Claartje Geplaatst 22 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2016 Oeeee. Ik twijfel nog.. ik kan er fietsend naar toe maar vind het doodeng. Ben een bangepoeperd smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 22 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2016 Claartje, ik kan ook op de fiets dan ! (logeer eerst bij mijn ouders, die wonen daar erg dichtbij) Het zou hartstikke leuk zijn als je komt ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2016 Bij mij nog onzekerheden in dat weekend. Ik wil wel graag komen. Maar kan het nog niet toezeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 22 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2016 Ik vind het ook eng trouwens hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2016 Waarschijnlijk wel Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2016 Ik vond het eng en daarom telkens vooruit geschoven om te gaan. Blij dat ik de laatste keer er wel bij was. Want het was helemaal niet eng. Vond het zelf fijn lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mereltje Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 oeh, klinkt goed, waar in Brabant? Ik wil graag deelnemen aan deze meeting. Is t 1 dag? Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Volgens mij is het inmiddels meer centraal geworden; Pyramide van Austerlitz Mensen die een lift nodig hebben vanaf station Zeist (of omgeving Claartje )stuur me even een berichtje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mereltje Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Fijn Pumpkin! Dan ga ik ff checken of dit met ov bereikbaar is Of is er iemand die vanaf Amsterdam rijdt? Fijne dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Lars, ze vinden mij wel eng hoor, want niemand pikt op dat ik mee wil.... dat geeft toch te denken Dus ik moet het lijstje quoten begrijp ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 (bewerkt) degene die zeker mee gaan: MijnGerritPumpkin Lars Etty YogaJuf Blondie Huttula Kruidenthee Wimmelt Eline Elma Vol Kohtje Erik Mereltjesmart De volgende hebben nog een vraagteken: Erik, Eline, LadyJane, Jannigje, Haddock, Artax, NBW, Annette, Ietje Midden van het land is wel fijner. Ja! .... vergat mezelf nu ook.... bewerkt 23 augustus 2016 bewerkt door smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2016 Ik kan helaas niet,anders hadden ik er dit keer waarschijnlijk wel bij geweest. Iedereen die wel gaat,heel veel plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 26 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2016 He ik sta 2x op de lijst....mag eraf bij ? Ben van plan om te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Als t definitief Austerlitz is geworden , dan verplaats ik mezelf ook en ga ik er zijn! degene die zeker mee gaan: MijnGerrit Pumpkin Lars YogaJuf Blondie Huttula Kruidenthee Wimmelt Eline Elma Vol Kohtje Erik Mereltje Anette De volgende hebben nog een vraagteken: Eline, LadyJane, Jannigje, Haddock, Artax, NBW, Ietje, Etty Erik , ik heb je van de lijst van twijfelaars gehaald , NBW, jij komt toch ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 (bewerkt) Superleuk zo'n grote lijst... Heb er zin in degene die zeker mee gaan: MijnGerrit Pumpkin Lars YogaJuf Blondie Huttula Kruidenthee Wimmelt Eline Elma Vol Kohtje Erik Mereltje Anette NBW De volgende hebben nog een vraagteken: LadyJane, Jannigje, Haddock, Artax, Ietje en Etty NBW, jij komt toch ook! Ga er gewoon van uit dus heb je op de lijst gezet... 27 augustus 2016 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 weer ben ik weg...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Superleuk zo'n grote lijst... Heb er zin in degene die zeker mee gaan: MijnGerrit Pumpkin Lars YogaJuf Blondie Huttula Kruidenthee Wimmelt Eline Elma Vol Kohtje Erik Mereltje Smart Anette NBW De volgende hebben nog een vraagteken: LadyJane, Jannigje, Haddock, Artax, Ietje en Etty NBW, jij komt toch ook! Ga er gewoon van uit dus heb je op de lijst gezet... Oeps sorry smart... Je staat er weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Ik haak af, ben door mijn dagen. Vanaf 1-10 echter........ Maak er wat goeds van, droogstoppels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Superleuk zo'n grote lijst... Heb er zin in degene die zeker mee gaan: MijnGerrit Pumpkin Lars YogaJuf Blondie Huttula Kruidenthee Wimmelt Eline Elma Vol Kohtje Erik Mereltje Smart Anette NBW De volgende hebben nog een vraagteken: LadyJane, Jannigje, Artax, Ietje en Etty NBW, jij komt toch ook! Ga er gewoon van uit dus heb je op de lijst gezet... Oeps sorry smart... Je staat er weer op! Jammer Haddock, had je graag ontmoet, wie weet een volgende keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Meeting lijkt me leuk, alleen beetje ongunstige datum en plek voor mij. Misschien de volgende keer eens kijken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 september 2016 Rapport Share Geplaatst 3 september 2016 Hoe gaat het meestal inderdaad? Hoe vind ik jullie? En dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2016 Rapport Share Geplaatst 3 september 2016 Ik kom met Pumpkin die herken je zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 3 september 2016 Rapport Share Geplaatst 3 september 2016 Ik ga het denk ik toch niet doen. Ik vind het toch een beetje eng dat iedereen die misschien meeleest dit zomaar weet . Vind mijn anonimiteit nu nog erg belangrijk. Niet voor jullie frummers maar wel voor eventuele mee lezers . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 3 september 2016 Rapport Share Geplaatst 3 september 2016 Claartje, ik dacht ook een beetje zoals jij voor mijn eerste meeting. Maar weet je, de gedachte dat eventuele meelezers op die dag helemaal naar de piramide zouden afreizen on van een afstand eens te gaan kijken naar een groep mensen, van wie er een Dé Claartje die ze zo leuk vinden schrijven is, is gewoon niet erg reëel. En dan nóg, dan zou ík toch ook jou kunnen zijn of jij mij? Artax, leuk dat je komt. Meestal spreken we af op een makkelijke plek en starten de gesprekken vanzelf. Er zijn mensen die elkaar al kennen en nieuwe frummers graag bij het gesprek betrekken. En vaak maken we ook een wandeling ☺️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 3 september 2016 Rapport Share Geplaatst 3 september 2016 (bewerkt) Daar heb je helemaal gelijk in mevr yoga. En anders ga ik gewoon door voor je zus 3 september 2016 bewerkt door Claartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden