Spring naar bijdragen

Nvt


Anonymousssss

Aanbevolen berichten

Hallo Froomy, wat een goede start en een helder plan qua schrijven. Wat is je plan qua (niet) drinken? Stop je vandaag of ga je minderen? Ik heb heel veel aan het forum, mijn eigen draad als soort dagboek en natuurlijk het dagpact. Ik hoop dat het voor jou ook zo fijn werkt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha froomy. Wat leuk dat ik je geïnspireerd heb met mijn draadje. Het helpt mij echt om elke dag wat te schrijven. De ene dag meer dan de andere maar wel elke dag. Ik heb ook zonder discussie adviezen opgevolgd die mij werden gegeven. de gevorderde stoppers hier hebben de strijd ook ondergaan en ik meen dat zij het het beste weten.

Wens je veel succes en hoop veel van je te lezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow Froomey, wat herken ik veel bij jou. Doordat je bij mij schreef dat je veel herkende werd ik nieuwsgierig en heb ik jouw draadje even opgezocht. Opvallend vond ik gebrek aan energie, op de bank willen liggen en slecht eten. Dat is namelijk ook wat drank doet! Energie weghalen, waardoor je de weg van de minste weerstand makkelijker pakt. Ik wilde simpelweg niet meer gezond eten kopen, koken etc. Sporten was vaak al helemaal geen energie meer voor. Binnen blijven en thuisbezorgd eten. Hoe idioot! Hopelijk houd je vol en ontdek je weer hoe fijn het leven is zonder drank! De energie terug vinden en (voor mij) zelfs zin in het leven.

 

Hoe was het je eerste dag weer aan het werk? Ik mag morgen ein-de-lijk weer na 2,5 week vakantie. Ik kijk er zo naar uit, ik vind stoppen in een vakantie zoveel moeilijker! Ik vond het zoveel fijner om fris en helder aan de slag te gaan, werk verloopt zoveel makkelijker en het helpt ook om wat minder met de drank bezig te zijn. Hoe was dat voor jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...