Sita2 Geplaatst 21 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 (bewerkt) Sorry, voor jullie vertrouwen wat ik niet waar kan maken, maar het escaleert hier en ik heb er totaal geen controle op. En ik weet dat dat geen excuus is, maar ik had beloofd te blijven delen. Ik sta enorm op 'overleven' en dat brengt een heel ander persoon in mij boven. 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Heel goed dat je blijft schrijven. Het gaat niet om ons vertrouwen dat jij niet waar kunt maken. Het gaat om jou, je man en je kinderen. Wij blijven je hier gewoon lezen en we schrijven soms wat terug. Veel sterkte. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Maak ons nu maar geen excuses maar ga voor jezelf en je familie. Lukt niet drinken niet goed, let er dan op dat je wel kan reageren op onveilige situaties. Dank je wel voor het delen, hoop dat je dit lijntje vasthoud en wat er ook gebeurd blijft schrijven..... Sterkte Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Blijven delen en blijven schrijven en wij proberen er voor je te zijn en je te steunen! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Sterkte Sita. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Blijf overeind! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 23 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 (bewerkt) Help! Het gaat niet goed. Vast niemand wakker? Even sparren zou zo welkom zijn. 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Kom er maar in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 (bewerkt) . 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 (bewerkt) . 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Ik wil hem niet kwijt, maar als hij zo doet dan denk ik af en toe (en nu dus ook) dat we beter af zijn zonder elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Weet eigenlijk niet goed wat ik voor je kan doen qua sparren. Je huwelijk evalueren in deze stess situatie lijkt me niet slim in elk geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Is het een optie om hem vanaf nu voluit te steunen? Gewoon, helemaal? Onder het motto: in echte stress situaties is één kapitein op het schip het beste? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Meya, ik weet niet of je gelijk hebt, maar ik ga het wel doen. Dank je wel. En, wordt vervolgd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Sterkte Sita. Meya heeft een punt, soms is overgave het beste. En eerlijk, zou her ook maar iets oplossen als je nu hals over kop naar Nederland ging? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 (bewerkt) Heb me overgegeven, maar dat heeft geen verschil gemaakt. 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Probeer te onthouden waar je op lange termijn gelukkig van wordt, voordat je allemaal overhaaste beslissingen neemt. En waarom een punt maken? Wie wordt daar beter van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 (bewerkt) .... ik verwacht geen oplossingen van jullie kant maar vind andere denkwijze (zonder mijn lading) wel fijn. 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 En waarom een punt maken? Wie wordt daar beter van? Niemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Ik vind het lastig om er echt wat van te vinden, omdat ik jou en de situatie nauwelijks ken. Maar als het zo onveilig voelt en je man onvoorspelbaar weg is (werk, neem ik aan?), lijkt het me dat je niet weg kunt gaan nu bij je nu bij je kinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Je hebt helemaal gelijk Quinn, en ik vraag me af wat er zou gebeuren als ik wegval, maar dat is geen van de scenario's!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Dan er weer vol voor gaan Sita. Makkelijk praten natuurlijk, maar probeer er zonder voorbehoud en terugkrabbelen voor te gaan. Achter je keuze staan. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 (bewerkt) Ik heb een keuze te maken. 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Ik kan er niet vol voor gaan, maar ik moet wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Lijkt me voor jou ook best angstig wanneer je man weggaat om te werken en jij alleen met de kinderen bent in een toch vrij onveilige thuissituatie. Jullie zouden toch na een half jaar samen bekijken of het jullie daar bevalt? Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden