Quinn Geplaatst 25 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Met aardappelen Het is lekker met rucola en tomaat en spekjes. Of rode bietjes, cashewnoten en fetakaas. Lekker lauw laten worden voor je het opeet en daarna viennetta op tafel. Damn, vriendin "kookt" vanavond, denk dat ik dat maar ga overnemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Tja nu kan ik niet kiezen, meestal heb ik daar totaal geen moeite mee.. dacht eerst een pasta te maken met oesterzwammen.. Ah zalig viennetta.. weet je wat ook lekker is icetea met een scheptje citroensorbet en een muntblaadje.. is natuurlijk iets totaal anders... maar heb dat in Italie gedronken.. goed alcoholvrij aperitief .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Dan heb je alvast voor drie dagen een menu Dat drankje klinkt best goed, ga ik zeker proberen! Al ben ik nogal een zoetekauw, dus misschien is het wat zuur voor me, maar hé, proberen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 nu nog kiezen voor vanavond, maar komt goed.. Is wel redelijk zoet hoor met die Icetea.. vind ik toch. Wat ook lekker is is gewoon sinaasappelsap met een bol ijs in.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 zeg Quinn.. straks krijgen we op het forum nog de oude wijven stempel aiai.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Grinn... nou ja, oud, vooruit. Maar wijf? Dat neem je terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 ja eigenlijk.. excuses.. ook voor mezelf dan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Aanvaard IJs met sinaasappelsap is trouwens prima te doen. Straks probeer ik koffie met mokka-ijs. Daarom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Ik begin er al wat meer van te genieten van het gezonder leven.. krijg ook al wat smaak terug en zin in lekkere dingen.. Ga jij nu iets maken vanavond om te eten Quinn?? Wat maak je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Ik ga voor de risotto met verse spinazie. Lekker zomers! Zaterdag komt mijn oudste voor het weekend thuis, ze studeert aan de andere kant van het land. Ben benieuwd hoe het gaat worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Heb je een goed contact met haar? Waarom ben je benieuwd hoe het gaat worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Op zich wel, maar sinds ze volwassen is, wat moeizamer. We lijken nogal op elkaar, dat helpt niet echt. Van de week aan de telefoon maakten we al ruzie over hoe laat ze zou komen. Erg zinvol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 inderdaad zinvol.. wat jou betreft te laat en wat haar betreft te vroeg?? Als ik naar mijn puber kijk hoop ik soms dat hij niet teveel op mij lijkt.. maar als ik nu al naar zijn playstation gedrag kijk.. ahum.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Hahaa ja, ik zei vrijdagavond, zij zei zaterdagmiddag. Toen het mis ging, nam vriend de telefoon over. Nu komt ze zaterdagochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Zal ze verbaasd zijn om je volledig nuchter aan te treffen op een zaterdagochtend?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Denk dat ze al verbaasd is om met überhaupt 's ochtends uit bed te zien zelfs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Ze zal trots op je zijn.. Heb je al gezegd dat je gestopt bent met drinken?? Of ga je dat niet zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Min of meer wel. Maar er zijn de afgelopen jaren al veel stopmomenten geweest, dus het vertrouwen daarin is gewoon weg. Logisch. De laatste keer dat ik langere tijd ben gestopt, was in 2010. Compleet met opname en de hele toestand, dus dat hakte er flink in. En een kleine twee jaar later struikelde ik opnieuw. Dus nou ja, ik leg maar niet teveel nadruk op dat stoppen. Ze zien vanzelf echt resultaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Je hebt gelijk... we zullen na die paar dagen opnieuw nuchter te zijn het maar niet direct van de daken beginnen roepen.. maar nu is het voor echt hoor.. Hoewel ik het wel echt meen dat het bij mij voelt of mijn motivatie nog groter is, ben eigenlijk ook echt wel enorm geschrokken van mezelf.. het stuk dat ik nog weet dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Elke dag is er één Lieve. En op den duur kijk je om en denk je hé, zolang al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Dag drie nuchter doorgekomen, met toenemende moeite. Zo naar bed, proberen te slapen en over een uurtje of twee weer op. Dan begint het gevecht van vandaag eigenlijk pas echt. Nog steeds die flessen niet weggegooid, stom en koppig inderdaad. Maar hé, ik ben moe, dus misschien wint de slaap nou een keer. We'll see. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 ik zou er ook moe van worden wat een gevecht tegen jezelf! alsnog weggooien man zul jij eens zien hoe je dan slaapt en dan wel zorgen dat het nooit meer hoeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2016 Het wordt licht, tijd om te slapen. Nuchter de ochtend gehaald. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2016 Hé Quinn, Hoop dat je toch nog wat hebt kunnen slapen. Zoals ik het hier lees was het weer een lange nacht, gelukkig ben je hem nuchter door gekomen. Geef je vandaag die drank aan de buren?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2016 .....Geef je vandaag die drank aan de buren?? Zou ik niet doen.. gewoon weggooien, wegspoelen.. met een knijper op de neus. Wie weet wat je je buren met zo'n "cadeautje" aandoet.. zitten misschien de boel naar buiten toe wel heel mooi te laten overkomen, en dan ondertussen hier anoniem op het forum klagen dat ze altijd maar drank cadeau krijgen... Als we het zelf gif vinden, waarom een ander er dan mee opzadelen? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden