Skyer Geplaatst 26 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 (bewerkt) Bedankt voor jullie lieve reacties! Morgen alweer 10 week alcoholvrij, vieren met appeltaart met slagroom.@basta mijn gemoed is wel stablier geworden. Dus minder angsten en/of paniekaanvallen. Al zat ik er afgelopen donderdag dicht tegenaan. Maar gelukkig heeft het niet doorgezet. Nog een groot voordeel: meer energie en minder last van allergie. Zo zie je maar dat alcohol echt een duivelse stof met alleen maar negatieve kanten is . 26 september 2016 bewerkt door Skyer smart en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 26 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 Dat vindt ik zo goed dat je het gaat vieren en jezelf belonen. Goed bezig man. Je mag jezelf altijd belonen, vind ik . 10 week is al een mijlpaal en appeltaart past wel bij dit koude weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 Met warme chocomel, ook met slagroom Geniet ervan, welverdiend! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 26 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 (bewerkt) Met warme chocomel, ook met slagroom Geniet ervan, welverdiend! Gaat vanavond zeker lukken! Denk dat ik speculaas koffie ga maken, oftewel koffie met speculaaskruiden met slagroom ! 26 september 2016 bewerkt door Skyer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 Lekker! HIer in het koffiezaakje in het dorp verkopen 'Chai Latte'. Poeder waarmee je zo'n lekker drankje kunt maken, met melk. Da's ook wel iets voor jou...niet goedkoop..maar heel erg lekker! En altijd nog voordeliger dan... Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 26 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 (bewerkt) Lekker! HIer in het koffiezaakje in het dorp verkopen 'Chai Latte'. Poeder waarmee je zo'n lekker drankje kunt maken, met melk. Da's ook wel iets voor jou...niet goedkoop..maar heel erg lekker! En altijd nog voordeliger dan... Ja die heb ik volgens mij wel in huis (Buisman)! Misschien vanavond even maken . Bedankt voor de tip! 26 september 2016 bewerkt door Skyer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 Ik verwen me soms met deze Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 26 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 Ik verwen me soms met deze Die ziet er ook fijn uit! Kan hem hier ook in de buurt krijgen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 28 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 september 2016 De taart smaake heerlijk en week 10 zit er op! Op naar week 11 . Quinn, kruidenthee67, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 september 2016 Rapport Share Geplaatst 28 september 2016 Mooi man! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 28 september 2016 Rapport Share Geplaatst 28 september 2016 Geweldig, Skyer! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 3 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2016 Morgen week 11, dus bijna 80 dagen droog. Op naar de 100 ! Laatste dagen wel wat meer last van neerslachtigheid, maar zal met het weer te maken hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Phaedra Geplaatst 3 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2016 Top!! :-) Uit mijn eigen ervaring kan ik zeggen dat alle gevoelens wat harder binnenkomen. Dus neerslachtigheid kan een reactie zijn op bepaalde gevoelens die je nu niet meer wegdrinkt. Vervelend misschien, maar ook goed om toe te laten. De fijne gevoelens komen hierdoor ook beter binnen! :-). En het weer, ach ja. Gisteren bagger en vandaag weer een zonnetje. Je doet er niks aan he? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2016 Wauw! 'Het heerst' schreef ik gisteren op de dagdraad, tijd van het jaar misschien? Maar ook dat het normaler wordt, je nuchtere status. Dat de euforie wat minder wordt en het 'is dit het'- gevoel de kop op steekt. In 80 dagen om de wereld...jouw wereld. Goed bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 3 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2016 (bewerkt) Volgens mij heeft de neerslachtigheid met het seizoen te maken! Momenteel voel ik me wel weer een stuk beter, dat scheelt . Nu lekker koekjes bakken en aan de herfst thee. Dit seizoen heeft naast nadelen (gelukkig) ook voordelen. 3 oktober 2016 bewerkt door Skyer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 4 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2016 Vandaag week 11! Het weer is heerlijk, dus zo maar even een wandeling maken door de stad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2016 Ja lekker he? Dat herfstzonnetje Fijne wandeling en proficiat met week 11! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2016 Ja, de zon doet zn best, maar ik vond het nog gruwelijk koud op de fiets. Morgen een jas aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 4 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2016 (bewerkt) Ja, de zon doet zn best, maar ik vond het nog gruwelijk koud op de fiets. Morgen een jas aan. Ja, het is al echt weer jas weer . Op zich ook wel weer lekker na al die te warme dagen. Kan niet wachten om weer herfst gerechten te maken, stoofvleespotje etc. Heerlijk! Met mijn therapie gaat het trouwens ook goed, ik voel me erg op mijn gemak bij de instelling en maak vorderingen. De grote valkuil is dat ik te euforisch ga worden en de wortel van mijn probleem niet aanpak, maar daar zullen de psycholoog & ik voor waken. Momenteel ben ik dus erg tevreden en heb ik gelukkig nog geen zware paniekaanvallen gehad. Alcohol is zeer waarschijnlijk de grote versneller van de vicieuze angstcirkel, maar gelukkig heb ik die op een heel lange vakantie gestuurd! 4 oktober 2016 bewerkt door Skyer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 5 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2016 (bewerkt) Vandaag op zich weer een goede dag. Heb mij een nieuw koffieapparaat gekocht, dus heb weer een nieuwe hobby . Ik knap ook erg goed op van dit weer, heerlijk om even rond te lopen in de natuur. 5 oktober 2016 bewerkt door Skyer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2016 Oe, leuk! En wat voor apparaat heb je? Ik werk graag met van die Italiaanse potjes voor op het vuur. En heb me laatst zo'n cafetiere kado gedaan. Is ook lekkere koffie. Beetje afwisselen...en af en toe een kick, als ik alle kruidenthee beu ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 5 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2016 Oe, leuk! En wat voor apparaat heb je? Ik werk graag met van die Italiaanse potjes voor op het vuur. En heb me laatst zo'n cafetiere kado gedaan. Is ook lekkere koffie. Beetje afwisselen...en af en toe een kick, als ik alle kruidenthee beu ben Oh zo'n Italiaans potje heb ik ook. Erg fijne koffie ! Ik wissel ook alles af: thee en dan weer koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 5 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2016 Fijn dat het zo goed met je gaat, Skyer! Wat een verschil, zeg. Ja, stuur die alcohol maar op lange vakantie, naar Timboektoe zonder retourticket! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 5 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2016 Fijn dat het zo goed met je gaat, Skyer! Wat een verschil, zeg. Ja, stuur die alcohol maar op lange vakantie, naar Timboektoe zonder retourticket! Antartica lijkt me een beter bestemming ! Ja ben ook erg blij met de vorderingen die ik maak, ben er nog lang niet. Maar het begin is er . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Draaiorgel Geplaatst 6 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2016 Skyer man! Wat knap dat je het zo lang volhoudt, dat is mij nog niet gelukt tot dusverre. En dat als student. Juist als student is het oneindig moeilijk om van de drank af te blijven, omdat iedereen zo'n beetje van je verwacht dat je meedrinkt. Heel erg veel succes de komende tijd! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden