Spring naar bijdragen

vrijdag 19 augustus 2016


lady jane

Aanbevolen berichten

Wat lief dat je dat vraagt Fleurtje. Mijn dochter zit nu op een suikervrij dieet, ze heeft nl. schimmels in haar darmen. Ik hoop dat dat gaat helpen tegen de buikpijn. Verder heeft ze nog steeds heel erg last van angsten. Ze heeft al bij 2 therapeuten gelopen, maar ze raakt er niet echt vanaf. 

 

EMDR helpt ook niet? Wordt ook vaak tegen angsten gebruikt. De tijd dat het alleen voor trauma's wordt gebruikt is allang voorbij. Het wordt heel breed ingezet. Zelf heb ik er goede resultaten mee behaald. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ver zijn we nog niet Yasmin, komende week contact met een evt. nieuwe behandelaar.

Ze heeft cognitieve gedragstherapie gehad en die therapeute stuurde haar na 4x naar huis. 

Ze kon het verder wel alleen  :face-icon-small-shocked:

Bij de eerste kwam ze heel erg graag, mocht daar spelen, knutselen en kletsen. Maar verder veranderde er niks.

dan hoop ik voor jou en je dochter dat deze nieuwe behandelaar wel wat kan. Balen zeg, dat het bij de vorigen geen vooruitgang is geboekt. Heel veel sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowhat

morgen je befaamde feestdagen menu maar weer eens extra dan?

Hier een studente met relatieperikelen

in een kort gesprekje 2 sigaretten met trillende handen

pfffft, wat haat ik het toch dat me machteloos voelen

en wat weet ik goed dat ze het zelf ook allemaal moet mogen leren

ook fouten mag maken en ik los mag laten

in liefde, dat wel.

 

slaapwel frummers :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, pittige dag. Gisteren droog afgesloten, dank voor het vragen.

Heb ik met de dagdraad geknoeid Bolletje :face-icon-small-shocked: ? Ik snap het niet? Heb ik per ongeluk iemand eraf gekopieerd/ geplakt? Niet de bedoeling, uiteraard. 

 

Het is de 'day after' maar dan niet omdat ik gedronken heb. Ik ben heel moe. Misschien een optelsom van de verhuizing, het wennen, tegenslagen en het nieuws van gisteren.. ik weet het niet. Jongste heeft zijn eerste week school gehad en niet goed opgevangen, geeft ook zorg. Afijn, geen fijne dag! Ik was zonet zo gefrustreerd dat ik het 'oneerlijk' vond dat ik niet meer een drankje mag. Als ik niet zo op was zou ik daar nu hartelijk om lachen.

 

Ik drink niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...