Spring naar bijdragen

Donderdag 8 december


tomtom2

Aanbevolen berichten

Daarbij heb ik absoluut geen behoefte aan allerlei (goedbedoelde) verschillende meningen en of adviezen daarop :excl:  van weet ik hoeveel verschillende mensen

die ik niet eens echt ken en die mij ook niet echt kennen.

 

Zo duidelijk genoeg?

Het gaat niet om de dagdraad, het ging om een eigen persoonlijke draad op Wie is Wie, waarom ik die niet heb.

Nou hierom dus.

 

 

Nee, dat is mij ook niet echt duidelijk. Dus we zijn allen wel 'verplicht' om al jouw beslommeringen en overdenkingen hier iedere dag te lezen, ook die ik eerder op een persoonlijke draad zou posten dan steeds hier, terwijl je dat niet wil doen op een persoonlijke draad, omdat daar weet ik hoeveel mensen gaan reageren die je niet kennen en je misschien ook wel advies gaan geven? 

bewerkt door SvDolphin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind t grappig dat je stelt dat wat je schrijft op de dagdraad, op de dagdraad hoort Bor.

Je bewerkt constant je berichten, verwijdert grote delen en vraagt mensen je niet te quoten.

Hoort t dan in eerste instantie wel op de dagdraad?

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je dan nooit iets van zouden ze mijn gezeur niet eens zat worden? Ik zeur ook daar niet van wel op mijn eigen draad. Kunnen mensen zelf kiezen of ze bij mij lezen of niet. Kan je zeggen dan scrollen ze maar door op de dagdraad maar je leest het toch. Je blijft vaak scrollen zeg maar. Het is dan misschien wel alcohol gerelateerd maar een hulpvraag zie ik zelden. Dat vindt ik het mooie op de dagdraad. Vandaag en van de week mensen die het moeilijk hebben en steun zoeken en krijgen. Je overheerst op de dagdraad Bor dan dit en dan dat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het wel fijn als je hier (ditjes, datjes...) blijft schrijven. De persoonlijke draden vind ik een beetje kil... zo achter min of meer gesloten deuren,

beetje geïsoleerd. Kijk daar soms gauw even wat rond, maar wil me er meestal niet mee "bemoeien".

Ik weet dat dat ik maar ben die dat vindt, maar dat vind ik. Kan er niks aan doen.

 

Zo.. even een "pro-Bor-op-de-dagdraad" berichtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarbij heb ik absoluut geen behoefte aan allerlei (goedbedoelde) verschillende meningen en of adviezen daarop :excl:  van weet ik hoeveel verschillende mensen

die ik niet eens echt ken en die mij ook niet echt kennen.

 

Ik begrijp niet waarom je de dagdraad zo overheerst en je in mijn ogen op gepaste en ongepaste momenten in alle bochten wringt om aandacht naar je toe te trekken en dan niet eens benieuwd bent naar de reacties. Als het niet om de reacties (verschillende meningen en adviezen) gaat wat blijft er dan nog over anders dan dat je graag je eigen beslommeringen zoveel mogelijk wil laten blijken altijd. Mij valt idd op dat als mensen echt de moeite nemen om op je te reageren of een lijn trekken in de losse fragmenten die je plaatst je nogal negatief reageert waar ik altijd denk van waarom ben je niet dankbaar dat mensen de moeite nog nemen om echt op je te reageren en een verhaal lijn proberen te ontdekken in de berg van fragmenten die alle kanten op schieten van de overgang, tot man die je mishandeld een tijd terug, je kinderen.....Serieus ik probeer wel eens je verhalen te volgen en dat valt echt niet mee om er een touw aan vast te knopen en een rode lijn te zien.

 

Ik probeer op de dagdraad de verhalen van iedereen te volgen, met name de acute vragen om steun en het valt mij niet mee mij door alle Bor beslommeringen heen te worstelen. Ik dacht eerst van je zal wel veel behoeften hebben aan reacties om verder te komen. Maar je geeft aan dat je er juist geen behoefte aan hebt. Waarom dan wel altijd en zoveel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...