fleurtje Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Goedemorgen! Geen idee meya. Ik lig nog lekker in bed. Dadelijk opstaan want hoor de kat jammeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Het leven is kort. Er sterven de laatste jaren veel mensen om me heen. Voor mezelf denk ik altijd dat ik nog jaren meega maar die garantie bestaat niet. Miss moet ik eens een lijstje maken van dingen die ik nog wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Maaar eerst uit mijn nest! Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Hahahaha...kiloknaller...daar doe ik ook wel aan mee Goeiemorgen allemaal. Net mijn nestje uit..moet niet gekker worden. Fijne dag. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 goeiemorgen frummers, 9.30 u hier, t moet niet gekker worden maar eens in de zoveel maanden mag het gewoon. Grappig, vroeger noemden kids ons mam en pappa, in de puberteit noemde zoon ons ineens bij de voornaam en idd dat was uit gebrek in respect, dat zag ik in zijn ogen. Rond zijn 18e was dat over en hij noemt ons nog steeds bij de voornaam en dochter mam en pappa. En in liefde heeft het nooit iets uitgemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Anke en Lika leuk dat jullie zo snel meeschrijven op het dagpact, daar logde ik even voor in, welkom dus ook hier. :rose: :rose: :rose: :rose: Anke92 en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 (bewerkt) Goedemorgen! Wat een heerlijke nacht, werd om 8:30 wakker door licht van buiten. Nu met koffie lekker in bed het boek aan het uitlezen. Voor wie van lezen houdt; "Kamer" van Emma Donoghue Goedemorgen ook Anke en Lika ! 27 november 2016 bewerkt door Vol Anke92 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Lika...wat een mooie nick.Anke ook trouwens.Veel succes! Gaat jullie helemaal lukken! Ik heb ondertussen al boekweit gekookt voor morgen bij de salade. Kokosrotsjes zijn de oven uit. Pompoenpitten zitten erin.Dadelijk de pompoenbrownies eens proberen. Een pompoen is wel groot hé. Dat is zoiets als nen witte kool. Daar kan je ook dagen mee weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Je kunt ook nog risotto maken met pompoen fleurtje. Ook best lekker, al eet ik zelf dan weer om de pompoen heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Parachutespringen stond jaren op mijn wenslijstje.Nu ben ik bang dat ik neerstort. Laat angst je niet in de weg staan.. Nou...Das gemakkelijker gezegd dan gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Je kunt ook nog risotto maken met pompoen fleurtje. Ook best lekker, al eet ik zelf dan weer om de pompoen heen. Hmmm...dat klinkt al iets minder gemakkelijk Maar wie niet waagt. Thanks Quinn. Zal het recept is opsnorren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Ik bedenk me net dat ik meer excuses heb om iets niet te doen, dan ze wel te doen.Angst is iets gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Hmmm...dat klinkt al iets minder gemakkelijk Maar wie niet waagt. Thanks Quinn. Zal het recept is opsnorren. Pompoen, risottorijst, gesnipperd uitje, runderbouillon, zachte geitenkaas, witte wijn druivensap werkt net zo goed, pijnboompitjes en koud op het bord wat pancetta. Kwestie van goed blijven roeren. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Ik heb de pompoen al vermoord Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Ik bedenk me net dat ik meer excuses heb om iets niet te doen, dan ze wel te doen. Angst is iets gek. Angst kan erg verlammend werken en zo erg de overhand krijgen dat het tegen je werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Zeker weten Asterix.Heb zelf last van paniekaanvallen en dat werkt redelijk beperkend. Maar die aanvallen zijn, voor nu, nog gelinkt aan bepaalde situaties. Dus er valt nog mee te leven.Los van dat merk ik wel dat ik ook wel onzeker ben en graag controle heb over dingen. Valt het laatste weg, hoeft het voor mij meestal niet meer.Dat vind ik wel spijtig. Even naar mijn pitten kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Hmm pitten zijn goed gelukt! Lekker!! Ik ben er terug even mee weg.Ga de brownies proberen Laters Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Keihard ontkennen van angst breekt je op een gegeven moment ook op. Stomme rotangst geeft schop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Goede morgen, Dagpact: Quinn Rosa Momentum Rapilos Lars Anke Nadia Lika Asterix Meya smart Weet iemand wat het dagpact record fot dusverre is in 2016? Goeiemorgen! Ik doe mee aan het maken van een lange lijst... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Keihard ontkennen van angst breekt je op een gegeven moment ook op. Stomme rotangst geeft schop De leeuw in de bek kijken heeft dus geen zin? Angst voor de angst kan ook nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Dat is een nieuwe manier, dus dat is wennen, leren, gewoon worden. Heel wat anders dan verdrinken of vechten. Aankijken, doormaken, ervaren. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Pompoensoep met mozarella, gebakken spekjes en pijnboompitten hier vanmiddag.. lekkkeerrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Zalig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Pompoensoep met mozarella, gebakken spekjes en pijnboompitten hier vanmiddag.. lekkkeerrrrrrr Ohw! Klinkt superlekker.. Kan je me even laten weten waar ik het recept kan terugvinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Maar lieve Fleur dat is het recept.. Je kookt bouillon doet daar pompoen bij.. mixen.. kokosmelk of gewoon wat room. Kruiden met gewoon peper en zout (beetje paprika). Spekjes bakken.. mozarella in kleine blokjes, pijnboompitjes.. en als je verse basilicum in huis hebt extra lekker.. :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden