Claartje Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Ik lees je eventuele reactie morgen.. Meld weer droog af. Nu even de OS kijken rapilos en Skyer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 meld me droog af en tot morgen Claartje, Skyer en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Ik meld mij ook droog af. Nog een goede avond gewenst. rapilos, Yasmin, Claartje en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Maar vandaag is het wel gelukt. basta, Claartje, Yasmin en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voyager Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Het is gelukt! en vrij weinig last. s middags had ik heel licht trillende handen.... Yasmin, rapilos, Sita2 en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yasmin Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Maar vandaag is het wel gelukt. Top!! Skyer en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yasmin Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Hier ook een droge afmelding! Skyer, rapilos, Sita2 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Wow Sita .. je klinkt goed. Spannende dag voor je dochter .Vind je het raar om geen behoefte aan alcohol te hebben ? Jongste is zoon Weet niet..het is wel een nieuwe gewaarwording. smart en Skyer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Goedeavond allemaal, Weer een droge afmelding vandaag Truste Sita2, Skyer, Claartje en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Ook droge afmelding. Had mezelf inderdaad vergeten op het dagpact te zetten. Goed gedaan! Je had een behoorlijke rotte dag zoals ik op je draad las. Yasmin en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Alle goedgaanders: goed zo. Alle nietzogoedgaanders: kop op, morgen kan het goed gaan. Welterusten. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Agnieta,wat is er aan de hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Peetr, dit is de mooiste posting van je die ik gelezen heb. t wordt nog wel wat met jou jaartje ouder, jaartje wijzer geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 ZBB wat goed, grote klasse! Fijn dat je van je laat horen!! Peetr: op naar nog meer bijzondere momenten! Ja toch?!! Goh Nadia: frustratie..... herkenbaar. Mag het ...niet goed babbelen. Maar je weet (echt) zelf dat je super bezig bent! Val je zelf niet af nu: houd je doel voor ogen! Ik ben werkelijk vanwege de maagpijn een wijntje gaan nemen en mijn maag werd rustiger gisteren. Ja jemig, je mot wat (excuses gezocht ik weet het) Dat leek te helpen. Na googlen op maagpijn werd ik niet vrolijker. Dus roken.... hm,... ja maar es gaan minderen? Auw!! Confrontaties. Van leven ga je dood ja. Vandaag vielen de darmproblemen weer mee, zomergriepje - hoop je dan. Een mens kan veel aan (?).. hoop je maar. Ik ben wiebelig en onrustig de laatste tijd. Twee x ben ik gevallen tijdens een wandeling, echt plat op mijn ... en de laatste x werd mijn val gebroken door iemand die naast me liep. Tot dusver liep het goed af, maar het puzzelt me wel: waarom val ik? Dat heeft te maken met mijn zoeken naar zingeving. (?) Vanavond had ik een fijn gesprek met een oude vriend; wat me mogelijk weer een stapje verder brengt. Het grote gat: geen contact met mijn kind, dat is er constant, die leegte. Dat onverdiende " niet gezien zijn". Los van haar redenen om los te willen raken van een moeder als ik ben. Ik moet loslaten. Maar mijn vasthouden is er nog. Ik ben iemand die in diepste wezen niemand wil loslaten. Waarom? De kreet LOSLATEN vind ik dus erg lastig... nu. Nee, ik laat haar nooit los. (auw) Wat rest is slapen en vergeten..... welterusten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 Ik ben werkelijk vanwege de maagpijn een wijntje gaan nemen en mijn maag werd rustiger gisteren. Oef Smart, had je liever die pilletjes zien nemen. Zo is het cirkeltje weer rond. Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik dat zeg. Moet je haar loslaten? Dat lijkt me onmogelijk als moeder. Misschien loslaten van allerlei gevoelens die de breuk blijven oproepen? Ik weet het niet, maar naar lijkt het me zeker. Knuffel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 En ik meld alsnog verlaat droog af . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden