Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Lees jezelf maar eens terug als je het zwaar hebt. Hoe je je nu voelt !!

Op naar de volgende droge maand. Dat gaat je lukken !

Zal vast wel lukken! Vannacht wel een angstaanval gehad, nu gaat het gelukkig wat beter :).

Geplaatst

Hi Skyer,

Wat top dat je t probeert. Ik heb zelf in Groningen gestudeerd en daar erg veel gedronken. Nu pas sinds 16 augustus gestopt. Ben benieuwd hoe ik t ga volhouden. Nou succes ermee! Ik zie je hier nog wel s :-)

Geplaatst

Hi Skyer,

Wat top dat je t probeert. Ik heb zelf in Groningen gestudeerd en daar erg veel gedronken. Nu pas sinds 16 augustus gestopt. Ben benieuwd hoe ik t ga volhouden. Nou succes ermee! Ik zie je hier nog wel s :-)

Wat heb he gestudeerd :)?

Wens je heel veel succes om te stoppen, lukt helemaal!

Geplaatst

En wat heb je met die energie gedaan vandaag ? Lekker er op uit gegaan ?

Mijn studeerkamer opgeruimd, dozen vol oud papier wat weggebracht kan worden :P

Geplaatst

Goed zo. Lekker opruimen. Geeft ook weer wat ruimte in het hoofd.

Ja, ik werd al helemaal gestrest van al die rommel :P. Maar nu ben ik weer klaar voor het nieuwe studie/werk jaar. Straks maar vieren met een spa rood ;).

Geplaatst (bewerkt)

Inderdaad, elke dag al voor 7:00 wakker en voldoende energie voor de hele dag :).

Vóór 7 uur???*, ik vind voor 9 al een prestatie!

bewerkt door moderator
Geplaatst (bewerkt)

Vóór 7 uur??? *, ik vind voor 9 al een prestatie!

Normaal gesproken was ik ook rond 9:00 wakker, maar sinds ik echt helemaal geen alcohol meer drink en wat actiever ben met wandelen, heb ik energie voor 10 :P.

bewerkt door moderator
Geplaatst (bewerkt)

Zo vandaag begint mijn laatste (vakantie) week. Alles is al weer geregeld voor de studie en ga het deze week rustig aan doen. Heb al veel uitjes (virtueel) gepland :). Met mijn paniekaanvallen gaat het redelijk goed!

Van vissen tot het beginnen met schilderen :).

bewerkt door Skyer
Geplaatst

Vandaag alweer 6 week alcoholvrij! Gaat momenteel erg goed met mij en zware angstaanvallen heb ik niet meer gehad (klopt af). Hopelijk houd ik dit zo vast de komende tijd.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...