Spring naar bijdragen

Woensdag 8 februari

Quinn

Aanbevolen berichten

Sorry, klinkt sjagerijnig, klopt ook wel.

bij alle vorige AD kon ik tenminste nog redelijk slapen, ook met pillen, maar toch.

Met deze lukt dat niet meer, ik zat vannacht om drie uur nog "klaarwakker"in de kamer. Daarna maar steeds in bed muziek geluisterd.

Ik kan dit er eigenlijk niet bij hebben, maar ja, wat dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag to all.

Hè alles ziet er anders uit:face-icon-small-shocked: Ojee en ik kan al zo slecht tegen veranderingen....;)

Ik heb me weer vergeten af te melden maar ik zag dat meerdere mensen dat niet doen. T`is gewoon niet mijn sterkste kant.

Vandaag een vrije dag en lekker uitgeslapen. Straks krijg ik bezoek en de wereld heeft hier een wit randje.

Iedereen een fijne dag gewenst en beterschap voor diegene die verkouden zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bor, die grote ruimtes tussen de regels vind ik ook maar niks. De rest ziet er wel cool uit

Hoe weet je dat Bor? Dat iedereen in je profiel kan kijken?

Geldt dat ook voor mij? Of heeft dat met instellingen te maken...

bewerkt door Sis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oef... positief beginnen, mooi binnen de tijd gebleven met die update! Voor de rest... behoorlijk wennen. Irritant dat je niet meer ziet wie iets leuk vindt. En ik ga nu eerst even zoeken hoe ik mijn profiel kan afschermen, want dat kun je nu dus inderdaad zonder in te loggen zien. Fail.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Bor:

Tsjek die dagpact, haha nou....

dat wordt voortaan een wel hele lange rij op deze manier, ha!

*ik lijkte jou Quinn*

Grinn... uitgelogd kun je dus wel zien wie wat liket. Weird... misschien een overzet dingetje? Kan dan weer niet vinden hoe een profiel af te schermen voor niet ingelogden (sorry niet ingelogden, 't is niet dat er geheime info staat, maar toch).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...