Lieselotje Geplaatst 7 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2017 Ahj Wanderer. Hoe gaat het nu met je broertje? Het valt niet mee dus in de familie momenteel! Ik wens je veel sterkte en kracht toe Maar jij gaat goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 7 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2017 Zit nog steeds in de inrichting in heiloo. Gaat alweer wat beter met mij. Bedankt voor je lieve berichtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2017 Denk maar goed aan jezelf ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 7 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2017 Las net de dagdraad, dat was dus echt een heftig weekend en nu is je gezondheid dus ook van steek met je zweer. Wat voor medicijnen slik je nu nog? Super dat je op het weekpact staat! Sluit me aan bij Lika, denk ook aan jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 7 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2017 1 minuut geleden zei Lieselotje: Las net de dagdraad, dat was dus echt een heftig weekend en nu is je gezondheid dus ook van steek met je zweer. Wat voor medicijnen slik je nu nog? Super dat je op het weekpact staat! Sluit me aan bij Lika, denk ook aan jezelf! Hoi lieselotje, Was idd geen pretje maar ik trek t nog.Zit nu alleen nog aan de maagwand beschermers en vitamine b complex forte. En oh ja ik ben op t moment heel egoistisch en doe lekker waar ik zin heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 7 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2017 Lekker doen Hoe is de trek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 7 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2017 Alleen heel vaak en veel honger. Eigenlijk geen behoefte aan drank. Wel af en toe momenten van zo nu lust ik er wel een. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2017 1 uur geleden zei Wanderer: En oh ja ik ben op t moment heel egoistisch en doe lekker waar ik zin heb Top! Heel gezond dat aan jezelf denken. Daarover schreef ik op de draad maar lees nu dat je dat al doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 7 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2017 Oh oeps overheen gelezen denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 10 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2017 Dat lees je veel hier en ervaar ik ook dat er meer trek is in lekker hartige dingen of snoep juist. Gisteravond ook een half pak koekjes bij de film naar binnen gewerkt, ach het was in ieder geval geen fles wijn. Net zoveel calorieen denk ik Hoe is het met je en de pijn? En met je familie? Wanderer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 10 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2017 Met mij vrij goed met pa ook. Broertje is nog steeds in de war. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Henkie! Ga je nog goed? Zie je niet meer zoveel op het forum. Geen dagpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 20 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Ja hoor gaat goed, heb t druk gehad en niet zoveel zin gehad om te tikken drink nog steeds niet en geen behoefte aan gehad. Lika en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Wanderer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Ik sluit me aan bij Jannigje, klinkt als muziek in de oortjes Wanderer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 21 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Muziek is altijd goed. Op dat gebied heeft een van mn favo liedjes, you dont own me, van lesley gore een heel andere betekenis gekregen. Haha en ja dat voor een metalhead Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 3 april 2017 Rapport Share Geplaatst 3 april 2017 Hallo Wanderer, haal je draad even naar boven. Misschien wil/ kun je hier iets kwijt. Groetjes Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 4 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 41 minuten geleden zei SvDolphin: Hallo Wanderer, haal je draad even naar boven. Misschien wil/ kun je hier iets kwijt. Groetjes Sita Wat bedoel je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 ik denk omdat je lang ingelogd bleef, maar niet schreef in die tijd, ik zat ook te wachten en soms is het dan veiliger schrijven op je eigen draadje Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 4 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 31 minuten geleden zei lady jane: ik denk omdat je lang ingelogd bleef, maar niet schreef in die tijd, ik zat ook te wachten en soms is het dan veiliger schrijven op je eigen draadje Lady jane goed gezien ikben een binnenvetter,. Dacht dat mn voorstel draadje wel gesloten was intussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 misschien kun je hier een beetje oefenen in je uiten? (ik moet nu echt naar bed, maar lees je beslist later) truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 Ha Wanderer, je voorsteldraadje is niet zomaar dicht hoor. Gewoon schrijven hier. Hoe is het nu met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 april 2020 Rapport Share Geplaatst 1 april 2020 Helaas is Wanderer Henk half Okt. vorig jaar overleden, zijn lever trok het niet meer. Misschien hijzelf ook niet en is hij nu wel gelukkiger. Maar ik zal die Rooie erg missen, zoals als vele die hem gekend hebben. He was een goed en zachtaardig jong <3 Ik ben blij dat hij met verschillende mensen toch zo goed kon opschieten en ook buiten dit forum contact had zoals met Borretje, ik weet niet met wie nog meer, maar bedankt, fijn hoor dat had hij echt nodig <3 Groeten en liefs uit "ut Hunebeddeloand" klein broertje het gaat je goed, klauw. Draak Smaragd en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 april 2020 Rapport Share Geplaatst 1 april 2020 Heeee "Rooie" Bro voor jou , klauw , luv yah en we zien elkaar zeker weer in het Walhalla :-) kunnen we vlees eten van dieren die niet geslacht hoeven te worden ervoor, want groeit vanzelluf weer aan en drinken we mede nadat ik je heb leren motor rijden en zien we al ons dieren terug , klauw en geniet. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 april 2020 Rapport Share Geplaatst 1 april 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden