fleurtje Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Koekoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Brood aan het maken! Brood uit een pakske..Even aan het rijzen nu. Dadelijk de oven aan.Spannend!Mijn eerste 'zelfgemaakte' brood ever. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 (bewerkt) Ik ga nooit voor een dessert Bor, dus pluim voor jou.Hou zo niet van koken.Ook ni van bakken eigenlijk. Vandaar het pakskesbrood Kan duidelijk ook niet meer typen 31 oktober 2016 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Moest ge niet zo ver wonen, wist ik je wel te vinden.Eten op een ander is altijd zoveeeeeeeeel beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Aha Lars...jij lekker stuk mannelijk vlees...Wat serveren ze ginders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Eten op een ander? Niet letterlijk hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Gefrituurde aardappelschijfjes, bloemkool (met een paahapje..) en een cordon blue. Et pas du tout du toetje.. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Ja he Fleurtje? beetje stil hier. Nou, dat is wel een mijlpaal dan Fleur! Ben benieuwd... Gij ni alleen! Bijna een Sint gevoel, zonder zwarte piet. Dat heeft ie namelijk niet.. Heb je hem? Ik vind mezelf weer behoorlijk hilarisch. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Das geen eten hé Lars..Geen toetjes, soepjes, lekkere steak met frietjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Hier moet de diepvries leeg want moet ontdooiien. Ik bik van alles uit het ijs, gooi het in de hapjespan en roerbakken maar. Kijk niet naar houdbaarheidsdata. Ben benieuwd wat we eten. Toetje gewoon uit de koelkast: helft blanke vla, helft luchtige perzikvla, nog wél binnen houdbaarheidsdatum. Daarna meeting. Op hoop van zegen: tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Oh ja, de meeting is vanavond het toetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Ko heeft vast de kakkerij straks smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Stil volk. Moeder gaat naar den oven kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Rijst met saté en omdat ik anders gezeur krijg, roerbakgroente apart. Jep, zo vriendelijk ben ik vandaag wel weer. En ijs als toetje, want het moet wel leuk blijven hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Ik weet niet wat we eten want mijn vrouw kookt. En ik ben - echt waar - lampen aan het ophangen. Loop in het rond met de electro schroevendraaier achter mijn oor. De kinderen vinden me stoer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Dat denk ik tenminste. smart en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 @Fleur, nu ik toch aan het opscheppen ben, het brood is gaar als het van binnen 93 graden is. Niet meteen aansnijden, minimaal een half uurtje op het aanrecht laten doorgaren. (Hopen dat Plof zich niet meldt want hij heeft er wel echt verstand van). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Stamppot zuurkool met worst. Door den groenteboer vers gemaakt lekker makkelijk vandaag. Alleen zelf opwarmen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 heel blij met zus, haar man en dochter ze konden niet alles doen maar het is hier toonbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 en in jou ar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 rustiger Jane, maar de zenuwen komen wel weer voor woensdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 maar even in het hier en nu blijven dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Bor, mijn zus had soep gemaakt en meegenomen, soep met brood dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 morgen macaroni, had ze ook meegenomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 hoe praat je in een groep als je geen prater bent heb faalangst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden