Singbluesilver Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Slaap je niet rust je toch. Deze dag is in ieder geval weer binnen! Goed gedaan. Al een plan voor morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Slaap lekker. Ik lig er ook al in. Rust is helend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Heel goed ^^ Hoop dat je goed hebt geslapen vannacht ^^ En heb je wat om handen vandaag? Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 (bewerkt) Jij ook. Heel veel dingen vandaag. Al wat van de agenda gegooid. Mijn energie is beperkt door Burn Out en regeren is vooruitzien hė? Dus mezelf lucht tussen de dingen geven is heeeeel belangrijk. Parodontoloog vandaag en dat is megavervelend. Maar het gaat goed komen. En hoe ziet jouw dag eruit? 24 januari 2017 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hallo Geplaatst 24 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Goede morgen, Bedankt voor jullie belangstelling Ik heb idd beter geslapen en de dag zonder alcohol zit er weer op. S,morgens maar dat is geen probleem ga ik met mijn vriendin naaien we komen elke dinsdag bij elkaar, vanmiddag heb ik nog niks gepland mijn man heeft vandaag vrij die let wel op dat ik niet ga drinken. Ik stel voor om naar de bossen te gaan er ligt hier sneeuw. Vandaag voel ik mij goed en heb er zin in Ik drink niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Och Hallo, excuus. Ik dacht dat Vasja op haar draadje een vraag aan mij stelde en begon daar een heel verhaal over mijn wel en wee. Maar het is jouw draad. Sorry! Ik haal mijn reactie hierboven weg als je dat liever hebt. Ziet er goed uit je dagplanning. Super zelfs. Dat gaat vast goed komen! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hallo Geplaatst 24 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Lika ik heb gegoogeld wat paradontaloog is oa implantatie moet je dat ondergaan of iets anders het lijkt me pijnlijk. Ik iedergeval heel veel succes. Jij moet het dus rustig aan doen met je burn-out ik weet er alles van mijn man heeft het gehad met pleinvrees erbij. Zelf kan ik zo goed als mijn tijd indelen want ik werk niet meer volgende maand word ik 63 jaar. Mijn man moet het nog 1 jaar en 3 maanden uitzingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hallo Geplaatst 24 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Laat maar staan ik weet niet hoe het precies werkt met draadjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keesje Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Jij ook. Heel veel dingen vandaag. Al wat van de agenda gegooid. Mijn energie is beperkt door Burn Out en regeren is vooruitzien hė? Dus mezelf lucht tussen de dingen geven is heeeeel belangrijk. Parodontoloog vandaag en dat is megavervelend. Maar het gaat goed komen. En hoe ziet jouw dag eruit? Hoi Lika, Alchohol zorgt voor depressie en depressie zorgt ervoor dat je alcohol gaat drinken. Ik heb ook met een burn out thuisgezeten en heb mijzelf toen een slag in de rondte gezopen. Dat zorgde voor alleen maar meer problemen. Heel goed dat je een planning maakt. Dat heeft mij enorm geholpen. Alles komt neer op rust en regelmaat en heel veel structuur. Zorg dat je alles op een rijtje krijgt en precies weet hoe de week eruit gaat zien. Tackle problemen en stel ze niet uit. Het was voor mij enorm eng om al mijn problemen één voor één aan te pakken. Schulden, ruzies, rommel enz, ik heb ze allemaal opgelost. Dit zorgde voor een enorme rust en geen drang meer om te drinken als uitvlucht. Lika en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Ah heerlijk naar de bossen!! Heel goed idee ^^ Doet een mens goed Hoe was het? ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hallo Geplaatst 25 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Keesje, daar heb je gelijk in RUST REGELMAAT REINHEID de 3 r Dat is bij mij ver te zoeken. Daar moet ik dan ook hard aan werken . REINHEID past ook bij mij in het rijtje, bij mij bedoel ik daarmee een schoon opgeruimd huis dat geeft ook rust in je hoofd. Bv gisteren genaaid, te veel achter elkaar en natuurlijk wil ik het afhebben en gun mezelf geen RUST tussendoor. Komt mijn dochter met kleindochter nog even langs terwijl ik gepland had om piano te oefenen REGELMAAT tegen etenstijd geen zin in koken terwijl het mijn planning was om het gekozen menu van manlief te koken. Dat werd stokbrood met zalm en kaas en die beruchte fles wijn. En nu zit ik tegen stof, draden centimeter 2 naaimaschine,s patroonpapier en de hele reutemeteut aan te kijken. Geen leuk begin van de dag Als ik erover terug denk is dit toch heel belangrijk voor mij want als ik mezelf rust en regelmaat had gegund die dag had ik ook gekookt. Nu maar eerst opruimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Goedemorgen Hallo. Maar weer opnieuw dan hè? Die drie R- en zijn zo gek nog niet. Ik zet er ook volop op in. Al vind ik het moeilijk soms. Succes maar weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hallo Geplaatst 25 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 (bewerkt) Vasja de bossen is het dus niet geworden had ik het maar gedaan zie boven de planning. Lars goed doorgekomen maar wel met alcohol Planning vandaag 3 x honden uitlaten Opruimen, rust tussendoor met een kopje thee, lezen, de naaimachines zijn nog beneden en maak het broekje af dan kunnen de naaimaschines naar boven Pianoles, koken, en geen wijn voor vandaag Lika idd de 3 R heel belangrijk 25 januari 2017 bewerkt door Hallo Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Mooi plan weer voor vandaag Hallo. Daar past ook geen wijn meer in. Zet 'm op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Heb je al alternatieve drankjes bedacht? Iets anders wat lekker is bij zalm b.v.? Hou vol! Het is zo de moeite waard!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Je kunt het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Een plan maken voor de dag, inclusief boodschappenlijstje en menu, stapje verder in de regelmaat. Die wijn hè, vindt jouw man daar ook iets van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 En? Programma gevolgd gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Hoe is het gegaan met alles? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hallo Geplaatst 27 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 Rust en regelmaat is nog ver te zoeken, maar ik probeer het dat kan ook niet van de ene op de andere dag ik ben nu moe en meestal ga ik dan alcohol drinken om rustiger te worden, anders ga ik me zelf weer opjagen van ik moet nog dit en dat belachelijk want morgen is er weer een dag. Maar nu lig ik boven op bed met m,n ipad zo rust ik toch uit en de wijn is ver te zoeken. Vanavond een kopje thee en dan is de dag weer voorbij zonder alcohol. Een alternatief drankje ga ik zoeken koolzuurhoudende dranken lust ik niet, kruiden thee en diksap drink ik het meest en overdags water. Hebben jullie een suggestie wat drinken jullie zoal s,avonds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 Ik drink tegenwoordig 's avonds koffie en thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 Weer een dag beter, goed gedaan. Ik drink koffie, soms cola en als ik echt een bui heb, warme chocola. Met slagroom uiteraard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hallo Geplaatst 27 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 Warme chocolade is een goed idee met slagroom mmmmmm die hou ik als een traktatie in het weekend bv koffie drink ik s'morgens met veel melk. Vandaag is goed gegaan geen alcohol maar s'avonds een pot thee voor mijn neus gezet lekker hoor. Welterusten Quinn en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 En vandaag een lekker dagje voor de boeg? Zorg goed voor jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Hallo Hallo! Hoe is het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden