt. Dat hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden