Stekker Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Kerstdienst dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Everzwijn in Noorwegen? Nog nooit gezien. Traditioneel eten op kerstavond in deze streek is kabeljauwlever of gedroogde vis, maar ook gerookte lamsrib met een lekkere vetrand. Verder komt er geheid veel taart op tafel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Mijn vriend en ik eten niet anders. Stekker en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Voor wie niet mee gaat naar de kerstdienst zijn er ook bordspelletjes als je dat leuk vindt. En er is TV natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 O, Asterix, als je een everzwijn weet te vangen hier kunnen ze hem natuurlijk wel voor je klaarmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Kanjers ik haak ff 2 dagen af. Naar schoonzus. We houden het allemaal droog hé? We zijn al zo ver gekomen nu we zetten door. Hele fijne kerstdagen allemaal en tot maandagavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Fijne kerstdagen, Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 geniet ervan Bol see you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 gemaakt voor vanavond. Of zijn er weinig visliefhebbers?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 dit hoort er sowieso bij.. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 (bewerkt) Oh Stekker, wat lekker... 24 december 2016 bewerkt door Bob Stekker reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Snel, Asterix, daar! Lika en Stekker reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Waar? Hij is alweer weg... Ook maar een visje dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Hier is vast wat taart. Geen restaurant meer nodig, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Nog eentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 (bewerkt) De lamsrib is klaar... ... over pakweg twee en een halt uur. 24 december 2016 bewerkt door Bob Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Schrijf rustig mee, MG, als je tijd hebt. Jij ook een fijne kerst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragnar Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Het plaatje wil niet laden Stekker, maar ik ben er zeker voor in! Ik ben een vis, ik kijk graag naar vissen (5 aquariums in huis en hobbyduiker), ik ga vaak vissen en bovenal eet ik graag vis! Maar zo'n lekkere lamsrollade van de BBQ en zeker ook een (skronsj, skronsj) everzwijn van het spit laten zich ook niet versmaden... Ik heb geloof ik nog 2 uurtjes om een definitieve keuze te maken, toch? Stekker reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Het plaatje wil niet laden Stekker Dat had ik eerst ook. maar later ging het wel goed. Kun je het zo zien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Nu nog zo'n anderhalf uur voordat de lamsrib klaar is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 (bewerkt) ... zeker ook een (skronsj, skronsj) everzwijn van het spit ... Die moeten we dan wel eerst nog vangen... Kijk, daar heb je er weer een. Ga d'r achteraan! Ik wist niet eens dat die beesten hier in Noorwegen in het wild rondliepen. 24 december 2016 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragnar Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Nee, pas als ik het adres kopieer en in een ander blad opgeef zie ik een typisch Noorse maaltijd van schelpen en schaaldieren. Die kan je hier trouwens in elke supermarkt vrijwel voor niks krijgen. In Noorwegen bestaat geen honger, je kan altijd voor een habbekrats garnalen eten! Of een everzwijn vangen, maar goeie, wat zijn die dingen snel! Ze eten ook bepaald niet uit de hand, dit is meer een werkje voor Asterix inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Voor de liefhebbers... kabeljauwlever met mosterdsaus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Oh echt waar? hier is vis zo duur en ik ben er gek op. Maar bij die lamsrib loopt ook het water in mijn mond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 He tegelijk Bob.. Ook lekkerrrr!! Okay aanvallen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden