Spring naar bijdragen

Dinsdag 19 juli


Claartje

Aanbevolen berichten

Ben je zo ziek van de migraine Agnieta ?

Dat is dan echt geen pretje, met die warmte

 

En ja, eigenlijk heerlijk, dat ik niet aan de wijn ben gegaan.

Zeker met die warmte, sta je zo op je kop, en gaat het zweet je uitbreken

Voelde me wel heerlijk, helder zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, ik mis het forum!

 

Snel een berichtje uit de pc om de verbinding weer even tot stand te krijgen!

 

Ik lees mee maar kom aan deelnemen even niet goed toe. De laptop is stuk en ik "mag" binnen niet roken.... dussz (!), daarbij nog steeds volop klussen en werk etc.

Maar ja, dat houd me van de straat... :P  al ben ik dus heel veel buiten (weer of geen weer) ! Lekker tussen het groen hier.

Vandaag de laatste loodjes van het heggen snoeien (zo'n 35 meter). Ik baal er wel es van dat allemaal alleen te moeten doen, maar enfin.

Wel zweten... en morgen verder met een lastige klimop. Dat ga ik zittende doen. Oh en dan dat aanvegen en in zakken stoppen....( pff, zeur-zeur...)

 

Tussendoor nog steeds gezelligheid met mijn buurvrouw. Rare zomer dit. Nog los van het weer, geraak ik in beslag genomen van een klusflow... er staat nog een schuur

te wachten die geschuurd en geverfd moet. Iemand zin om een weekje te komen logeren en helpen?? (eigen kamer beschikbaar)

 

Verder de gewone ups en downs.

Blij met alle dagen na de alcohol-loze.... die zijn zoveel beter voor mijn gemoed!

En binnenkort hoor ik in hoeverre ik goedgekeurd wordt door de uwv. Uit de ziektewet; waarschijnlijk wel.

Ik neem eigenlijk alles momenteel een beetje voor hoe het komt. Wat kun je anders??

 

Binnenkort op vakantie en alle drukte hier even me achterlaten, lijkt me best fijn even, al is het maar een week.

....

En... ik ga zo meteen in de hangmat slapen! Dat wil zeggen... proberen (want er zijn buren druk aan het kletsen nog en er is ook verkeer in de verte)

Als het niet lukt dan slaap ik overdag in de hangmat verder! Wat een temperaturen ineens...!

Vind dat slapen buiten wel spannend! :face-icon-small-shocked:

 

Ik hoop dat het jullie goed gaat, speciaal even voor Kruidenthee, Gipsy, Lars, Jannigje, Erik, Nadia, Koh en Gerrit, ZBB, Aggie en Wijfie, Monster en Hut en verder iedereen die zijn duvelse best doet om iets goeds uit dit leven te slepen, ondanks de narigheid die er ook is en de trek naar het grote vluchten...

 

Lieve mensen, welterusten! :lips:...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...