Kameel Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Goedemorgen, Na een aantal jaren afwezigheid, ben ik weer terug bij Alchohol de Baas. Heb een flinke terugval gehad waar ik enorm van geschrokken ben. Sinds afgelopen zondag radicaal gestopt. Natuurlijk heeft het een oorzaak, die terugval, maar ik heb die zooi toch zelf naar binnen gegoten. Vandaag drink ik niet, is nu weer mijn dagelijkse mantra O ja, ben een vrouw van 52 Nada reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Welkom terug! Sterkte en je kent het hier dus al. Ik ben vrij nieuw dus ken je niet van eerder. Kameel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Welkom kameel! Succes en prima mantra! Kameel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Welkom terug Kameel. Pure nieuwsgierigheid van mijn kant. Stond je al lange tijd droog? In ieder geval goed dat je jezelf weer herpakt. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst 22 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Welkom terug Kameel. Pure nieuwsgierigheid van mijn kant. Stond je al lange tijd droog? In ieder geval goed dat je jezelf weer herpakt. Succes! Heb twee jaar droog gestaan en ruim twee jaar matig gedronken waar uiteindelijk mij de das om heeft gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst 22 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Welkom kameel! Succes en prima mantra! Dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Dank je wel voor je antwoord. Je weet in ieder geval dat je het lange tijd kunt Heb je een plan/aanpak in gedachten? Behalve natuurlijk je mantra! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Welkom terug dan. Al een paar dagen weer te pakken, las ik op de dagdraad. Succes. Kameel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nada Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Kameel, Welkom ook van mij. Hoop dat je plan slaagt. En inderdaad,de eerste niet Mij heeft het geholpen. Succes Kameel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leintje1971 Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Succes en ook de komende week met alle verleidingen van dien! Kameel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Welkom terug ook van mij. en Heel Veel suc6 gewenst! Kameel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst 26 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Vandaag begin ik aan dag acht Gisteren best wel een moeilijk moment gehad, mijn meisje ging weer weg. Heb gelukkig een lieve partner die altijd achter mij staat. Wat ik moet leren is: PRATEN, niet mijn sterkste punt. Als ik het moeilijk heb sluit ik mensen buiten, niet handig. lady jane en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Maar je deelt het hier wel! Dank je en goede stap. Fijn dat je partner altijd achter je staat. Lekker gevoel is dat. De mijne ook. Je meisje is je dochter, neem ik aan? Heb je iets wat je kunt gaan doen vandaag? Sterkte en meld je als het moeilijk is. Liefs, Lika Kameel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 O, wat kan dat lastig zijn, je uitspreken. Maar je hebt het in de gaten, da's het begin Sterkte vandaag. Kameel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 ... Als ik het moeilijk heb sluit ik mensen buiten, niet handig. Hier kan ik je de hand schudden. Er zin niks anders op dan oefenen met anders doen. Bemoedigend daarbij is dat wél praten bij mij vaak tot onmiddellijk ander - positief - resultaat leidt. Kameel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Praten... oef ja, ook hardleers op dat punt. Succes. Fijn dat je partner zo nadrukkelijk achter je staat. Kameel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst 27 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Vandaag dag 9 Heb gisteren een heerlijke dag gehad, gewoon thuis met mijn schat. Ben blij dat ik van de simpele dingen kan genieten. Mijn meisje is inderdaad mijn dochter van 15, zij zit nu alweer 7 maanden in een gesloten jeugdinstelling. Reden is dat zij verslaafd is geraakt aan de crack op 13 jarige leeftijd. In de periode van die 7 maanden is zij 3 keer spoorloos geweest Gelukkig gaat het nu goed en mag zij in februari naar de YES We Can kliniek. De intake en infoavond van YES We Can heeft bij mij ook de ogen opnieuw geopend. Ook de kracht die mijn dochter heeft heeft mij aan het denken gezet. Wat mij helpt, heeft de ervaring geleerd, is structuur in de dag brengen. Dit betekend voor mij, Op tijd uit mijn bed Ontbijten Huishoudelijke dingen doen Lunchen 1 uurtje rust pakken Avondeten klaarzetten Ontspannende dingen doen Etc Ik doe invalwerk, dan veranderd mijn dagplanning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden