Roberto Geplaatst 22 april 2024 Auteur Rapport Geplaatst 22 april 2024 (bewerkt) Ik wil weer worden als Bart Peeters. Rondspringen zonder alcohol, zoals ik vroeger deed. Gaat mij dit nog lukken? 22 april 2024 bewerkt door Roberto
Rosee Geplaatst 22 april 2024 Rapport Geplaatst 22 april 2024 Of jou dat gaat lukken, dat hangt van jou zelf af Roberto.
Roberto Geplaatst 24 april 2024 Auteur Rapport Geplaatst 24 april 2024 Mijn sterrenbeeld is Aap, die houden van grappen en grollen.
Roberto Geplaatst 24 april 2024 Auteur Rapport Geplaatst 24 april 2024 Apen zijn niet erg aaibaar, als je te dichtbij komt kunnen ze bijten. Met kans op: Hondsdolheid (Rabiës) | RIVM
Roberto Geplaatst 24 april 2024 Auteur Rapport Geplaatst 24 april 2024 Mijn sterrenbeeld is ook Leeuw, de koning van de jungle.
Jac Geplaatst 24 april 2024 Rapport Geplaatst 24 april 2024 Leeuw en aap als zonnenteken poeh hé dan moet ik even nadenken wat je ascendant is ?
Roberto Geplaatst 24 april 2024 Auteur Rapport Geplaatst 24 april 2024 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Jac: Leeuw en aap als zonnenteken poeh hé dan moet ik even nadenken wat je ascendant is ? @Jac, laat mij dat zo meteen maar even weten. Ik was nog niet klaar om naar mijn eigen filmpjes te kijken. 24 april 2024 bewerkt door Roberto
Jac Geplaatst 24 april 2024 Rapport Geplaatst 24 april 2024 Als je twee zonnentekens hebt zoals in jouw geval de aap en leeuw dan hebben we het over de hedonistische astrologie dan is jouw ascendant kwal bumperjim reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 24 april 2024 Rapport Geplaatst 24 april 2024 Niet hedonistisch, @Jac, maar Chinees, wat die aap betreft. En zijn antecedent is dus een geit. https://wikikids.nl/Chinese_sterrenbeelden
Roberto Geplaatst 24 april 2024 Auteur Rapport Geplaatst 24 april 2024 @Jac en @Bob, ik heb hier uiteraard een boek over. De Geit is mijn maandier volgens de Chinese astrologie.
Roberto Geplaatst 30 april 2024 Auteur Rapport Geplaatst 30 april 2024 (bewerkt) ... Ruby Thuesday 29 mei 2024 bewerkt door Roberto
Roberto Geplaatst 30 april 2024 Auteur Rapport Geplaatst 30 april 2024 (bewerkt) Hoi @Francoise, waar ik onderhand helemaal flauw van ben is dat als je een zoon met Down heb die ook autistisch is met meerdere beperkingen iedereen hier roept: oh wat erg. En met adviezen gaan zitten smijten. O.a. jou en mij en Artemis en Claudius laten ze gewoon stikken. Dat is wat @Jac volgens mij nu aan de kaak probeert te stellen. Ook al heeft hij dit forum nog niet helemaal goed door. De meeste frummers hier kunnen echt niet verder kijken dan hun eigen neus lang is. Zeker weten. 30 april 2024 bewerkt door Roberto Artemis reageerde hierop 1
Francoise Geplaatst 30 april 2024 Rapport Geplaatst 30 april 2024 Euhm tja , hoe ga ik dat nu uitleggen zonder op tenen te gaan staan . Laat ik het erop houden dat 1 van de autistische kenmerken zich voornamelijk uit , in problemen met de communicatie. Men wil ons best begrijpen en begrip tonen maar wanneer men geconfronteerd word met een dergelijke manier van communiceren, dit begrip best heel lastig word te continueren . Ik heb bij ons op toilet een spreuk hangen "De gek mag alleen gek zijn als hij normaal doet " Roberto en bumperjim reageerden hierop 2
Artemis Geplaatst 27 mei 2024 Rapport Geplaatst 27 mei 2024 Hey Roberto, Even een zwaai, een hug, een hand, ik kom hier weinig en ik wil je bedanken voor je begrip en steun. je was de eerste die mij hier zoveel jaar geleden van harte welkom heette Dus hartelijke groeten! Artemis
Roberto Geplaatst 27 mei 2024 Auteur Rapport Geplaatst 27 mei 2024 Zojuist heb ik een goed gesprek gehad met mijn regiebehandelaar. A.s. maandag ambulante detox + de intensive op mijn verzoek.
Roberto Geplaatst 27 mei 2024 Auteur Rapport Geplaatst 27 mei 2024 (bewerkt) . 28 mei 2024 bewerkt door Roberto onnodige reactie
Roberto Geplaatst 28 mei 2024 Auteur Rapport Geplaatst 28 mei 2024 (bewerkt) Al een paar dagen ben ik bezig met mijn pre-detox: rustig wandelen met een muziekje erbij. Iedere dag hetzelfde rondje met dezelfde muziek voor mijn dagstructuur. Daarnaast doe ik cardio-training in mijn moestuin met Smooth Criminal van MJ. Best zwaar met die strakke bewegingen, maar dat lukt mij wel. 28 mei 2024 bewerkt door Roberto
Roberto Geplaatst 29 mei 2024 Auteur Rapport Geplaatst 29 mei 2024 (bewerkt) dubbel 29 mei 2024 bewerkt door Roberto
Roberto Geplaatst 29 mei 2024 Auteur Rapport Geplaatst 29 mei 2024 Op 19-1-2023 om 13:17 zei Roberto: Gaat het goed met Roberto? Nee. Gaat het slecht met Roberto? Nee. I feel happy in my own way.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden