Quinn Geplaatst 15 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Welterusten mensen Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Ik begrijp iets niet. Hoe kun je na een terugval van 2 dagen weer zoveel last hebben van onthoudingsverschijnselen? Ik lees dat hier wel vaker. Toen ik een paar jaar geleden voor de eerste keer stopte na jaaarenlang dagelijks drinken had ik ook last van die verschijnselen. Leek me ook wel logisch. Maar als ik dan een terugval had van een paar weken of maanden en dan weer stopte, had ik lichamelijk nergens last van. Of heb ik dan misschien gewoon geluk gehad? haddock en lidia reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Nu ik hier toch ben kan ik me meteen nog even droog afmelden van een week geleden. Had ik nog niet gedaan. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Snap je vraag, Rosa, 2 dagen los geeft geen acute withdrawal symptomen imho, maar het hoofd is er ook nog. Je kunt je ook verloren voelen, ik denk dat het voor spirit wel tijd voor aktie is, niks mis mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Ja je verloren voelen, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 net The light between oceans gezien over verlies ook en je verloren voelen aanrader! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Voel me ook wel wat verloren. Ik ga maar eens slapen:) Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 truste Rosa, slaap lekker ga ik ook doen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 droog te kooi.welterusten. Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Stoppen na twee dagen bingen ging mij toch altijd makkelijker af dan na weken doorhalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonneke Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 AA geweest. Wel wat vragen gekregen, ook benieuwd hoe jullie dat zien. Moet je bij elk ding kritisch kijken of er alcohol in zit. Stoofpotjes, tiramisu, propolis, bepaalde hoestdrankjes, alcohol vrij bier, druivensap in een wijnglas etc. Dat kan dus niet. Moet ik even over nadenken. Verder was het goed. Ik meld me droog af. Sterkte Spirit! Trust Sommige mensen krijgen het moeilijk als ze ergens een vleugje alcohol in proeven. Het ligt eraan hoe heftig je verslaving is, lijkt mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Jaja, geef ze maar meer redenen. Dedoorpakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden