Antoinnette Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Goedemorgen. Maar even gewacht tot het weer beetje licht werd. Even wennen weer. Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Ik sta weer met veel hoofdpijn op vanmorgen. Voelt alsof ik gisteren veel gedronken heb, Gisteren ging het ook al niet goed. Beetje moedeloos om van te worden. Hoop dat het straks echt beter gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Geen idee, zou best ook wel rol kunnen spelen, maar wordt er wel gek van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Goeie zonnige zomermorgen. Dagpact: Lars jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Zal laat koffie worden denk ik, iedereen profiteert denk ik nog van dat uurtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Goedemorgen, Dagpact Lars jowan Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Goedemorgen! Hier staat formule 1 al aan vanaf 7 uur door manlief, ik heb nog even liggen dutten maar ga nu ook aan mijn dag beginnen. Fijne zonnige dag allemaal Dagpact Lars jowan Nadia Lieselotje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Lastig, als je vaak niet leuk wakker wordt. En zo vroeg...is even terugkruipen geen optie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Mijn hoofdpijn zakt gelukkig weer een beetje af. jammer alleen dat de zon nog niet schijnt. Wil eigenlijk begin maken met mijn balkon beetje leeghalen van de rotzooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Koffie en thee lui. Goedemorgen overigens... Hier schijnt de zon al volop Suiker, ik blaas um wel even jouw kant op, zover is dat niet eens..... Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Goeie morgen mensen. Ha ik zie dat Vonneke er ook is. Lekker eerst een vers bakkie doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Samen koffie drinken met Yvonne en Bolletje, mooier kan bijna niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Hé goeie morgen kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Ja helemaal gezellig zo. Hoop dat bij jullie inmiddels de zon ook schijnt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Nee hier nog geen zon Yvonne, lucht zit nog pot dicht, maar ga straks toch maar eens herfstbladeren weg vegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Morgen allemaal. Zon, zon , zon!!!!!! Zo nodig, Suikertje sterkte met de hoofdpijn, jowan had je een goedemorgen dag gisteren? Bolletje voel je je weer beter? Niet meer somber? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Hihi... dat is de reden dan Suiker: op jouw balkon is het nog herfst, de winter moet er nog komen en dan pas dat voorjaarszonnetje..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Dank je wel Lika, hoe gaat het met jou vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Ik zieZBB ook online, hoe gaat het met je??? Jij ook een goedemorgen Lika... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Yvonne, zonder jou ziet de wereld er anders uit. Minder aangenaam. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Dankjewel Lika, wat lief... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Ach, het is gewoon zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Goedemorgen allen hier nog geen zon, maar dat komt vast Prachtige dag toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Goedemorgen mensen, Zal ik er weer een gewoonte van maken om hier op de site te komen? Na een lange absentie heb ik er weer behoefte aan. Ik ben inmiddels een kersverse veertiger. Eenzaamheid wordt zo langzaamaan steeds ondragelijker naarmate je ouder wordt. Voorheen koesterde ik 'Het Alleen Zijn'. Maar dat was in de tijd dat ik mezelf nog de eeuwigheid had toegedacht. Nu me de dood is aangezegd (als in Memento Mori), wil ik onder de mensen zijn. Dat verzet de zinnen. Of bevestigt juist het onvermijdelijke...? Goed, philosophische modus uit. Ik ga aan de koffie. Groet, Gunn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2017 Goedemorgen Gunn. Fijn je weer te zien. En ja, kom maar weer met regelmaat even een babbel maken hier hoor. Las dat je inmiddels 100% bent afgekeurd. Kan me indenken dat dat niet leuk is. Maar dat is geen reden om als kluizenaar de rest van je jaren te slijten toch? Gunn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden