Momentum Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Goedemorgen lotgenoten Vandaag 3 weken nuchter,en 2 weken niet gepaft. Hou het droog smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sislyn Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Goedemorgen! Heel slecht geregeld MarQ. Hopelijk gaat het nu weer wat beter met je. Gefeliciteerd Khotje Dagpackt; Draaiorgel Jootje Pinkman Sonnetje Quinn MarQ Jowan Nadia Rapilos Kruidenthee Bor Astrix Lyn Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Wie heeft mijn e gejat? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 (bewerkt) Ik had h'm even, Asterix. Hier is-ie weer: Dagpackt; Draaiorgel Jootje Pinkman Sonnetje Quinn MarQ jowan Nadia Rapilos Kruidenthee Bor Asterix Lyn (met een reserve k bij dagpact, voor wie 'm nodig heeft vandaag) O jee!!! jowans J!!! Gauw gecorrigeerd. 11 oktober 2016 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Wat moest ji ermee dan, Basta? Die k hoef ik niet, heb je geen m? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Proficiat Koh, met je zilveren jubileum. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 (bewerkt) Ik wilde even kijken of ik status win door Bastae te schrijven, maar nee. Ik heb geen m, ik wil er wel twee: Bamstam. Lin jij zit de zaak te dollen, hè? Met je 'Khotje.' Masterix wil jij natuurlijk! Of Astermix... die is minder cool hoor. 11 oktober 2016 bewerkt door basta nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Woehaaaa Blijf schrijven Bastamm! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Goedemorgen. De "dagpacters" grijpen de macht? Ik meld me aan voor dinsdag 11 oktober. Niet voor het zgn. dagpact. De afspraak om niet te drinken hou ik bij mezelf. Ik beloof niemand nooit meer dat ik niet zal drinken. Ik ken mezelf goed genoeg. Té vaak té veel mensen teleurgesteld. Vandaag precies 25 jaar geleden "eeuwige trouw" beloofd. Ook niet vlekkeloos verlopen. Niets en niemand is perfect. Zélfs ik niet... Toch nog bij elkaar. (Ver)Geven en nemen. Heen en weer, over en weer.. En nu domweg gelukkig met elkaar. Proficiat, Kohtje en je eega! Nu je dat zo te berde brengt zou ik in de buurt van de 40 jaar getrouwd zijn geweest, had niet........ Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Ik had h'm even, Asterix. Hier is-ie weer: Dagpackt; Draaiorgel Jootje Pinkman Sonnetje Quinn MarQ jowan Nadia Rapilos Kruidenthee Bor Asterix Lyn (met een reserve k bij dagpact, voor wie 'm nodig heeft vandaag) O jee!!! jowans J!!! Gauw gecorrigeerd. Da's dan nét op tijd .........! Ik was al bezig om een pak opwinding uit de trapkast te vissen, dat iedereen dat maar weet! ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Kalm blijven, Johann, denk aan je hart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Ik denk dat Lyn hier nog een beetje een inburgeringscursus moet doen. Welkom Lyn! Voor mij lijk je splinternieuw, maar het kan zomaar zo zijn dat ik je eerdere berichten gemist heb. Sommige dagen ben ik er veel, andere niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Ik maak me een beetje zorgen om masterbix, die lijkt zijn pilletjes vergeten te zijn. Beetje in de gaten houden, die gast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Hihihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Master Bix rules the world! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Begin maar eens eerst bij jezelf, daar heb je meer dan genoeg aan! ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Hehe, zonder toverdrank rule ik zelfs de wurlt. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Proficiat, Kohtje en je eega! Nu je dat zo te berde brengt zou ik in de buurt van de 40 jaar getrouwd zijn geweest, had niet........ Ja, dat valt niet te vermijden... de een z'n "feest" is de ander z'n zere plek... Bedankt allemaal voor de felicitaties. Overmorgen kénnen we elkaar 31 jaar. We wilden ook de 13e trouwen, maar dat viel op een zondag.. dan maar op de vrijdag daarvoor.. hadden we nog een lekker lang weekend vrij ook. We vieren vandaag niks. "Gewone" dag. Vrijdag vertrekken we voor een weekje met de camper naar Frankrijk. Gaan we daar wel een keertje uit eten. Het gebied tussen Dijon en Lyon. In de wijnstreek zónder wijn. Dat kán, hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Gefeliciteerd Kohtje en mevrouw Kohtje, indrukwekkend aantal jaren. Eeuwige trouw aan één persoon, ik geloof er niet zo in. Maar lang gelukkig zijn met iemand, ja, dat zeker wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Ook feli vanaf deze kant, Koh, ik ben ook al 20 jaar in de echt verbonden (...) Strax haal ik jullie nog in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Draaiorgel Geplaatst 11 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Geen dagdraad maar dagpact hier vandaag. Merk dat ik ouder word en hecht aan juiste benamingen, voel me wat onwennig hier nu Om nog maar niet te spreken van het tijdstip van openen... de berichtjes hadden gewoon nog op de draad van gisteren kunnen worden gezet. Oeps, sorry haha. Ik ben ben nieuw hier en het was mijn eerste dagdraad/dagpact om te openen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Draaiorgel Geplaatst 11 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Vandaag precies 25 jaar geleden "eeuwige trouw" beloofd. Ook niet vlekkeloos verlopen. Niets en niemand is perfect. Zélfs ik niet... Toch nog bij elkaar. (Ver)Geven en nemen. Heen en weer, over en weer.. En nu domweg gelukkig met elkaar. Gefeliciteerd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Draaiorgel Geplaatst 11 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 (bewerkt) Verdraaid, ik heb het dagpact hard nodig vandaag. Veel te veel trek in bier, wijn of wat dan ook met alcohol erin. Arggggh. 11 oktober 2016 bewerkt door Draaiorgel basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 De hele ochtend bezig geweest met allerlei programmaatjes om mijn PC sneller te maken en dingen op te schonen, het heeft wel effect, maar ik ben bang, dat ik toch een virusscanner moet gaan kopen, ik heb via FB een virus binnen gekregen. Kopen? Nergens voor nodig, gratis virusscanners zijn doorgaans goed genoeg, AVG, Avast of Panda bijvoorbeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Lahars!! Moderator, alsjeblieft geen strafpunt voor Lars, hij bedoelt 'domme', echt waar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden