Vasja Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 Een hele goeie morgen allen ^^ en een mooie dag toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 Goedemorgen Vasja en Lars. Heb het goed vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 Ik ben tevreden als ik zonder al te veel stress naar de winkel kan fietsen vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 Succes Lars met dat gesprek, laat me de afloop maar weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 4 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 Succes Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 Goedemorgen frummers. Zaterdag...... Koffie en thee staan klaar. Lars en Suiker allebei succes, gaat jullie allebei lukken, vast wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 Goedemorgen Yvonne, dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 Goedemorgen allemaal, Straks weer werken Budget is ingekrompen, dus minder tijd nu om alles te doen ga het waarschijnlijk niet redden in 1.5 uur tijd Enfin, harder werken voor minder geld dus Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 goeiemorgen frummers, harder werken voor minder geld Raps, dan doe je jezelf te kort en bevestigt de politiek dat de bezuinigingen terecht waren (en er misschien nog meer afgeroomd kan worden) Zorg maar liever voor jezelf zodat je dit werk ook vol kunt houden meis. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 (bewerkt) Rapi dat kan toch zo maar niet? Je bent toch ook niet meer de jongste? Jane een beetje kunnen pitten wijfie? Er is weer een wolf dood gereden, en als ik dat hoor word ik echt verdrietig. Ik vind dat zo erg. Juist omdat ik hoop ze hier weer terug te krijgen. Er is hier genoeg voedsel voor ze dus hoeven we niet bang te zijn dat ze ons aanvallen. Moghu Jannigje. 4 maart 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 ha Jannig Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 (bewerkt) ha Bol, ja hoor slapen doe ik prima gelukkig en jij? 4 maart 2017 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 Zo Lars, mijn taak heb ik volbracht, boodschappen binnen. Nu jij nog! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 Vandaag zingen i.p.v. Sporten. Regenpak maar weer mee, vrees ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 echt begrafenisweer ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 Ben alleen de kaas vergeten, maar dat haal ik wel bij rapilos (geitenkaas) Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 Heel knap Sugar. Ik slaap al een tijd erg goed. Van de week uitgerekend dat ik per dag 12 1/2 uur in bed moet liggen van de ergotherapeut. Hoop toch dat dat een keer verandert. Is vandaag de begrafenis Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 Wat erg @Rapilos. Word ik boos van. Nou ja. Is zinloos. Niet alles kan maar in minder tijd hè? Goedmorgen iedereen. @Jannigje ik las je bericht gisteren. wanneer hoor je iets? Ik word lekker wakker nu net. Gewoon gewoon. Mooi genoeg. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 Oh Jane, bah. Echt van dat weer ja. Brrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 Vanmiddag Bol. Zie er best tegen op ook. En dochter speelt een belangrijke wedstrijde dan in Enkhuizen waar ik erg graag bij had willen zijn. Maar ze zei volley is er elke week, dit kun je maar een keer doen. Wijze meid die meid van mij♥ Lika en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 (bewerkt) Hier een flauw zonnetje en droog. Veel sterkte vanmiddag Lady Jane En dank je wel Bolletje 4 maart 2017 bewerkt door Suikertje lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 gewoon gewoon Lika niks gewoon, heel bijzonder toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 Zo moeder zo dochter Jane Heb je niemand die even met je mee kan. Het is rot als je alleen naar een begrafenis moet. Bah. Hoe laat moet je er zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 Ja, zeker @lady jane. Heerlijk genoeg gewoon bijzonder gewoon. Wat een rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden