Sis Geplaatst 3 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2017 (bewerkt) Goedemorgen beste mensen, ben ik weer vergeten mij gister avond af te melden. Niet mijn sterkste kant dus Maar ik zit hier nog steeds hoog en droog achter mijn laptop Vandaag heb ik een vrije dag en ik ga het lekker rustig aan doen. Vanmiddag naar mijn zus. Ze is geopereerd aan haar voet maar kan alweer aardig rond hobbelen. Vannacht weer zo`n nare droom gehad over mijn ex en harddrug waar ik niet weg weet te komen. Ik schrik dan wakker omdat ik denk dat ik gebruikt heb en dus niet meer clean ben. Het is altijd zo`n zelfde droom. Iemand bekend met steeds dezelfde terugkerende dromen Een fijne dag allemaal en sterkte met veel liefs voor wie het kan gebruiken Ga me vanavond proberen af te melden 3 februari 2017 bewerkt door Sis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 3 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2017 (bewerkt) Dagpact: Lars Quinn Vasja Lieselotje smart Burchill kohtje Sis 3 februari 2017 bewerkt door Sis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 3 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2017 zijn er eigenlijk mensen hier die naar de AA gaan/gingen ? tijd geleden ben ik paar keer geweest en voelde voor mij aan als naar een verplichte verjaardag en dan in een kringetje zitten en volgens de statuten van de AA te werk gaan en er kwam best wel verborgen leed mee mede door het drinken en had ik wel moeite mee Nu weet ik wel dat dat hier ook gebeurt maar daar ben je niet verplicht aan om het te lezen en dat is dan niet omdat het mij niet zou interesseren maar sommige dingen vind ik best moeilijk omdat het dan blijft hangen bij mij. wat is jullie ervaring bij de AA ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2017 Goedemorgen! Al aardig aan de opruim hier. Jakkes Sis, ik droomde in t begin wel af en toe dat ik gedronken had. Schrok dan ook wakker en dacht deed ik t nou of niet. Miss hoort t bij t proces? Tegenwoordig droom ik over andere absurde dingen. Hele tijd geleden dat er bijvoorbeeld een rattengezin onder de valse plafond zat. Met kleedjes en al aan. T waren er wel geen lieve.. Vannacht dat iedereen in mijn omgeving zelfmoord pleegde door van t dak te springen. En tegen de ochtend dat een meisje, die in een winkel werkt waar ik vaak kom en altijd een babbeltje sla, ontslagen was. Ik ben wel zeker dat de eerste twee niet waar zijn. Aan het laatste twijfel ik nog echt of ik t nu droomde of t echt zo is.. Vervelend Sis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2017 (bewerkt) Ik kwam niet in de supermarkt als ik een sterke drang voelde. Ik kon natuurlijk altijd dochter sturen en niet iedereen heeft die luxe.. Maar met water en droge boterhammen kom je nog wel een eindje. Verder gewoon door de winkel vliegen en er zo vlug mogelijk weer buiten. Focus 3 februari 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 3 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2017 Er was belangstelling naar mijn weekend seminar door Astrix en Lika geloof ik (neem me niet kwalijk als ik er naast zit ) en ik heb daar op mijn eigen draadje geprobeerd een soort van antwoord op te geven. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Het was vooral veel lijfwerk dus dat moet je ervaren en voelen wat bepaalde bewegingen en houding met je doen want dat ik natuurlijk voor iedereen anders. Sommigen begonnen spontaan te huilen en anderen werden er juist heel blij van. Dat is heel persoonlijk dus. Het zal idd denk ik (tenminste dat hoop ik) bij het proces horen Fleurtje maar ik hoop wel dat ze een keer over gaan. En het gekke is dat ik van harddrug droom terwijl ik dat al ongeveer 20 jaar niet meer gebruik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2017 Hemeltje, wat een stilte hier. Dank voor je uitleg Sis, Ik was een van diegene die daarom gevraagd had Spinazie met pasta ,kruidenkaas en pijnboompitten gegeten net Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2017 Go Pelle! Goed voorbereid op pad is het halve werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2017 Veel plezier pelle, Straks weer een ervaring rijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2017 Hey, Rapi, volgens mij heb je al hols (holidays), geniet ervan, meid! Deeeuwigevakantieman Lieselotje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2017 Ha, Eeuwige vakantieman Ja ,ik neem alvast een voorproefje op hoe het zal zijn over 5 jaar smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2017 Doe ik Lars Ik slaap wat af ! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2017 Sinds een uur beide oren potdicht Las hier laatst een wijze tip; neusspray Dat maar braaf doen dan he. Dat het max 2 weken zou mogen negeer ik maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 3 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2017 Droge afmelding ^^ smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 3 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2017 Hier ook droge afmelding. Weltrusten luitjes! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 3 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2017 MarQ, Ik ben nu drie keer bij de AA geweest. Ik weet nog niet of dit wat is, maar mensen zijn iig hartelijk en begripvol. Ik kan me voorstellen dat de sfeer in elke groep anders is. Het gaat allemaal volgens vast ritueel. Daar zal wel een idee achter zitten. Je hoeft iig niets. Bij deze groep duurt het 1,5 uur. ik ben dan ook een aantal keer geweest maar de hele insteek is niet echt mij ding en dat kan aan alles liggen, de locatie, de manier van werken,geen klik met de groep maar was er echt benieuwd naar hoe andere dat hier doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2017 Afmelding. Welterusten alvast. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2017 Hiero lekker gewerkt en gelachen ook nog. ( Colgate reclame waarin gezegd wordt: "ik kan mijn dag weer aan!!" Zeg ik tegen een bewoonster: "Oh vandaar dat ik het vandaag allemaal niet aankon; foute tandpasta!!" ) Wat is ze toch leuk..... Gauw boek en bed opzoeken; morgen drukke dag! Slaap lekker allen! Oja droog natuurlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2017 Iedereen al weg? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Slaap lekker Jan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Voor wie nog wakker is: slaap lekker. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden