Quinn Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Ben ik er even niet, mis ik de scheldpartijen. En @basta die "stagiaire" prachtig de nek omdraait. Heb het een beetje gehad met vandaag, nou al ja. Vanavond was het St Maarten, morgen komt Sinterklaas en ik zit hier in mezelf opgesloten te zijn terwijl ik thuis veel nuttiger kon wezen. jeweetwelzooi. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Soms kan ik me zo moedeloos voelen hier. Wat kán, moet ik doen om het tij te keren. Ik probeer alle zeilen bij te zetten. We doen zo ons best. Het irriteert me mateloos dat ik geen invloed heb op zaken die ik anders zou willen zien. Soms lijkt het allemaal niet te mogen ofzo. En ik drink niet vandaag. Daar heb ik dan wel invloed op. Don't set sail, go with the wind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Ach Quinn . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Maar als ik stop met zeilen bijzetten Haddock stranden we.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Trusten vast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Spud, je verrast me in de zin dat ik je altijd zag als iemand die zich niet al te veel door anderen liet beïnvloeden. Misschien in het negatieve dus, maar dat klinkt nogal onaangenaam, en zo zwaar bedoel ik het nu niet... Dank voor het compliment! Nee, helemaal niet negatief. Althans zo komt het op mij niet over. Maar bij iets nieuws waar ik vooraf al niks over weet en ik hoor er dingen over dan beïnvloedt dat mijn beleving wel als ik er naar kijk of luister. En dat weet ik dan en vind dat lastig want dan probeer ik eerst de analist te doorgronden voordat ik zelf van dat ga genieten. En mijn mening vorm. Verder ben ik nog best eigenwijs geloof ik. En schuw er nog steeds niet voor om voor mijn mening uit te komen ongeacht dat dat niet altijd strookt met de grote meerderheid. Maar de rol van zwart schaap soms past me soms wel, al vind ik het soms jammer dat de witte schaapjes soms niet toe willen geven dat het zwarte schaap in sommige gevallen wel gelijk had. Maar daar gaat het ook niet om. Zwarte schapen zijn gewoon beter in hun fouten toegeven, heb ik er dan weer van gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Oké ik kijk de wolf wel op uitzendinggemist, Jen en Mai onweerstaanbaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Maar als ik stop met zeilen bijzetten Haddock stranden we.... Wellicht op een heul mooie plek! Go with the flow Niet in de zin, van maar wat drijven (soms effe) Ook geen krampachtig verzet en uit alle macht de zeilen bijzetten Mee zwemmen in de stroom Kom je nog eens wat tegen "Sit back and watch the movie" Effe adempauze Zoiets, wellicht? Liefs! Aan allen Fijne avond en alvast een goede nacht (ik switch nog effe tussen muziekjes her en der) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Droge dag vandaag Welterusten Momentum en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Oei, voor mij betekent zwart schaap degene die uitgestoten wordt. Hoop dat je het positiever bedoelt :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Oei, voor mij betekent zwart schaap degene die uitgestoten wordt. Hoop dat je het positiever bedoelt :-) Ja tegenwoordig gewoon uitgelachen worden op mijn uitspraken en niet serieus genomen worden. Behalve door een enkel wit schaap die ook niet echt van het kudde volgen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 De ondanks,dankzij-altijd doorgaander En als het even niet gaat Denk ik altijd maar Ik kom vanzelf weer in beweging En verdomd! Altijd weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Grijze schapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Zwart of wit Het maakt mij niet meer uit Qua kleur Wel wat eronder zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Dat doe je goed Mai! Had van de week een heel berichtje op je geprojecteerd over single zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Grijze schapen. Much more colours of grey than 50 Oneindig... één dag aan het wad niet te tellen gewoon er-varen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Ik schijn wegens de bordeline nogal zwart wit te denken. Maar dat vond ik geen fraai symptoom dus ik heb een emmer wit door gegooid zodat ik ook soms ook grijs kan denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Dat bericht heb ik gelezen Spud Het werkt nog door in mijn brein Laat het nog wat bezinken of losweken, zo je wilt Gezien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Heb jij die boeken ook gelezen? Ik wel! Errug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Misschien ook niet echt op zijn plaats, als je je lief mist enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 De eerste pagina of de helft Weet ik niet meer Niet mijn ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Ik heb gewoon een hechtingsprobleem wat relaties betreft. Aan vrienden en kennissen kan ik me prima hechten. Besefte ik tijdens het schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Gemis is het "gewone" voor mij Naast iemand wakker worden het goedemorgen Dat er eens iemand thuiskomt Samen een bakkie doen Ondertussen gewoon je eigen ding doen Alleen en toch samen Gewoon, gewoon.. Zo gaat het ook wel Is effe geen andere keus Dus d'r wat van maken Gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Pfff, man en ik weer helemaal overspannen. Hij eruit uw vijanden lief hebben en zo. Zal best. Wij haten de buurman. En ik heb er niet eens deugd van. Zo van lekker tof uiterst haten, nee, want dan voel ik me weer schuldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 tegenwoordig ben ik met mijn oudste broer aan het onderzoeken wat nu in onze gene zit en aangeleerd is. Hij is door onze pa opgevoed en ik door ons mam. En mijn broer ziet me dezelfde intonaties gebruiken als ons mam. En ook dezelfde blikken. Maar ik moest hem terug geven dat doe je wel iets minder maar dat doe jij ook. M mijn middelste broer ook maar hij ook dus. Grappig zo de genen en aangeleerd te leren van jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden