Spring naar bijdragen

Dinsdag 11 april 2017


Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Kohtje:

Goede morgen.

Dagpact:

Lars

Mariken

Quinn

jowan

Sonnetje

Reacher
Lieselotje

Kohtje

Nadia


't Bevalt me wel, hier op het dagpact. Zo zwart op wit op een forum maakt het niet drinken toch nét even minder stiekem.

Sluit mij geheel en al bij Kohtje aan.

Heb een mooie dag, allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reacher....drie lieve woorden en hij mag je liefje zijn?? Tut tut tut..ge moet hem dat wat moeilijker maken he. Nu is de toon gezet. Vergeet diene ring met diamant maar. Dat wordt er ene uit den tuttefrutbak

Cola light? Urgggllllll..cola zero allemaal voor mij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kohtje:

Een stem als een dragonder, bolletje...
Wonderlijk dat je hondjes niet aansloegen.. daar heb je dus niks aan.

Ja Koh. ik gooi ze morgen in de groencontainer. Die moeten je leven redden, nou mooi niet.

Ja Lika als ik het zo lees is het wel grappig maar als je het 's nacht zo mee maakt, en je slaapt nog half, is het heel anders.

Daar dacht ik ook aan rapi, en vroeger zou ik m'n bed uitgestapt zijn naakt of niet maar dan had ik gedacht "Die laat ik heel gauw alle hoeken van m'n slaapkamer zien, en  das heel gauw gebeurd want die is maar klein, maar hij weet dan gelijk waar ie binnen is gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei bolletje:

Ja Koh. ik gooi ze morgen in de groencontainer. Die moeten je leven redden, nou mooi niet.

Morgen pas? Moet je ze nog een hele dag eten geven en uitlaten... :unsure:

Enneh... vroeger wás je dus een dragonder? Had je me altijd anders voorgesteld (en nog..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Koh. ik ben van nature een heel zachtaardig iemand en sta bekend als een lief iemand:P Maar ik kan zo verschrikkelijk lomp en rauw zijn. mijn broers vonden mij echt op de vrachtwagen thuis horen met een ring door m'n neus zware metalen armbanden en heel veel leer. Ik loop erg breed niet omdat ik stoer ben maar vaak last heb van m'n rug heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lika knap gedaan! Je kunt trots zijn op jezelf :)

@Quinn Sterkte met de EMDR en het uitpraten met c

@Lars hopelijk kan de cliëntenraad wat betekenen

@Yvonne dankjewel voor de koffie!! :lol:

@Suikertje veel sterkte Sugarcube ^^

HOI REACHER!!! :wub:

@Lieselotje beterschap voor je man!!

Hahaha xD grappig Bolletje xD

@fleurtje ik ben ene vrouw hoor :P

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citeren lukte dus niet helemaal.
 

Ik lees jullie aaaallemaal en zeg: sterkte en toitoitoi.
Mijn uur internet is alweer overschreden, ook de anderhalf uur al <_<

Quinn, aan het werk na de EMDR: is dat wel prettig joh?

Koud en winderig... ik wil nog een stukje terras onkruidvrij gaan maken.

ps: vind het ondersteunend dat er ook langer gestopten op het dagpact staan: tnx :)

en fijne dag gewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet t vasja :D. Ik doelde op lars en reacher :D

Ik heb ook xanax gekregen vorig jaar. Op eigen vraag. Dochter en ik gingen op reis en hoewel ik t zonder medicatie wou proberen, in eerste instantie, heb ik toch maar iets aan de dokter gevraagd. Paniekaanvallen op de luchthaven of in t vliegtuig stonden niet op t verlanglijstje. Wist niet dat ze zo verslavend waren. Dokter heeft er althans niets van laten vallen. Heb t zelf nog maar alleen op reis genomen. Stressniveau is dan te hoog....beetje ironisch wel :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Lars:

Help ik wil drinken :blush:

Nee, dat wil JIJ niet, dat wil die aap op je schouder. Mep die eraf. Je kunt niet drinken. Dat is alsof je op de glijbaan naar de hel gaat zitten.
Bovendien is drinken nergens goed voor. Het helpt je achteruit in plaats van vooruit.
Je hebt inmiddels zoveel andere dingen opgedaan die je leven leuk maken en leren hanteren, zoals je gevoel niet meer ontwijken, maar er doorheen gaan.
Als je de eerste neemt gaat dat er allemaal aan, met een klap van tafel. En opnieuw beginnen kost zo veel moeite.......  En het is nergens voor nodig. Je kunt het, heb je bewezen. Trek duurt ergens tussen de 7 en 20 minuten, dat is te doen toch? Haal er een hulpverlener bij en blijf een half uur aan de praat....

Misschien is dit die riedel die je misschien vertgeten was....
Sterkte er mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars, vereenvoudig het nou even voor jezelf. Je zit hier op het forum Alcohol  de Baas. Waarom ben je hier ooit gekomen?
Omdat je een probleem hebt met alcohol. Je wilde niet meer drinken, meen ik te begrijpen. De laatste tijd héb je ook niet gedronken
en dat is niet omdat het nou allemaal zo eenvoudig is en omdat het wel leuk is om te doen, maar omdat het noodzaak voor je is.
Menigeen hier heeft van tijd tot tijd te kampen met al dan niet enorme trek en behoefte om terug te vallen in gebruik. Jij nu ook.
Maar vóór je daadwerkelijk tot drinken overgaat zou je nog even moeten bedenken dat drinken nou juist dát is wat je de
afgrond inhielp en nu ook weer zál helpen... Dat wil je in je diepste ik NIET..
JIJ wilt niet drinken, je ziekte verslaving doet je laten denken dat je wilt drinken.
Die zin in drinken verdwijnt sneller dan de spijt die je hebt nadat je wel gedronken hebt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...