Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst 24 december 2016 (bewerkt) De lamsrib is klaar... ... over pakweg twee en een halt uur. 24 december 2016 bewerkt door Bob Lika reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst 24 december 2016 Schrijf rustig mee, MG, als je tijd hebt. Jij ook een fijne kerst!
Ragnar Geplaatst 24 december 2016 Rapport Geplaatst 24 december 2016 Het plaatje wil niet laden Stekker, maar ik ben er zeker voor in! Ik ben een vis, ik kijk graag naar vissen (5 aquariums in huis en hobbyduiker), ik ga vaak vissen en bovenal eet ik graag vis! Maar zo'n lekkere lamsrollade van de BBQ en zeker ook een (skronsj, skronsj) everzwijn van het spit laten zich ook niet versmaden... Ik heb geloof ik nog 2 uurtjes om een definitieve keuze te maken, toch? Stekker reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst 24 december 2016 Het plaatje wil niet laden Stekker Dat had ik eerst ook. maar later ging het wel goed. Kun je het zo zien?
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst 24 december 2016 Nu nog zo'n anderhalf uur voordat de lamsrib klaar is.
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst 24 december 2016 (bewerkt) ... zeker ook een (skronsj, skronsj) everzwijn van het spit ... Die moeten we dan wel eerst nog vangen... Kijk, daar heb je er weer een. Ga d'r achteraan! Ik wist niet eens dat die beesten hier in Noorwegen in het wild rondliepen. 24 december 2016 bewerkt door Bob
Ragnar Geplaatst 24 december 2016 Rapport Geplaatst 24 december 2016 Nee, pas als ik het adres kopieer en in een ander blad opgeef zie ik een typisch Noorse maaltijd van schelpen en schaaldieren. Die kan je hier trouwens in elke supermarkt vrijwel voor niks krijgen. In Noorwegen bestaat geen honger, je kan altijd voor een habbekrats garnalen eten! Of een everzwijn vangen, maar goeie, wat zijn die dingen snel! Ze eten ook bepaald niet uit de hand, dit is meer een werkje voor Asterix inderdaad.
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst 24 december 2016 Voor de liefhebbers... kabeljauwlever met mosterdsaus.
Stekker Geplaatst 24 december 2016 Rapport Geplaatst 24 december 2016 Oh echt waar? hier is vis zo duur en ik ben er gek op. Maar bij die lamsrib loopt ook het water in mijn mond!
Stekker Geplaatst 24 december 2016 Rapport Geplaatst 24 december 2016 He tegelijk Bob.. Ook lekkerrrr!! Okay aanvallen!!
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst 24 december 2016 (bewerkt) De lamsrib is 3 uur gerookt. Nou moet-ie in zilverfolie gewikkeld worden en nog een half uur nagaren voor je hem kunt opdienen. Maar wie met me meegaat naar het houten kerkje van Tromsø kan daar niet meer op wachten. Eet smakelijk dus voor degenen die hier blijven. 24 december 2016 bewerkt door Bob
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst 24 december 2016 O ja, die spelletjes die ik daarnet liet zien zijn van chocola, hoor! Grapje. Die mag je ook opeten, maar laat wat voor ons over als je wilt. Jullie zijn toch wel chocoladebaas? Of kun je er niet mee stoppen als je er eenmaal van begint te eten?
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst 24 december 2016 Hier zijn de echte bordspelletjes.
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst 24 december 2016 Kom, we moeten gaan. Anders komen we te laat.
Stekker Geplaatst 24 december 2016 Rapport Geplaatst 24 december 2016 [\img] en even voor de vitamientjes..
Stekker Geplaatst 24 december 2016 Rapport Geplaatst 24 december 2016 oh nee mijn frambozensap is niet gelukt..
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst 24 december 2016 Ik doe het tegenwoordig zo, Stekker:1. Plaatje in een apart browser tabblad laten tonen2. Daarin rechts klikken en kiezen voor "afbeelding kopiëren"3. Dan "paste" in het bericht wat je aan het schrijven bent.
Stekker Geplaatst 24 december 2016 Rapport Geplaatst 24 december 2016 als laatste een noors toetje voor iedereen http://cdn.verkeersbureaus.info/wp-content/uploads/2013/12/IMG_4639.jpg[\img]
Lika Geplaatst 24 december 2016 Rapport Geplaatst 24 december 2016 Ach jongens, wat was dit heerlijk slaap lekker straks. Ik krul me vast op. Ergens. Stekker reageerde hierop 1
Stekker Geplaatst 25 december 2016 Rapport Geplaatst 25 december 2016 Ligt iedereen nog te slapen?? Wakkerrr worden!
Lika Geplaatst 25 december 2016 Rapport Geplaatst 25 december 2016 Dank je Stekker! Ik dommel nog wat. Zie ook een beetje op tegen die kou. Samen naar buiten of ben je al geweest? Hoe is het daar?
Stekker Geplaatst 25 december 2016 Rapport Geplaatst 25 december 2016 K lig ook nog in mijn bedje.. ja kom op. Even stukje lopen, kwartiertje. Dan bob wakker maken met ijswater en daarna een warm kopje koffie..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden