Momentum Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Fijne zaterdag Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Goedemorgen... Waarom kan ik nu nimeer slaaaapen?? T is nog naaaacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Goedemorgen. Morgen hoor je Fleurtje?Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Morgen hoor ik? Ik hoor nu ook hoor :-p Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Ooooh ik snap hem! Mijn brein is nog ni wakker :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Ochtend dan het ochtend en geen nacht meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Goedenacht.. Tot hoe laat duurt een nacht eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Tot 6 uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Ohww Wel ik ga me deze ochtend dan toch nog eens opdraaien. Geniet van de koffie lars en zet de broodjes maar al klaar voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Opdraaien = omdraaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Welterusten Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Goedemorgen. Je vergeet wat Lars, nog wat slaperig? Dagpact: Momentum Quinn Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Goedemorgen allemaal, Fijne zaterdag. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Goedemorgen allemaal, Als een blok geslapen van 21 tot nu net. En voel me nog steeds moe. Maar we gaan er weer proberen een mooie dag van te maken. Straks aan de voorbereidingen voor diner vanavond en feest morgen. Met man samen plan gemaakt hiervoor gisteren. Het voelt goed maar ook weer niet. Fijne dag allemaal Dagpact: Momentum Quinn SBS Ps Lars? Nada en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Dagpact; Momentum Quinn SBS Rapilos Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Goedemorgen allemaal, Ā Vandaag veel werken De verloren uurtjes, van van de week even inhalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Succes vandaag dan Rapilos, niet overdrijven hĆØ, werk kan ook best een dagje blijven liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Succes vandaag dan Rapilos, niet overdrijven hĆØ, werk kan ook best een dagje blijven liggen. Ha,ha, nee hoor dat kan niet Ben free-lancer bij vaste cliĆ©nten Stel je voor, dat ik zou zeggen; ik kom vandaag niet hoor, het werk kan best een dagje blijven liggenĀ Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Goedemorgen frummers.Ā De boom staat hier en de kamer in kerststijl.... Ā wat een klus weer,Ā maar het is wel gezellig.Ā En koffie en thee staan klaar.Ā Ā Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Dagpact; Momentum Quinn SBS Rapilos Lika Goedemorgen allemaal! En SBs het weekend dat je voor de boeg hebt is heel erg druk. Ik begrijp je gevoel denk ik. Maar je kunt het en daarna mag je heerlijk uitrustwn. Rapilos: werk ze! Lars: waar ben je? Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Goeiemorgen, Ā Dagpact; MomentumQuinnSBSRapilosLika Kruidenthee Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Goedemorgen! Vandaag op zoek naar kerstboompje Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 10 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Goedemorgen Ik ben onderweg naar de midwinterduinloop (16.8 km) Tot laters basta en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Goeiemorgen, Dagpact; Momentum Quinn SBS Rapilos Lika Kruidenthee Tine Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Respect Momentum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden