lady jane Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 leven zonder al te veel geld en materie geeft je de kans om te zien wat je in je gevoelsleven echt voedt en raakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Raakte iets me echt, dan zijn de tranen dichtbij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2018 Bijhouden wat ik eet heb ik weer zorgvuldiger opgepakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Pakte ik een paar dagen geleden ook maar weer wat consequenter op, was hard nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Nodig ook hier, weer een kilo erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Oerbijen waren veel groter dan de huidige bij. Het had net als de libelle twee stel vleugels.De korven waren ook veel groter. Meestal was een flinke holle boom net groot genoeg voor een bijenvolk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Een bijenvolk van oerbijen daar maak ik maar geen ruzie mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 mee-eters verwijder je met een commodonedrukker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 Een commodonedrukker richtte vaak meer schade aan dan dat hij goed deed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 'Dee' de bovenstaande zin maar snel, want kreeg heel andere associaties bij het laatste woord van Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 staat voor 'laugh(ing) out loud' of 'lots of laughs', in beide gevallen lol dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 Ushi & Dushi was een bekend tv programma, met Wendy van Dijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2018 Dijk van een ijsje, Lars krijgt de eerste: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2018 'Eerst een bakje dan aan de slag', zo ziet mijn ochtend er steevast uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2018 uit vrijdag de 13e kunnen mooie belevenissen ontstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2018 HIER dan maar vaak terugkomen en meeschrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 krijg ik dikke enkels of hand en blijf maar smeren met Prikweg als slappe dooddoener voor drie dagen jeuk en branderigheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 (bewerkt) * * * * 21 juli 2018 bewerkt door rosa45 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 * * * * -hotels waren favoriet toen ik nog koopjes all inclusive naar Turkije vloog Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2018 (bewerkt) vloog hier ook wat weg, geloof ik, ik zie in voorgaande berichten wel heel veel stippeltjes 25 juli 2018 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2018 stippeltjes van zweet op mijn hele lichaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 26 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2018 Lichaam en geest verenigen is een feestje voor de mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2018 mens erger je niet aan het mooie weer, voor je het weet zitten we weer in de herfst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2018 Herfst.... rood en goudkleurig blad dat zo heerlijk knispert onder je voeten... en geen kans op hittegolven, ja de herfst is wel een beetje míjn seizoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden