Skyer Geplaatst 20 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 Nog steeds droog :). bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 1 uur geleden zei Skyer: Nog steeds droog :). Kanjer ! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2017 Yeah! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 26 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2017 Op 15-9-2017 om 16:34 zei Harp: Top Skyer! En wat geweldig leuk dat je je hier af en toe nog even meldt. Die baan komt heus wel een keer. En ach, zo leuk is werken niet hoor. Ja momenteel doe ik nu een kleine ZZP klus voor 1 dagdeel in de week :)! Solliciteren zet ik nu op een laag pitje op advies van de dokter, mijn bloeddruk moet namelijk wat naar beneden (stresserig aanlegd he haha). Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 7 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2017 Alles gaat hier nog steeds goed! rapilos en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 november 2017 Rapport Share Geplaatst 7 november 2017 Fijn om te horen, Skyer. Ga zo door. En leuk dat je je af en toe hier even meldt. Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Saai hoor Skyer Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Fijn! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 9 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2017 22 uur geleden zei kruidenthee67: Saai hoor Skyer Ja heel saai allemaal ! Hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat. Zal zo even draadjes gaan lezen. Allemaal een heel fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 november 2017 Rapport Share Geplaatst 9 november 2017 O, en wat is het fijn he, om 'saai' te zijn?! Met mij gaat het goed. Na een behoorlijke tijd aanmodderen, nu al weer ruim twee maanden droog. Zou bijna zeggen...eindelijk........het gevoel dat ik er stevig in sta. Dat het niet meer voelt als strijd. En jij bent en blijft een inspirerend voorbeeld Skyer. Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 9 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2017 (bewerkt) 22 minuten geleden zei kruidenthee67: O, en wat is het fijn he, om 'saai' te zijn?! Met mij gaat het goed. Na een behoorlijke tijd aanmodderen, nu al weer ruim twee maanden droog. Zou bijna zeggen...eindelijk........het gevoel dat ik er stevig in sta. Dat het niet meer voelt als strijd. En jij bent en blijft een inspirerend voorbeeld Skyer. Al twee maanden droog super! Na verloop van tijd is het inderdaad steeds makkelijker om droog te blijven, het is ook een kwestie van een patroon doorbreken. Wanneer je gewend bent aan dat nieuwe patroon dan is dat drank stemmetje ook niet meer zo aanwezig (in mijn geval). Ga zo door! 9 november 2017 bewerkt door Skyer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 november 2017 Rapport Share Geplaatst 9 november 2017 Ja precies...de strijd niet meer aangaan, betekent ook dat de 'gedachten aan drank' minder dwangmatig zijn. Ik ga zeker zo door Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 24 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2017 Gaat hier nog steeds goed. Bloeddruk is nog steeds hoog (ook na een 24 uurs meting). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Is het ook in de familie aanwezig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 25 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 1 uur geleden zei Lika: Is het ook in de familie aanwezig? Ja sommige mensen in de familie hebben het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 november 2017 Rapport Share Geplaatst 25 november 2017 Lastig, maar goed dat je het nu al weet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 22 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Even een update: nog steeds droog en alles gaat z'n gangetje :). Lika, smart en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Mooi zo Skyer! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Mooi zo. En bedankt voor de update. Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2018 Yessssss!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snaar Geplaatst 8 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2018 Op 1-8-2016 om 10:04 zei Skyer: Hallo mensen, Allereerst ben ik echt dankbaar dat er dit soort fora bestaan! Mijn naam is Skyer en uit het uiterste Noorden van het land, studerend en 23 jaar oud en verslaafd aan de alcohol. Momenteel ben ik 14 dagen gestopt en hoop dit helemaal vol te houden. Ik dronk al paar jaar enkele biertjes en regelmatig een shotje sterke drank per dag + in het weekenden een stuk meer, omdat ik mij er goed bij voelde. Het zorgde er voor dat mijn stress wegging en dat ik rustig werd, maar een dag daarna kreeg ik weer allerlei angsten. En door die angsten ging ik weer drinken om het weg te krijgen. Je kan wel zeggen dat alcohol en mijn persoon nou niet echt een goede combinatie zijn. Voor mij was mijn dag compleet als ik na een dag studeren flink aan het bier kon en ik de hele avond aangeschoten op de bank kon hangen, eerlijk gezegd een nutteloze bezigheid als je het nu bekijkt. Voor mij was de maat vol toen ik weer zo'n aangeschoten moment had en bij mezelf dacht: 'is dit nou het leven? Beetje afhankelijk zijn van alcohol?' Toen ben ik direct gestopt en heb mijn ouders verteld dat ik een probleem heb met alcohol en dat ik niks meer ga drinken. Dat ik voor een langere periode kan stoppen, heb ik afgelopen jaar wel laten zien. Toen ik in totaal 6 maanden alcoholvrij ben geweest en toen weer een kleine hoeveelheid begon te drinken en die vervelende angsten ook weer terug kwamen. Uiteindelijk zat ik weer op dezelfde hoeveelheid als voor die 6 maand. Dus nu maar er helemaal mee kappen! Momenteel voel ik me goed (wel moe) en zijn de angsten (gelukkig) nog niet terug gekomen! Ik hoop dat ik een leuke en bemoedigende tijd krijg op dit forum . Groeten van Skyer Hoi skyer goed van je,je besluit het is niet makkelijk maar wel wijs.ik ben nu bijna 2maanden gestopt.het gaat goed,had veel val partijen en black-outs,dus voor mij reden voor ondersteuning,wat ook voor jou zal zijn. sucses en voor mij zelf ook☺️Groetjes snaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden