jowan Geplaatst 27 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Ik meld me succesvol af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Het is mij ook weer gelukt vandaag. En daar ben ik blij om. Fijne avond. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Dag weer voorbij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 (bewerkt) Was het niet leuk Vol? Zo klonk dat n beetje... 27 september 2016 bewerkt door smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vlokje Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 (bewerkt) Ik heb veel gezopen en vindt het moeilijk om dat ik nu voor de tweede keer kanker heb niet te zien als een tik op de vingers, als een straf. Net zoals rokers die longkanker kregen dan gaan denken: had ik maar nooit gerookt dan had ik dit niet gehad. Mijn eerste kanker daarbij was het bekend dat een risicofactor overgewicht was. Dat had ik. Die eerste kanker kwam juist minder vaak voor, als enige kanker bij vrouwen die roken. Ik rookte toen al vijf jaar niet. Mijn tweede kanker komt voor bij mensen met overgewicht en bij drankgebruik. Ik drink al een hele poos niet meer maar ben nog niet slank. Ja eigen schuld dus. Roken: nou al lang weer gestopt. Ik vind het soms zo verrekte moeilijk om je eigen aandeel te zien. Is dit nu mijn eigen schuld? Ik weet het antwoord al. Blijft wel dat het erg rot is, nog een keer overal doorheen. Ik had graag een maatje die ook bekend is met die ziekte en met mij wil appen, bellen, chatten of wat jij wilt? 27 september 2016 bewerkt door vlokje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 O..sterkte Vlokje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vlokje Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Ik drink niet en rook niet hoor Kruidenthee, ben gewoon heel erg angstig. Is het woord ook niet. Zoek echt een maatje in deze strijd die snapt hoe het voelt? Angstig bij vlagen niet aldoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Vlok, sterkte Smart..was lange dag, intensief maar goed afgerond hoor. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Vlokje, het is een rotziekte en niemand heeft dat 'verdiend'. Het gaat bij die cijfertjes om statistieken en we kennen allemaal de verhalen over opa die 60 jaar rookte en nooit wat had, of zoals mijn moeder: misschien 1 keer per jaar een drankje en toch bezweken aan leverkanker. We zouden willen dat we het konden sturen, maar dat is niet zo. Vette, verdrietige pech, dat is het. Dus ga jezelf alsjeblieft niet ook nog eens schuldig voelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Gelukkig maar Vol! Oh Vlok, ik hoop dat je een maatje vindt, sterkte! Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Ik meld me trouwens droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 ....Ik hoop dat dit zo voor jou "basta" is.Nou en of, jowan!Vlokje, sta je al bij maatje gezocht? jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Zag je die docu gisteren de Roze wolk? En dan 3 keer Ietje? Wat erg.... Ik had ws een verwaarloosde pnd. Maar hoe dan ook tekent het je leven denk ik. Nu echt te bedde.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 september 2016 Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Wow Ietje 3 x pfff Ik ben gestopt na nummer 1, wist zeker dat ik dat noooooit meer mee wilde maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 september 2016 Rapport Share Geplaatst 28 september 2016 Nog steeds nuchter. Vol en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden