lady jane Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 sterkte Claartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Balen... Sterkte. Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Ohnee vreselijk! Heb je goede medicatie in huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Oh erg! Was je baaldag van gisteren een aankondiging? Sterkte, aan het weer mis je gelukkig niks vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Sterkte Claartje! Zorg goed voor jezelf Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 21 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 De dag hoofdzakelijk in bed doorgebracht. Voordeel van migraine :Geen enkel trek moment gehad Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 is het ergste weer voorbij ? Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Nou, jij boft maar, met je voordeel. Ik hoop dat je morgen weer de ouwe bent. De niéuwe ouwe, welteverstaan. Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 22 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2016 Hoop dat het over is en je morgen zonder pijn opstaat! Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 22 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2016 Dag 47 Voel me wat beter maar nog niet helemaal pijnvrij. Maar goed .op naar t werk maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 22 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2016 Dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anonymousssss Geplaatst 22 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2016 Hoi Claartje! Je bent geweldig goed bezig! Jou dag-tot-dag ervaringen hebben me zo geïnspireerd dat ik me eindelijk heb durven aanmelden en zelf iets heb gepost! Dankje, en ik blijf je actief volgen hier! Sterkte nog even met de nasleep van je migraine, komt goed! Sita2 en Claartje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2016 Erg gaaf om jouw verhaal zo te volgen, wat ben je goed bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 22 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2016 Sterkte! Hopelijk trekt het laatste restje weg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 22 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2016 Voel me stuk beter... en wat ontzettend leuk om te lezen dat ik een inspiratie voor een ander kan zijn . Daar denk je toch niet aan als je je eigen draadje begint ? Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 23 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Dag 48 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anonymousssss Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 En Claartje, goede dag gehad? Helemaal migraine vrij inmiddels? Op naar de 50! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 24 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2016 Dag 49. Een redelijk goede dag gehad. Moet vandaag veel regelzaken aanpakken en daar ben ik niet zo goed in . Maar ik loop er niet meer voor weg. Dus . Hop . Aanpakken die hap en de moeilijkheden onder ogen zien ipv ze te negeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2016 Goed zo Claartje. En als het klaar is ben je er blij om. Hoezo herkenning? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2016 Dat aanpakken van jou is inspirerend! Succes met je regelzaken vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 24 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2016 Kwam net het draadje tegen van de voordelen van stoppen. Ik hoor hier ook vaak : drank voegt niets toe. Toch ben ik het daar niet helemaal mee eens denk ik. Ik werd altijd best vrolijker van drank. Ik kon me er ook prima mee ontspannen. Het jammere alleen was dat ik nooit maat kon houden en daar nu de gevolgen van moet ondervinden. Maar een beetje drank voegde voor mij echt wel wat toe. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2016 Maar Claartje, misschien zie jij toevoegingen na het gebruik van (een beetje) drank, verrijkingen zijn er zeer zeker niet. Drank gebruiken om je vrolijker en meer ontspannen te voelen zijn erg passieve "toevoegingen". Typisch verslaafd gedrag: Ik wil meer/beter en ik wil het NU!! Jezelf vrolijker voelen van binnen uit en je kunnen ontspannen door letterlijk te ont - spannen door je eigen persoonlijke denken of misschien juist niet-denken te veranderen en/of ontwikkelen is veel verrijkender en duurzamer. Claartje en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 24 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2016 Hier moet ik even over nadenken kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 24 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2016 Ik probeer echt dat wat kohtje zegt tot me door te laten dringen Lars.. misschien heb jij er ook wat aan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 24 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2016 Dat zal heus niet alleen komen door het niet drinken Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden