Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Ow wauw super!! :D

Heb je meegedaan aan een 10 km loop of gewoon voor jezelf gelopen? ^^

Je mag trots zijn op jezelf! :rose:

bewerkt door Vasja
Geplaatst

Heerlijk om te lezen lieve Hoopje! Lekker fladderen door het (alcoholvrije) leven :rose:

En zoooo begrijpelijk de trek bij een lekker etentje, maar chapeau! Spa rood erbij en door... Bijna 2 maanden!

Trots op je :heart:

Geplaatst

Gisteren had ik een etentje, was erg gezellig! Met cola light en water. Vandaag lekker bankhangen met dat vieze weer en vanavondeen verjaardag met grootendeels niet leuke mensen en zeker als ze gedronken hebben....en dat wordt daar.....heel veel gedronken! Zo geen zin in maar ja soms moet je even.... morgen nog geen plannen!!

Ik kom t weekend wel weer goed door!

Geplaatst

Schoonfamilie?  Zou het opvallen als je met koptelefoon naar muziek gaat zitten luisteren of de tv aan doet? Vast niet. Tip van de week! En ik hoef er geen chocolade voor. 

Geplaatst

Jaaaa die drinkt bier! En ook hem vindt ik dan soms irritant! Maar dat ligt aan mij volgens hem hahaha nou ik kan je vertellen hij lult dan zo slap dat hij echt irritant is! Maar ik maak er geen punt van hoor, hij is de volgende dag brak, ik niet!

Geplaatst

Meegaan is zeker een optie maar soms moet je ook gewoon even iets voor elkaar doen wat je minder  leuk vindt. Hij vindt t leuk als ik meega dus doe ik dat!

Overigens was het gisteren en heb ik t overleefd, viel nig best mee. Na 3 uurtjes weer naar huis gegaan dus iedereen blij!

Geplaatst

Dank Smart voor de reminder, ik heb Goedehoop dat het allemaal goed komt! Dus bij deze mijn nieuwe naam. Ik wou eigenlijk Hoopvol maar die bleek al in gebruik te zijn!

Ja als fithoentje valt het inderdaad op dat anders slap ouwehoeren en hard praten. En ik kan mij nog erg goed herinneren dat er tegen mij altijd gezegd werd Ssssttttt je hoeft niet zo te schreeuwen. Ik moet er ergens dus ook wel om lachen hoor. Als ik mij er echt aan ga irriteren ga ik gewoon weg want ik wil niet zo'n oude zeikerd worden die overal commentaar op heeft. De rest moet lekker genieten als ze dat willen :-) Ik lach vooral inwendig!:D

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...