Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 juli


Claartje

Aanbevolen berichten

Er zijn nachten, dat ik slecht slaap en eigenlijk gelijk terug naar bed wil.

Er zijn nachten, dat ik uitstekend slaap totdat ik het nieuws over 80 onschuldige doden waaronder veel kinderen in Nice lees. En dat in de naam van een god die niet bestaat. En dan word ik zooo boos.

Mijn alcohol probleem is een klein probleempje eigenlijk, wel eentje die ik ook vandaag weer ga overwinnen.

Houd het droog allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geen woorden voor, het raakt mij in mijn hart. In wat voor wereld leven wij.

Het is aan de andere kant een extra stimulans om te stoppen met drinken 'want wat doe ik mezelf toch aan, en daar heb ik wel invloed op, helaas op frankrijk niet'.

Sterkte allemaal vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor ik naar bed ging had ik het nieuws al gezien, er waren toen 60 doden geteld. Toch heb ik diep geslapen, zo zelfs dat ik het me pas weer herinnerde toen ik het weer op TV zag. Helaas, zoals ik al verwachtte, met 24 slachtoffers meer.

Als ik wel zou hebben gedronken, zou ik gedacht hebben dat het daardoor kwam. Misschien vul ik/wij toch vaak dingen gewoon in?

 

De doc. van Theroux was dus wel die al op BBC en Canvas te zien is geweest. Ik heb hem opgenomen, omdat ik met een vriend in Duitsland aan het bijpraten was. ook belangrijk, contact met je vrienden houden.

Ik kan het dus later nog eens terugzien, als afschrikwekkend voorbeeld.

Nog zoiets:

Toen ik de uitdraai van mijn bloedonderzoek haalde en daar nog iets over vroeg, zei de assistente dat de praktijkondersteuner, door mij het anti rookvrouwtje genoemd, er was en dat die me dat veel beter kon uitleggen.

Ik ken haar al jaren en vertrouw haar 100%, dus ben ook bijna 100% eerlijk tegen haar. Heb haar ook op de doc. gewezen.

Omdat ze geen patient had, konden we even praten, dat deed mij goed.

Maar, ze vertelde dat als de leverwaarden "goed"  zijn, dat dat nog niet veel zegt, omdat de lever zich aanpast aan het drankgebruik en dus evengoed verhard of vervet kan zijn. Ik schrok daar wel van, maar geloof haar wel. Heb het altijd vreemd gevonden dat, na 2006, toen het helemaal niet goed was, het daarna steeds (bijna) binnen de normen was. Alleen ik weet (ongeveer) hoeveel ik drink en dat is beslist te veel.

Ik moet me dus niet in slaap laten sussen door deze uitslag, want zoals zij , terecht, opmerkte: het kan ineens falikant verkeerd zijn.

Voor roken, COPD, kanker e.d., geldt hetzelfde.

Laat dit me sterken ik mijn zoveelste poging die ik vol overtuiging aan ga.

Dag 3 vandaag en het gaat best, als ik de deur maar niet uitga. Dat is wel eens anders geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deal, Agnieta?

Wat was dat ook weer?

 

Die aanslagen raken me amper nog, wordt een gewoonte die de komende tijd niet over zal gaan.

Ik hoorde het gisteravond en dacht heel laconiek, hoppa, weer een, op naar de volgende.

 

Goh, 84 doden, best veel, hoe veel volgende week, minder of meer, das even afwachten.

 

En van die dooddoener, Wanneer houdt het op, word ik ook een beetje zat.

 

Het houdt nooit op, ja, als alle niet-moslims dood zijn, dan houdt het op, ook weer opgelost.

 

Ennn, ik heb de keuze uit 2 prachtvrouwen hiero, das nog belangrijker en...ik ben vandaag jarig, hoeraaaa, en b en c.

 

Alles wat ik hier nu zeg klinkt misschien nonchalant, maar in mijn ogen is dit de realiteit.

 

Vader Asterix, heeft gesproken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je mag wel komen, maar de hond mag niet mee?

Kutsmoesje van de eerste orde.

 

Als ik ergens naar toe wilde en onze hond mocht niet mee, dan krijg maar een dikke.

 

Kep liever een hond dan een kind, dat dan wel weer....en borsthaar natuurlijk, maar dat wist je al, hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Asterix,

Gefeliciteerd met je verjaardag

Je staat niet op het jarig lijstje zie ik.

Maar je hebt ook je geboortedatum niet ingevuld, dan weten ze het hier ook niet he :) ,

Geen reden om te drinken toch ??

 

Hier, trouwens, lekker chinese kool gegeten, geroerbakt, met kip,paprika en rijst.

Was lekker.

De rest maar invriezen, want en gerecht voor 4 personen kan ik in mijn eentje niet op hoor :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laptop vind het ineens nodig te updaten en zo..

Ben je zo een half uur verder voot dat gedaan is.

 

Hihi, blijft voor mij leuk hoe mensen met die Windows blijven kloten, updaten duurt een uur, telkens opnieuw opstarten.

W is hier al 8 jaar de deur uit, updates duren een paar minuutjes, opnieuw opstarten hoeft niet.

 

Laptop aanzetten tot beeld duurt 10 tellen, heerlijk.

 

Ik heb geen haast maar dis mooi.

 

Zoiets zie ik...

 

gnCLo3Q.png

bewerkt door Asterix
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...