Nadia Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Ben ik toch zomaar de eerste! Weer thuis en gisteren al om 20.00 uur gaan slapen. Ja, dan krijg je dat. Dagpact Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Goedemorgen Nadia, vroege vogel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Nog zo een vroege vogel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Goedemorgen...nog 2dgn werken en dan een week vakantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Dagpact; Nadia Bor Kruidenthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 O, was te snel... Goeiemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Dagpact; Â Nadia Bor Kruidenthee Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Goedemorgen beste mensen, Â Zo meteen voor de laatste keer naar de fysio, Kan ze meteen even naar die spier in mijn rug kijken. Dan nog even naar huis voor een bakkie koffie, om vervolgens aan het werk te gaan. Laters ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Goedenmorgen Hier ook vroeg wakker Koffie loopt Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Goedemorgen frummers. Hier uitgeslapen, was gisteren laat thuis. Lekker gedoucht, badkamer gelijk maar even gedaan. En inmiddels staan koffie en thee klaar. Het is nog behoorlijk donker, nu is het droog, maar er is weer aardig wat regen gevallen. Hoewel ik het idee heb dat het bij ons nog wel meevalt... we hebben zelfs aardig wat zon gehad hier in het noorden gisteren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Hihihi... vroege vogels???? Ik vind dit gewoon uitslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Dan ook maar een day-light lamp kopen Spirit. En iedere dag een half uur gaan zitten voor de lamp. Â Goeie morgen kanjers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Goedemorgen Bol, hoe ist met je bekkie, gaat het al wat beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Zo, weer terug van de fysio Eerste bakkie koffie zit erin nu.  Ze heeft ook naar mijn rug gekeken, en zegt dat het waarschijnlijk een scheurtje in mijn tussenribspier is. Dat het zelfs kan, dat de ribben zo in de verdrukking hebben gezeten, dat de ribben misschien ook iets gekneusd zijn. Ze had het over weefselschade, wat zeker wel tot 6 weken kon duren. Nou, daar ben ik dan lekker mee ! Heel voorzichtig af en toe strechen, en warmtezalf gebruiken.  De hiel was weer ietsje voorruit gegaan, en de behandelingen worden even gestopt. Over 2 weken nog een keer opmeten, om te kijken of de hiel verder spontaan geneest, Ja,ja we worden oud   Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Nou, spirit, het schiet niet echt op met jou he Andere huisarts wat dichterbij, is misschien dan wel zo prettig.  Dag Bollie Nog een beetje naar je zin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 (bewerkt) Nou Vonneke het zaakje wordt vanavond na gekeken en dan weet ik of het ontstoken is. Voor de rest zal ik blij zijn als ik weer gewoon kan eten. Hé Rap. dan maar rustig aan doen hé? Als dat lukt. Ja hier is het nog steeds niet zo goed. Heb nog steeds last van sombere gevoelens. Het duurt allemaal zoooooo  lang het lijkt net of de psych. het niet zo serieus neemt. Zei hij vorige week dat de medicatie moet veranderen en vervolgens ga ik zonder recept naar huis. Duurt het weer 14 dagen voordat ik daar op terug kan komen. Ik denk vaak, ze kunnen  naar Mars reizen, ze kunnen hele wijken plat bombarderen, maar een depressie een beetje sneller oplossen dat gaat niet.Dan word ik wel een pissig. 20 oktober 2016 bewerkt door bolletje Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 He, balen Bol, Ja, depressies duren vaak erg lang he, Probeer maar veel afleiding te zoeken (makkelijker gezegd dan gedaan he) Hier, een zonnetje voor jou  En verder, beste mensen, stap ik weer op mijn fiets, en ga aan het werk. Doeg ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Goeiemorgen! Fris dagje... Â maar maak er iets fijns van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Ja hier is het nog steeds niet zo goed. Heb nog steeds last van sombere gevoelens. Het duurt allemaal zoooooo  lang het lijkt net of de psych. het niet zo serieus neemt. Zei hij vorige week dat de medicatie moet veranderen en vervolgens ga ik zonder recept naar huis. Duurt het weer 14 dagen voordat ik daar op terug kan komen. Ik denk vaak, ze kunnen  naar Mars reizen, ze kunnen hele wijken plat bombarderen, maar een depressie een beetje sneller oplossen dat gaat niet.Dan word ik wel een pissig.  Goh, laat ik net op dit verhaal stuiten, want hier is het vertrouwen in de psychiatrie ook zo langzamerhand gedaald tot onder 0.  http://www.noraderuyter.nl/vertrouwen-en-gelijkheid-de-kracht-van-de-ervaringsdeskundige/ smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Ik mis Quinn! Of zit hij weer ergens op een apart draadje pannenkoeken te bakken? Quinn, gaat het (enigszins) goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 (bewerkt) - 20 oktober 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Spirit wordt niet serieus genomen, Bolletje ook niet.  Ik wordt mijn inziens tè serieus genomen maar iedereen zegt tegen mij dat dat wel moet bij mij. Net ook weer wordt ik gebeld waarom ik niet ben "komen opdagen". Nou sorry hoor, hadden we een afspraak dan, ja naar het schijnt. dus ik zeg gewoon zo van oooh nou ja daar weet ik niks van, wanneer spreken we af? Krijg ik me de wind van voren van dokter opnieuw geheugentest werd zomaar ineens gepland  en "hoe staat het met niet of wel drinken".  Kijk, dan moet ik nu heel erg mijn best doen om niet keiboos te worden. Bemoei je er niet mee man.  Dit was misschien al de geheugentest. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Ik dacht dat alleen hier alles mis ging, qua behandeling en afspraken met het ziekenhuis of de huisarts... Landelijk fenomeen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Je kop erbij houden..en dus niet meteen onredelijk en boos worden Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Maar om hem dan vol in het gezicht te slaan Ietje... Monster en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden