Jannigje Geplaatst 31 mei Rapport Share Geplaatst 31 mei Een satisfyer geeft blijkbaar veel genot, in ieder geval volgens Heleen van Rooyen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni Rapport Share Geplaatst 1 juni Heleen van Rooyen heb ik nou niet bepaald in gedachten als ik aan een voorbeeldvrouw denk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 1 juni Rapport Share Geplaatst 1 juni Een voorbeeldvrouw, hij kon er zich weinig bij voorstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 juni Rapport Share Geplaatst 1 juni Stellen vind ik meestal irritant, singles vind ik leuker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 juni Rapport Share Geplaatst 1 juni Leuke reizen verbreden mijn horizon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 juni Rapport Share Geplaatst 1 juni Jullie spelen vals @Lonster1Â en @Bob, je moet letterlijk het laatste deel van de vorige overnemen. Dus: Denk of Leuker (deze opmerking telt niet mee) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 juni Rapport Share Geplaatst 1 juni (bewerkt) Zonneschijn is een single van Will Tura 1 juni bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 juni Rapport Share Geplaatst 1 juni Ra ra waar haal je die regel vandaan, @Roberto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 juni Rapport Share Geplaatst 1 juni @Roberto, het begon bij mij met "leuke reizen", dus wel degelijk met leuker en nog leuker ga ik het niet maken. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 juni Rapport Share Geplaatst 1 juni 13 minuten geleden zei Bob: Ra ra waar haal je die regel vandaan, @Roberto? Niet om de hete brij heen draaien @Bob (deze zin telt ook niet mee) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 juni Rapport Share Geplaatst 1 juni Tura heeft leuke hotels (nu klopt het weer) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 juni Rapport Share Geplaatst 1 juni (bewerkt) (nu klopt het weer) schrijf je, maar jouw bijdragen kloppen echt van geen kanten en bij mij is alleen de vraag of spaties wel of niet meetellen, dus nogmaals, waar staat de regel daaromtrent? 1 juni bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 juni Rapport Share Geplaatst 1 juni 1 minuut geleden zei Bob: Â dus nogmaals, waar staat de regel daaromtrent? Die staat in het Domino reglement. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni Rapport Share Geplaatst 1 juni reglement verbiedt ook meer dan een zin en ook geen links naar muziek zijn geoorloofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 juni Rapport Share Geplaatst 1 juni LOOFD staat voor Landelijk Overleg Opleidingen Facilitaire Dienstverlening Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 6 juni Rapport Share Geplaatst 6 juni Leningen zijn gelukkig afbetaald, fijn om geen schulden meer te hebben, behalve mijn hypotheek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 6 juni Rapport Share Geplaatst 6 juni Heek is goedkoper dan kabeljauw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 juni Rapport Share Geplaatst 8 juni Jouw zin heeft een lastig einde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni Rapport Share Geplaatst 8 juni einde van de voorstelling in de Utrechtse Schouwburg klonk gisteren oorverdovend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 8 juni Rapport Share Geplaatst 8 juni Oorverdovende stilte heb ik in mijn vakantie weer goed kunnen ervaren en dat vond ik best confronterend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 8 juni Rapport Share Geplaatst 8 juni Terend op andermans zak kon hij op vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 juni Rapport Share Geplaatst 8 juni Anti en wel zeer overtuigd anti heb ik gestemd bij het referendum over het beleid van de Amsterdamse gemeenteraad over de groenstructuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni Rapport Share Geplaatst 8 juni tuureluur in belgie staat voor fashion, daar waar in nederland er een u af gaat en dan staat het voor een vogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 9 juni Rapport Share Geplaatst 9 juni Vogelvrij bleek toch niet zo vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 juni Rapport Share Geplaatst 9 juni Vrij zijn van wensen leidt tot innerlijke rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden