kruidenthee67 Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Fijn dat je de verleiding hebt kunnen weerstaan. Nee, dat zou niet realistisch zijn...alleen maar jubelend door het leven gaan. Waarschijnlijk waren we dan ook niet hier op het forum actief. Neem ook de tijd en ruimte die mindere dagen er te laten zijn (oe...niet belerend bedoeld) Fijne dag Claartje, veel plezier met je logeerhondje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 27 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Ha thee. Ik vind je nooit belerend hoor en ja ik heb het laten zijn dit keer. Ja ja ik ben nog steeds lerende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 We zijn allemaal lerend! Shop ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 (bewerkt) Nee, ook jubelen kan saai worden. Alleen maar hoogtepunten, dan heb je ook weer een rechte lijn. (oe... dominee Basta) 27 augustus 2016 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 De combinatie maakt je een boeiend mens. Niet allea loopt soepel, niet alles is leuk en je bent niet altijd blij. Maar wel steeds meer jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Geniet van je logeerhond Claartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 28 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 (bewerkt) Dag 53. Ik ga lekker op pad vandaag met t hondje 28 augustus 2016 bewerkt door Claartje Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anonymousssss Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Rozig! dat klinkt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Goh... wat ga je lekker!!! jaloers..... beetje wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 29 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2016 Dag 54 Diep geslapen . Op naar het werk basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 29 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2016 Hai Claartje, ik zag dat je je op het jaarpact hebt aangemeld. Geweldig Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 29 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2016 Ja, Claartje, stoer van je! Grote beslissing, hè? Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 30 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2016 Ha Basta Ja best wel maar het geeft me wat rust. Dag 55 Spierpijn van het sporten. Lichaam is niet echt gewend om in beweging te zijn. En nu hop op de fiets naar t werk. We doen de aankomende 3 weken het werk met zijn tweeën ipv van vieren. Dus dat wordt extra op mezelf letten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2016 Dat is dapper! Jaarpact wow...ik durf niet En sporten En goed op jezelf letten. Wat ben je goed bezig! Fijne dag en rustig an! Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 30 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2016 Dacht na mijn werk ik haal eens een paar aparte alcoholvrije biertjes voor mezelf bij de slijter. Kom ik thuis kijk ik goed op het etiket zitten er in sommige toch 0,5 % alcohol in.. hmz dat is toch raar voor alcohol vrij bier ?staat wel op het etiket..alcoholvrij ! Ik ga ze morgen terugbrengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 30 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2016 (bewerkt) Dacht na mijn werk ik haal eens een paar aparte alcoholvrije biertjes voor mezelf bij de slijter. Kom ik thuis kijk ik goed op het etiket zitten er in sommige toch 0,5 % alcohol in.. hmz dat is toch raar voor alcohol vrij bier ?staat wel op het etiket..alcoholvrij ! Ik ga ze morgen terugbrengenIn alcoholvrij bier zit meestal 0,5% alcohol, alleen bier als Bavaria 0,0 en Amsterdam 0,0 bevatten echt 0% alcohol. In Frankrijk mag alcoholvrij bier volgens mij 1,2% alcohol bevatten. In Europa is dit allemaal heel erg verschillend.Toch is het heel erg uitkijken geblazen met alcoholvrij bier, de stap naar echt bier is snel gemaakt. Zoals op alcoholdebaas.nl staat: 'Overstappen op alcoholvrij bier lijkt een goede stap als men wil stoppen of minderen met alcohol. Toch kun je hier vraagtekens bij plaatsen. De gewoonte van het drinken van bier in die situaties die u gewend bent, al gaat het om alcoholvrij bier, doorbreekt u hiermee namelijk niet. En daar gaat het juist om! De verandering in gewoontegedrag is dan zo minimaal, dat het terugschakelen naar gewoon bier vaak een kleine stap is. Toch kan in sommige situaties het alcoholvrije bier wel een hulpmiddel zijn om minder te drinken. Het is dus handig om niet klakkeloos bier te vervangen door alcoholvrij bier, maar weloverwogen te beslissen óf en wanneer u alcoholvrij bier wilt drinken.' Goed uitkijken dus. 30 augustus 2016 bewerkt door Skyer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 30 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2016 Ik ga het niet opdrinken hoir. Mij helpt het juist wel om een alcohol vrij biertje te drinken. Krijg er geen trek van naar een echt biertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anonymousssss Geplaatst 30 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2016 Mmm apart. Ik weet dacht dat in NL maximaal 0,1 procent in alcoholvrij bier mag zitten (dat is te verwaarlozen, kan ook in fruitdrank door gisting voorkomen) In Duitsland mag er geloof ik weer 0,5 inzitten? Misschien is dat het? Ik had wel verwacht dat er dan Alcoholarm ipv Alcoholvrij op zou staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anonymousssss Geplaatst 30 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2016 Ah, Skyer was me voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 30 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2016 Het zijn inderdaad duitse biertjes en jupiler. Heb echt gevraagd om alcoholvrij en dat staat er dus ook op maar dat is het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anonymousssss Geplaatst 30 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2016 Ik vind het op zijn tijd ook wel oke overigens. Dat komt mede omdat ik verder alleen koffie en water drink, en geen frisdranken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 31 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2016 Dag 56 Lekker vrij vandaag. Nog geen idee wat ik ga doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2016 Still going strong Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 1 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Jazeker Gister lekker gewandeld en gesport. Dag 57 Hup naar t werk. Ben laat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 1 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Ja nou hmz enzo. Ik begin bij mijzelf te merken dat ik soms wat weerstand voel opkomen tegen het forum. En dan met name de bergen prive informatie over gezinsleden die sommige mensen hier op het forum gooien. Dat is natuurlijk voor een ieder zelf te bepalen. Dat snap ik heel goed maar ergens vind ik dat niet kunnen en dat irriteerd mij dus weer. Het lijkt me dus echt niet fijn als die gezinsleden dit misschien ooit onder ogen komen. Nou ja hmzz. Dat is mijn irritatie vandaag Sorry lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden