Soothe Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 (bewerkt) En toen was er een grote stilte. Dag Jopie. Wat betekent niet drinken nu? Jij hebt vaak een eigen variant. Wel zo af en toe op een party o.i.d Als je bedoelt dat je helemaal droogstaat vind ik dat knap. Als je het kan hanteren vind ik het ook knap,maar dan sta je niet droog en ben je niet gestopt. En ja, het is meer dan de eerste niet nemen, dat klopt. Daarna begint het echte werk. Groet en natuurlijk ben ik blij dat je gaat zoals je gaat. Doe zelf ook niet zoveel meer met het forum. Af en toe, zoals nu, laat ik mijn geluid even horen. Groet en ga goed. Aanpassing. Woordje niet ertussen gezet. 13 september 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Tja tja Bor.. wat vertel jij toch allemaal weer hier.. Je hebt een airco.. die tot 24 graden koelt.. super, want het is +30 graden.. En het gaat goed tussen jou en de psych.. beetje liefde, maar is een vrouw, dus dat gaat niet voor jou ;-) Ben blij dat het goed gaat, je klinkt weer vrolijk, fijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Vraag gewoon maar Bor. Ik vermoed dat Jopie later op de dag nog wel even op het forum kijkt om te zien of er op haar schrijven is gereageerd. Als jij dat een "kort berichtje" noemt, wil ik wel eens weten wat je onder een "lang bericht" verstaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Ik dacht ook dat je hoteldebotelverliefd op je psych was. Maar dat je psych je hart had gebroken. Emoticons liegen dus blijkbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Gaat goed! Soms nog wel moeilijk. Maar heel vaak blij dat ik niet meer "hoef" te drinken. Is ook zo'n gedoe allemaal. Steeds naar een andere supermarkt, andere cassière, andere glasbak. Wat een rust nu. Ik zou bijna indutten. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Ik lees nog wel steeds mee op het forum. Ik blijf toch nieuwsgierig naar jullie:-) Volg jou ook op je draadje. Ik vind je behoorlijk dapper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Grinn... ik zie nu jouw psycholoog in bed Bor, en maar analyseren. Thanks, you made me laugh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Iedereen met een beetje verstand gaat geen uur in de brandende zon fietsen als het niet echt nodig is. Daar heb je geen Dokter voor nodig. lidia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Groeten vanaf de andere kant van deze kleine planeet, waar het nu al vroeg in de ochtend is.. Bor: ik snap heel weinig van je verhalen. En toch snap ik het ook vaak wel. Je bent enorm open in alles. Ik hoop dat je ook zo open en eerlijk naar jezelf bent. Geniet van het mooie weer daar, "ook dit gaat voorbij". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Wat voor behandeling heeft ze dan gedaan Ietje? Ik ben van een massage, ooit eens dagen hondsmoe geweest. Ook een keer van voetreflex Dan schijnen er veel afvalstoffen vrij te komen, en circuleren dan door je bloed. Heel veel water drinken, om het af te voeren. Maar een orthomoleculair therapeute, schrijft toch alleen natuur drankjes, en pillen voor, op vitaminebasis en zo. Of heb ik dat mis ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Het is hier ver in de ochtend maar...de slaap is ver weg. Ik was even vergeten dat zelfs aan de andere kant van de wereld de Wifi overal werkt.. Houd het droog..9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Bor toch, ik denk dat je toch een beetje verliefd bent op je psych, schitterend ;-) oh zalig een massage.. daar ben ik zot op;.. zou eens willen gaan weer. Wat heb je dan laten doen Letje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 waar kun je dat dan laten doen?? ander google ik wel hoor.. heeft het deugd gedaan of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Nu maar hopen, dat je er baat bij hebt he Ietje, heeft meestal nogal wat tijd nodig denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Meld me droog af. kook. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 En hier ook, dagpact weer geslaagd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Ik ook rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Ik mag hier niet vloeken, maar Mozeskriebel, wat een zweterige toestand! Wel mooi resultaat. Daar doen we het dan maar voor. Dagpact geslaagd. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 13 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Lieve mensen,ik ben tijdelijk offline geweest! Het is altijd een goed gevoel om op het dagpact te staan. Dagpact gehaald. Welterusten. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Gelukt weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 geslaagd dagpact.. truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Droog te kooi. Van de lerares Italiaans moet ik in het Italiaans gaan denken, praten en schrijven, maar ik ben bang dat ze me dan hier wegsturen....... Buonanotte! Per forse a domani. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 (bewerkt) Nee, leuk juist, jowan! Wat is droog te kooi in het italiaans? Moi, je suis contente avec une jour sec. (Gauw bewerkt: jowan met een kleine j) 13 september 2016 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Pffff nog steeds hetzelfde hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Zwaar bevochten overwinning, nuchtere afmelding en nou zien dat ik een paar uur slaap krijg. Trusten. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden