Vol Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Gezellige regen buiten..goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Goedemorgen, hier is het gelukkig droog! Dagpact: Lisette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Goedemorgen. Alweer regen hier. Straks nog maar een ik wil naar buiten poging wagen. Dagpact: Lisette Quinn Lisette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Goedemorgen, Dagpact: Lisette Quinn Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Goedemorgen Dagpact: Lisette Quinn Nadia Momentum Mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Goedemorgen. Ik kom er ook maar eens bij. Wordt een soort vriendenkring en daar heb ik kennelijk wel behoefte aan. Leuke dag allemaal. Lisette, smart en Kore reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Goedemorgen allemaal. brrr,wat een regen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 (bewerkt) Zucht ik kom net op kantoor. (Ik ben samen met een tweede, manager en eindverantwoordelijken van de vestiging hier in het noorden) Heeft de ander gisteren ALLES opnieuw ingericht. De lichtelijk autistische kant van mij heeft hier moeite mee. Alles zit te krap en te op elkaar en zit maar te wiebelen achter mijn bureau. Zie er de humor ook wel van in en moet ook wel om mezelf lachen eerlijk gezegd. Ben benieuwd of alles aan het einde van de dag weer "zoals het hoort" staat. edit: spelfout 16 november 2016 bewerkt door Lisette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Goedemorgen. Alweer regen hier. Straks nog maar een ik wil naar buiten poging wagen. Dagpact: Lisette Quinn Ik hoop voor je dat het kan, de regen is niet zo erg nu het niet meer zo stervenskoud is. Rare regel dat het niet mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Goedemorgen frummers. Ja, ook hier regen, motregen. Straks lekker frisse en natte neus halen met de hond... Maar eerst een bakje. Koffie en thee staan inmiddels klaar, dus kom maar op met die dag... Welkom hier Bob, hoop dat je hier vindt wat jij nodig hebt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Goedemorgen Dagpact: Lisette Quinn Nadia Momentum Rapilos Mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Goedemorgen allemaal, Straks yoga Goed voor me Lisette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Leuk feitje tussendoor (haha not) Soms ben ik zo dom ik las dus de hele tijd dag-RAAD ipv dag-DRAAD....................... Ach ja, dagraad is opzich ook wel passend hehe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 ik las dus de hele tijd dag-RAAD ipv dag-DRAAD....................... Ach ja, dagraad is opzich ook wel passend hehe ja hoor, indien gewenst staan we bij met RAAD en daad, En ook wel met naald en DRAAD om de losgeraakte delen aan elkaar te naaien.... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Hoe is het met je dochter Bor? Nog steeds bij haar vriendin in huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Goedemorgen! Lekker nat weer hier. Heeft zijn charme :-) Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Dochter vertrekt vandaag op klasdagen. Eerste reactie....damn! Eerder was t perfect dat ze ni thuis was, kon ik lekker vrij paffen. Nu voelt t als ongepaste vrijheid. Maar it is just a feeling. Een zuchtje denken we dan maar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Mijn gedachten zijn kneedbaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Je doet het NIET hoor Fleur..... een week vandaag .. Koop een hartstikke mooi boeket voor jezelf, Lekkere snackjes en chocolaatjes en geniet en ben strots op jezelf. Dochter is dubbeltrots op je als ze terug komt. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Lars...kusje voor jou x Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 En Bor: tis niet echt koud, dus lekker de regenkleding aan, Bos mooie bloemen voor jezelf kopen, er op uit met de hond en daarna lekker warm binnen, lampje en verwarming aan, bakje koffie of chocolademelk lekker koek erbij en genieten van je warme huis....... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Dochter weet t niet he vonneke. Niemand weet t buiten jullie Dank je wel lieve jij X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Oké dan, ook een bakje voor Lars. En nu.... echt aan de slag hier, hoop te doen. Oh ja, Rapi, ik had ook live mail. Hotmail deed het al een paar dagen niet meer, Maar nu ook mijn @home account niet meer. Alles nu maar overgezet op outlook2016, alleen het adresboek blijft rottig doen, dat dan maar handmatig.... En op het moment dat ik alles startklaar had kon ik plots mijn @home mail weer wel via live mail doen... .... en ja...nú hoeft het niet meer van mij.... Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Succes vandaag fleurtje, strak volhouden hè, koekjes zijn lekkerder. Lastige situatie Bor, toch maar er zoveel mogelijk voor ze zijn, zonder jezelf te vergeten. Vanmiddag mag het! Eindelijk wat ruimte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Mooie dag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden