Yasmin Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 (bewerkt) ... 20 augustus 2016 bewerkt door Yasmin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yasmin Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Wat lief dat je dat vraagt Fleurtje. Mijn dochter zit nu op een suikervrij dieet, ze heeft nl. schimmels in haar darmen. Ik hoop dat dat gaat helpen tegen de buikpijn. Verder heeft ze nog steeds heel erg last van angsten. Ze heeft al bij 2 therapeuten gelopen, maar ze raakt er niet echt vanaf. EMDR helpt ook niet? Wordt ook vaak tegen angsten gebruikt. De tijd dat het alleen voor trauma's wordt gebruikt is allang voorbij. Het wordt heel breed ingezet. Zelf heb ik er goede resultaten mee behaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yasmin Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Zo ver zijn we nog niet Yasmin, komende week contact met een evt. nieuwe behandelaar. Ze heeft cognitieve gedragstherapie gehad en die therapeute stuurde haar na 4x naar huis. Ze kon het verder wel alleen Bij de eerste kwam ze heel erg graag, mocht daar spelen, knutselen en kletsen. Maar verder veranderde er niks. dan hoop ik voor jou en je dochter dat deze nieuwe behandelaar wel wat kan. Balen zeg, dat het bij de vorigen geen vooruitgang is geboekt. Heel veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 de verveling heeft niet echt lang geduurd en de craving duurt altijd maar veel korter meld me droog af , welterusten en tot morgen Nadia, Skyer en Sowhat reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Weer lekker thuis! Was fijne week, maar thuis met dit regenachtige weer is ook wel fijner dan op de camping. Meld me weer droog af! Skyer en Nadia reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Nounou, maak je het niet te spannend? Jij zat toch aan de refusal? Slecht idee, Peetr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Wat word ik toch vreselijk moe van mijn studentenzoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Weet zeker alles beter, al sokken en schoenen door het huis strooiend, als 'ie al niet de koelkast leegvreet of tot diep in de nacht gaat chillen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Woont samen met 2 andere studenten,het is daar waarschijnlijk een behoorlijke bende maar gelukkig zie ik dat niet. 1 vak niet gehaald voor zijn Bachelor,het is ons beide een lijdensweg die studie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 O ja, dat ook nog. Ze moeten nog tentamens doen ook. Drama! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Zit je in hetzelfde schuitje Nadia? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Ik heb er 2! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Ik schrijf je meteen een recept voor een patatje oorlog voor. Sowhat en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Oh dat is écht héél erg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 de Refusal konsekwent blijven slikken Peetr dan creeer je een basis waarin je je sterker gaat voelen, door jezelf de mogelijkheid van drinken af te nemen kies je voor een gezonder leven en een sterkere geest. Jouw welbevinden hangt echt niet af van vluchten in drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 2 studentenzonen zou ik niet overleven! You go girl! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Sowhat morgen je befaamde feestdagen menu maar weer eens extra dan? Hier een studente met relatieperikelen in een kort gesprekje 2 sigaretten met trillende handen pfffft, wat haat ik het toch dat me machteloos voelen en wat weet ik goed dat ze het zelf ook allemaal moet mogen leren ook fouten mag maken en ik los mag laten in liefde, dat wel. slaapwel frummers Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Welterusten LJ en niet gaan malen in je bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Droog! Studentendochters zijn ook niet mals, hoor! Sowhat, lady jane en Skyer reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 O, tegelijk gepost. Ah, relatieperikelen, zielig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Nou Lars die zoon van mij doet het op de moeilijke manier! Ik ga maar proberen te slapen. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Welterusten,ik doe hier het licht wel uit. lady jane, Skyer en basta reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 smart en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Hallo allemaal, pittige dag. Gisteren droog afgesloten, dank voor het vragen. Heb ik met de dagdraad geknoeid Bolletje ? Ik snap het niet? Heb ik per ongeluk iemand eraf gekopieerd/ geplakt? Niet de bedoeling, uiteraard. Het is de 'day after' maar dan niet omdat ik gedronken heb. Ik ben heel moe. Misschien een optelsom van de verhuizing, het wennen, tegenslagen en het nieuws van gisteren.. ik weet het niet. Jongste heeft zijn eerste week school gehad en niet goed opgevangen, geeft ook zorg. Afijn, geen fijne dag! Ik was zonet zo gefrustreerd dat ik het 'oneerlijk' vond dat ik niet meer een drankje mag. Als ik niet zo op was zou ik daar nu hartelijk om lachen. Ik drink niet! smart, voyager, kruidenthee67 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Sita, je bent met recht moe hopelijk toch ook voldaan. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden