Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
BamBam

Woorddomino III

Aanbevolen berichten

Voor mij dan maar een alcoholvrij biertje, antwoorde hij op de vraag van de ober die vanachter een plexiglazen kantoortje de bestelling opnam.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

teddybeer gespot zei het meisje op haar eerste coronawandeling, weken geleden alweer, inmiddels zitten die arme beren al weer lang stilletjes eenzaam achter de ramen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

tijd van echt simpel kan er ook nu zijn lijkt me, ik leef meer in het hier en nu, maar wel met duidelijke beperkingen, dus niet makkelijk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

makkelijk of niet, ik doe wat me verstandig lijkt en ga me niet zielig zitten voelen of op anderen vitten

bewerkt door Bob

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lamlendigheid voelde ik toen mijn vakantieweek begon. Nu ben ik vol op stoom en aan het opruimen en klussen thuis.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

thuis opruimen is bij mij ontaard in 4 kratten (leeg nog) voor het sorteren en 4 mandjes voor het voor-sorteren, kortom een nog grotere bende

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bendes zijn er om te sorteren. Zo vond ik vier rollen opbind draad voor in de tuin, in vier verschillende bakken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

bakken ellende gingen in 2012 al de deur uit, maar nu, 8 jaar later groeit soortgelijke ellende alweer de kasten uit

bewerkt door lady jane

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

DIscalculie waarbij je nog niet eens tot twee kunt tellen moet wel zeer zeldzaam zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Anne Frank zal in naar stoutste dromen niet hebben kunnen bedenken dat zij onsterfelijk zou worden door haar dagboek.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

"Eerzamer dan in de kroeg zitten" zei ze toen gevraagd werd waarom mondkapjes naaien haar nieuwe bezigheid was

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

wassen wassen wassen wordt er gezegd, luiaard als ik ben denk ik; 3 dagen aan de lijn,  stoomstrijkijzer erover en je hebt weer n killerkapje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...