Spring naar bijdragen

Ik ben

Quinn

Aanbevolen berichten

Tja nu kan ik niet kiezen, meestal heb ik daar totaal geen moeite mee.. dacht eerst een pasta te maken met oesterzwammen..

Ah zalig viennetta.. weet je wat ook lekker is icetea met een scheptje citroensorbet en een muntblaadje.. is natuurlijk iets totaal anders...

maar heb dat in Italie gedronken.. goed alcoholvrij aperitief ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begin er al wat meer van te genieten van het gezonder leven.. krijg ook al wat smaak terug en zin in lekkere dingen..

Ga jij nu iets maken vanavond om te eten Quinn?? Wat maak je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

inderdaad zinvol.. wat jou betreft te laat en wat haar betreft te vroeg?? Als ik naar mijn puber kijk hoop ik soms dat hij niet teveel op mij lijkt.. maar als ik nu al naar zijn playstation gedrag kijk.. ahum..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Min of meer wel. Maar er zijn de afgelopen jaren al veel stopmomenten geweest, dus het vertrouwen daarin is gewoon weg. Logisch. De laatste keer dat ik langere tijd ben gestopt, was in 2010. Compleet met opname en de hele toestand, dus dat hakte er flink in. En een kleine twee jaar later struikelde ik opnieuw. Dus nou ja, ik leg maar niet teveel nadruk op dat stoppen. Ze zien vanzelf echt resultaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt gelijk... we zullen na die paar dagen opnieuw nuchter te zijn het maar niet direct van de daken beginnen roepen.. maar nu is het voor echt hoor.. Hoewel ik het wel echt meen dat het bij mij voelt of mijn motivatie nog groter is,

ben eigenlijk ook echt wel enorm geschrokken van mezelf.. het stuk dat ik nog weet dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag drie nuchter doorgekomen, met toenemende moeite. Zo naar bed, proberen te slapen en over een uurtje of twee weer op. Dan begint het gevecht van vandaag eigenlijk pas echt. Nog steeds die flessen niet weggegooid, stom en koppig inderdaad. Maar hé, ik ben moe, dus misschien wint de slaap nou een keer. We'll see. Tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Quinn, Hoop dat je toch nog wat hebt kunnen slapen. Zoals ik het hier lees was het weer een lange nacht, gelukkig ben je hem nuchter door gekomen. Geef je vandaag die drank aan de buren??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.....Geef je vandaag die drank aan de buren??

Zou ik niet doen.. gewoon weggooien, wegspoelen.. met een knijper op de neus.

Wie weet wat je je buren met zo'n "cadeautje" aandoet.. zitten misschien de boel naar buiten toe wel heel mooi

te laten overkomen, en dan ondertussen hier anoniem op het forum klagen dat ze altijd maar drank cadeau krijgen...

Als we het zelf gif vinden, waarom een ander er dan mee opzadelen? ;):P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...