Momentum Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Goedemorgen forumleden Dagpact: Momentum Tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Goedemorgen ! Vandaag werken tot 22,00 u en morgen tot 24.00 uur. Tja, hoort erbij. En nu meteen weg, want ik had al op mijn werk moeten zijn... Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Goedemorgen. Dagpact Momentum Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Dagpact Momentum Lars Claartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Dagpact Momentum Lars Claartje Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Goedemorgen allemaal, Jeetje, wat een lange dagen Nancy, Petje af hoor ! En hier... Juist, vakantie En ik hoef vandaag helemaal niks nancy en JaNina reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar. De nieuwe week is begonnen. En Rapi gaat heerlijk vakantievieren..... het is je gegund meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Dank je Yvonne, Ik zo een lekker bakkie nemen Heb tenslotte alle tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 (bewerkt) goeiemorgen frummers. hier de wekker ingedrukt en weer in slaap gevallen. de spinning lekker afgebeld en op mijn gemak aan de koffie nu. Genoeg gesport in het weekend voor de hele week 11 juli 2016 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Goedemorgen, Dagpact Momentum Lars Claartje Rapilos Nadia Heb een mooie daf, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 rapilos, JaNina, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Tssss, wordt hier de spot met mij gedreven? En met mijn beroerde typevaardigheden?? :-) lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Ha,ha, ja, dat is een mooie Daf Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Ikke niet, ik verstop de mand. Devakantieman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Bah en bleh enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Wat is er Claartje? Zwaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Nogal ..... understatement Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Ik las het op je eigen draadje. Vervelend hoor. Hou vol. Doe iets anders. Bel iemand op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Meld me weer fris en fruitig af Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Met bloed. Zweet en tranen maaaaaar geheel nuchter meld ik me af voor vandaag. Op naar morgen Nadia en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Meld me ook droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 11 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 De dagen worden alweer korter,laat de winter maar komen. Dagpact geslaagd. Welterusten alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Drukke dag achter de boeg. Droge afmelding. Goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Eindelijk, het kwartje valt bij instanties over wat ik bedoel bij mijn... hoofdprikkels. Zodra ik kan reageer ik weer. Ben nu nockout. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden