Vasja Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Geplaatst 13 maart 2017 (bewerkt) Ow wauw super!! Heb je meegedaan aan een 10 km loop of gewoon voor jezelf gelopen? ^^ Je mag trots zijn op jezelf! 13 maart 2017 bewerkt door Vasja
Goedehoop Geplaatst 14 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst 14 maart 2017 Gewoon voor mijzelf gelopen, het was heerlijk. Ik had lekkere muziek op, het leek wel of ik vleugels had :-)
Lieselotje Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Geplaatst 14 maart 2017 Heerlijk om te lezen lieve Hoopje! Lekker fladderen door het (alcoholvrije) leven En zoooo begrijpelijk de trek bij een lekker etentje, maar chapeau! Spa rood erbij en door... Bijna 2 maanden! Trots op je
rapilos Geplaatst 16 maart 2017 Rapport Geplaatst 16 maart 2017 En hierbij, wil ik jou Wanhoopje, van harte feliciteren met je 2 maanden vandaag Top !!
Goedehoop Geplaatst 16 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst 16 maart 2017 Dank je wel rapilos!! Ik ben ook best een beetje trots dat ik mijzelf op de jaarpact zag staan met de 2 maanden. Het begin is er!! Reacher en huttula reageerden hierop 2
Goedehoop Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst 18 maart 2017 Gisteren had ik een etentje, was erg gezellig! Met cola light en water. Vandaag lekker bankhangen met dat vieze weer en vanavondeen verjaardag met grootendeels niet leuke mensen en zeker als ze gedronken hebben....en dat wordt daar.....heel veel gedronken! Zo geen zin in maar ja soms moet je even.... morgen nog geen plannen!! Ik kom t weekend wel weer goed door!
Vasja Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Geplaatst 18 maart 2017 Hoe komt het dat je naar een verjaardag moet met niet-leuke mensen? Vrienden van je vriend? Hoop dat het meevalt!!
Reacher Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Geplaatst 18 maart 2017 Schoonfamilie? Zou het opvallen als je met koptelefoon naar muziek gaat zitten luisteren of de tv aan doet? Vast niet. Tip van de week! En ik hoef er geen chocolade voor.
Goedehoop Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst 18 maart 2017 Ja vrienden van mijn mannetje, wordt gevierd in de kroeg. Hiephoi.....
Vasja Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Geplaatst 18 maart 2017 Gewoon doen die koptelefoon en tegen jezelf een potje gaan schaken aan de bar met een spa rood xD
Goedehoop Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst 18 maart 2017 Dat ik niet drink vinden zij al raar genoeg.....hahaha ik zie mijzelf al staan. Ik denk dat ik na een uur eeg hoofdpijn krijg en dus op tijd naar huis ga!
Goedehoop Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst 18 maart 2017 Jaaaa die drinkt bier! En ook hem vindt ik dan soms irritant! Maar dat ligt aan mij volgens hem hahaha nou ik kan je vertellen hij lult dan zo slap dat hij echt irritant is! Maar ik maak er geen punt van hoor, hij is de volgende dag brak, ik niet!
Quinn Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Geplaatst 18 maart 2017 Is gewoon niet mee gaan dan geen optie?
Vasja Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Geplaatst 19 maart 2017 Ja hoor, dat jij hem irritant vind ligt aan hem?? Vreemd... Ik zou niet meegaan xD is de relatie nog pril?
Goedehoop Geplaatst 19 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst 19 maart 2017 Meegaan is zeker een optie maar soms moet je ook gewoon even iets voor elkaar doen wat je minder leuk vindt. Hij vindt t leuk als ik meega dus doe ik dat! Overigens was het gisteren en heb ik t overleefd, viel nig best mee. Na 3 uurtjes weer naar huis gegaan dus iedereen blij!
Goedehoop Geplaatst 19 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst 19 maart 2017 Ik vond vooral dat de andere erg hard aan het praten waren en erg druk! Maar heb mij er niet echt aan gestoord en blij dat ik nu fit ben!
smart Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Geplaatst 19 maart 2017 Fit, wat is dat toch lekker he! Verander je je naam nog ? Er is weer hoop toch? Goedehoop reageerde hierop 1
Lieselotje Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Geplaatst 20 maart 2017 Haha er valt nu van alles op als je zo fit als een hoentje in de bar bent omgeven door mensen met drank op! Trots op je dame, je doet het super
Goedehoop Geplaatst 20 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst 20 maart 2017 Dank Smart voor de reminder, ik heb Goedehoop dat het allemaal goed komt! Dus bij deze mijn nieuwe naam. Ik wou eigenlijk Hoopvol maar die bleek al in gebruik te zijn! Ja als fithoentje valt het inderdaad op dat anders slap ouwehoeren en hard praten. En ik kan mij nog erg goed herinneren dat er tegen mij altijd gezegd werd Ssssttttt je hoeft niet zo te schreeuwen. Ik moet er ergens dus ook wel om lachen hoor. Als ik mij er echt aan ga irriteren ga ik gewoon weg want ik wil niet zo'n oude zeikerd worden die overal commentaar op heeft. De rest moet lekker genieten als ze dat willen :-) Ik lach vooral inwendig!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden