Claartje Geplaatst 19 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 Goedemorgen Dagpact Claartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 19 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 Goedemorgen forumleden Dagpact Claartje Momentum Tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 Dagpact; Claartje Momentum Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 Een hele goede morgen allemaal, Het beloofd een prachtige dag te worden. Heb er zin in ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 Goedemorgen frummers. Wat een schitterende ochtend, nog koel buiten, zelfs in de zon.... Ik sluit me aan bij de opmerking van Plof van gisteren: zolang ik de vierdaagse niet hoef te lopen in de verzengende hitte hoor je mij niet klagen... Koffie en thee neergezet, nu snel er vandoor, drukke dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 goeie nige morgen frummers. Dit is zomer zoals het bedoeld is☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 Goedemorgen. Dagpact: Claartje Momentum Rapilos Lars Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 19 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 Goedemorgen.Dagpact:ClaartjeMomentumRapilosLarsNadia Asterix ...die blij is met zijn airco op de slaapkamer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 Goed morgen allemaal, Kohtje, die blij is dat ie niet meer zo'n last van de hitte heeft nadat ie een tijdje was gestopt met alcohol drinken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 (bewerkt) Agnieta hoi, De kerntemperatuur van je lichaam daalt, maar je voelt je warmer! Je bloedvaten gaan uitzetten, in het bijzonder de haarvaten. Deze bevinden zich vooral in de huidoppervlakte. De warmte gaat daar verdampen, dus koel je af, door de verhoogde doorbloeding. Er wordt dus warmte aan het lichaam onttrokken. Daarom is alcohol drinken met koud weer slecht. De vaten moeten dan samentrekken om de kerntemperatuur op peil te houden. Inplaats daarvan zetten ze uit en daalt de lichaamstemperatuur en dat kan gevaarlijk zijn. Door de verhoogde uitzetting(warmte afvoeren) voel je dus warmer, maar je koelt af. De kerntemperatuur daalt. Wat zitten we mooi in elkaar, vind je niet. Beetje het principe van een koelkast. 19 juli 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 (bewerkt) Misschien omdat een kouwe plens water in de maag niet goed is met dit weer. Ik doe maar een gooi. Ik ga me weer terugtrekken. Groet. 19 juli 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 19 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 Soothe zei dat we in de koelkast moesten gaan zitten, toch? En dames, er is nog wel plaats voor jullie beiden hoor. 18 graden heb ik het, klinkt dat als aangenaam? Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 19 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 Nu niet, maar vannacht, het zal er nu 23 graden zijn, net als in de kamer. Ventilator zorgt niet voor een lagere temperatuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 Gewonnen. Gewonnen!!! Ombudsman had zelf ook even gebeld, dus nog voor ze mijn brief hebben zijn ze overstag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 Waarom pak je je bootje niet, ergens op het koele water in de schaduw? Ik zou iig een deur openzetten en met mijn voeten in koud water gaan zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 19 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 2 honden vechten om een been en wie gaat er naar Asterix heen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 Zo beste mensen, Zit hier even uit te dampen. Vandaag 30 km. gefietst ( 2 keer 15 km. hoor, niet aan 1 stuk) En met vriendinnen, ruim 3 uur gevaren, door Hollands mooie wateren, met vele molens onderweg Heel, heel gezellig, Stokbroodjes mee, met salade's en kaasjes, Wijntje... Ikke niet hoor Was echt een heerlijke dag en ondanks factor 50, toch behoorlijk bruin geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 Ik ga ook een prakkie eten hoor wijfie, Heb ik ook trek in. Chinese kool, wordt het vanavond. Dan lekker op mijn balkon, scherm naar beneden Echt heerlijk ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 19 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 Ik heb gewoon gewerkt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 Klinkt goed Rapilos. Van dat varen dan, niet van die Chinese kool☺ En voor de molens hoef je niet naar de Zaanse Schans. Ik ga tegenwoordig regelmatig op de fiets naar mijn werk, kom dan ook aardig wat molens tegen. Tijdens een migraine-aanval lijkt het me wat minder om in een bootje te varen. Mijn ervaring is dat je dan het liefst onder de dekens kruipt. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 Nog geen vakantie Claartje ?Ik heb toevallig vakantie nu, en besef, dat ik het nu toch wel heel erg tref met het weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 Rapilos hoi, Tel je zegeningen. En alles kan best zonder wijntje zoals je ziet. En... toch was het leuk. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 19 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 Je vrouw. Jah, maar dan heb ik nog plek over, naast het bed kunnen er nog 2 en tussen ons in nog eentje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 19 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 Nee hoor, als jullie maar niet snurrukuh... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 19 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 (bewerkt) Zo, genoeg gezomerd, tijd voor een buitje, wie zingt er mee? 20 juli 2016 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden