Lieselotje Geplaatst 10 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2017 (bewerkt) Lieve Hoopje! Jij hebt toch wel een bos bloemen verdient, want je gaat al bijna naar de 2 maanden! Je bent zo lief om vele van chocolade te voorzien om bare tijden te boven te komen! Super dat het zo goed gaat met je en je manlief en dat hardlopen van je, zoooo jaloers dat ik geen sportiefgen heb. Heel fijn (droog) weekend gewenst. 13 maart 2017 bewerkt door Lieselotje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 12 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2017 (bewerkt) Hoe is het vandaag met je Hoopje? 12 maart 2017 bewerkt door Vasja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 13 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Dank jullie wel voor de mooie bloemen! Het gaat erg goed eigenlijk. Vanmorgen werd ik wakker en voelde mij gelijk energiek. Goed weekend gehad waarin ik enorm heb uitgeslapen, 12 uur per nacht.....ik had het denk ik echt nodig! Uit eten geweest met daarbij de bijbehorende flessen spa rood. ( ik had het even moeilijk en zag en proefde de bubbels....) en de 10 kilometer gelopen!! Ik voel mij vandaag echt top! Het weer daar wordt ik ook zo vrolijk van :-) Als dit het resultaat is van niet drinken dan weet ik waar ik het voor doe en helpt dit mij om door te zetten!! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Wat mooi dit bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 (bewerkt) Ow wauw super!! Heb je meegedaan aan een 10 km loop of gewoon voor jezelf gelopen? ^^ Je mag trots zijn op jezelf! 13 maart 2017 bewerkt door Vasja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 14 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Gewoon voor mijzelf gelopen, het was heerlijk. Ik had lekkere muziek op, het leek wel of ik vleugels had :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Heerlijk om te lezen lieve Hoopje! Lekker fladderen door het (alcoholvrije) leven En zoooo begrijpelijk de trek bij een lekker etentje, maar chapeau! Spa rood erbij en door... Bijna 2 maanden! Trots op je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 En hierbij, wil ik jou Wanhoopje, van harte feliciteren met je 2 maanden vandaag Top !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 16 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 Dank je wel rapilos!! Ik ben ook best een beetje trots dat ik mijzelf op de jaarpact zag staan met de 2 maanden. Het begin is er!! Reacher en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 Het begin? Je bent al op 2/12e! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 Ik heb even gekeken op het jaarpact, het staat er echt, 2 maanden! En meteen schijnt de zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 16 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 2 maanden!! Gefeliciteerd topper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 Stoer hoor. Je gaat goed.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 17 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2017 Wauw! Je kunt trots zijn op jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Plannen voor het weekend Hoopje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Gisteren had ik een etentje, was erg gezellig! Met cola light en water. Vandaag lekker bankhangen met dat vieze weer en vanavondeen verjaardag met grootendeels niet leuke mensen en zeker als ze gedronken hebben....en dat wordt daar.....heel veel gedronken! Zo geen zin in maar ja soms moet je even.... morgen nog geen plannen!! Ik kom t weekend wel weer goed door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Hoe komt het dat je naar een verjaardag moet met niet-leuke mensen? Vrienden van je vriend? Hoop dat het meevalt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Schoonfamilie? Zou het opvallen als je met koptelefoon naar muziek gaat zitten luisteren of de tv aan doet? Vast niet. Tip van de week! En ik hoef er geen chocolade voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Ja vrienden van mijn mannetje, wordt gevierd in de kroeg. Hiephoi..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Gewoon doen die koptelefoon en tegen jezelf een potje gaan schaken aan de bar met een spa rood xD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Dat ik niet drink vinden zij al raar genoeg.....hahaha ik zie mijzelf al staan. Ik denk dat ik na een uur eeg hoofdpijn krijg en dus op tijd naar huis ga! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Drinkt je man dan ook of dat niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Jaaaa die drinkt bier! En ook hem vindt ik dan soms irritant! Maar dat ligt aan mij volgens hem hahaha nou ik kan je vertellen hij lult dan zo slap dat hij echt irritant is! Maar ik maak er geen punt van hoor, hij is de volgende dag brak, ik niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Is gewoon niet mee gaan dan geen optie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Ja hoor, dat jij hem irritant vind ligt aan hem?? Vreemd... Ik zou niet meegaan xD is de relatie nog pril? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden