Jannigje Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Sorry, klinkt sjagerijnig, klopt ook wel. bij alle vorige AD kon ik tenminste nog redelijk slapen, ook met pillen, maar toch. Met deze lukt dat niet meer, ik zat vannacht om drie uur nog "klaarwakker"in de kamer. Daarna maar steeds in bed muziek geluisterd. Ik kan dit er eigenlijk niet bij hebben, maar ja, wat dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Goeiemiddag to all. Hè alles ziet er anders uit Ojee en ik kan al zo slecht tegen veranderingen.... Ik heb me weer vergeten af te melden maar ik zag dat meerdere mensen dat niet doen. T`is gewoon niet mijn sterkste kant. Vandaag een vrije dag en lekker uitgeslapen. Straks krijg ik bezoek en de wereld heeft hier een wit randje. Iedereen een fijne dag gewenst en beterschap voor diegene die verkouden zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Whooeeehooooe!!! Verandering van spijs doet eten! Wat een coole layout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Ah...die hadden we niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 (bewerkt) Ja Bor, die grote ruimtes tussen de regels vind ik ook maar niks. De rest ziet er wel cool uit Hoe weet je dat Bor? Dat iedereen in je profiel kan kijken? Geldt dat ook voor mij? Of heeft dat met instellingen te maken... 8 februari 2017 bewerkt door Sis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Nou zeg, dat zal wennen worden zo! Ik haak maar even weer af.... (delen met facebook? ach jee) Ondertussen doe ik verder niets dan slapen en slapen... dus tot later weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Later alligator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Later Smart en beterschap smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Mailbox vol notificaties ineens ik zie wel nu voor het eerst dat ik in sept. een waarschuwingspunt heb ontvangen ! smart en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 geen paniek hoor, ik kon niet in het profiel kijken anderen dus ook niet. en we kunnen niet meer quoten? Of zie ik iets over het hoofd? 3 minuten geleden zei fleurtje: Later alligator aha dat heet nu citeren nou we komen er wel, gewoon alles uitproberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Inderdaad, alle berichten komen nu los van elkaar in de mail, niet handig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Oke ga ik proberen.... zou niet tof zijn als dat zo was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 via staf kun je de moderators benaderen, dat is weer wel fijn, want dat had ik al een paar keer vergeefs geprobeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Ik kon de notificaties blokkeren, toen ik net weer voor het eerst inlogde Dat heb ik dus gedaan, en zo komt dus niet mijn hele mailbox vol lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Je kan ook niet meer zien, wie je berichten geliked hebben Sis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Ik heb het geprobeerd Bor maar kan weinig zien in andermans profiel. Goed nieuws dus alhoewel ik een digibeet ben dus misschien doe ik het niet goed Klopt rapilos vind ik ook jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Wat een verandering zeg! Vind het er niet beter op geworden. Ziet er een beetje te onoverzichtelijk en hip uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Kunnen we Trump hiervan ook de schuld geven. Ik begrijp er nog weinig van Vasja, Vol en Sis reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 1 uur geleden zei spirit: Dagpact: Quinn Nadia kohtje Bor Spirit Sis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Oef... positief beginnen, mooi binnen de tijd gebleven met die update! Voor de rest... behoorlijk wennen. Irritant dat je niet meer ziet wie iets leuk vindt. En ik ga nu eerst even zoeken hoe ik mijn profiel kan afschermen, want dat kun je nu dus inderdaad zonder in te loggen zien. Fail. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 4 minuten geleden zei Bor: Tsjek die dagpact, haha nou.... dat wordt voortaan een wel hele lange rij op deze manier, ha! *ik lijkte jou Quinn* Grinn... uitgelogd kun je dus wel zien wie wat liket. Weird... misschien een overzet dingetje? Kan dan weer niet vinden hoe een profiel af te schermen voor niet ingelogden (sorry niet ingelogden, 't is niet dat er geheime info staat, maar toch). Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Ik ga hier vast mee leren omgaan, maar waar zit het knopje nieuwe inhoud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 1 minuut geleden zei Lika: Ik ga hier vast mee leren omgaan, maar waar zit het knopje nieuwe inhoud? Ik denk dat dat nu; ongelezen bijdragen "heet Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Meldingen maar ff uitgezet, tjeemig, mijn prullenbak is vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden