Momentum Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Goedemorgen forumleden, heerlijk uitgeslapen tot half zeven! Dagpact: momentum. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Goedemorgen. Dagpact; momentum Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Goedemorgen frummers. Wat een noodweer hebben wij hier gisteren gehad eind van de middag... En nu.... nu schijnt de zon weer gul, alles in de tuin ziet er zo opgefrist uit, wat een rijkdom toch... Koffie en thee staan inmiddels klaar. Laat de dag maar beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Dagpact Momentum Lars Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Goedemorgen allemaal, Klinkt heerlijk, dat weer bij jou Yvonne Hier heel erg mistig, (alweer), 15 graden geen regen gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 4 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Heerlijk die koffie van jou Yvonne, hier in het noordwesten eindelijk een zonnetje, na twee dagen mist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Goede morgen allemaal, Hier nog steeds geen regen.. wel staat ons IJsseltje ongekend hoog voor de tijd van het jaar. De camping aan de overkant krijgt steeds meer natte voeten. En nu staat het zonnetje (het Yvonnetje) al wéér te stralen aan een strak blauwe lucht. Jammer van Kiki. Verder weinig te jammeren hier. Fijne dag voor iedereen gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Eigenlijk hebben wij hier wel heel vaak veel mazzel met het weer. Heb geloof ik de afgelopen tijd echt elke dag wel een uurtje lekker in de tuin gezeten. En ís het dan een dagje slecht weer heeft het ook wel wat... lekker binnen rommelen. En wat betreft Kiki.... nou, ik vind het gewoon een topprestatie van haar. Ze is niet 'weggespeeld' , ze heeft verloren op een mooie manier. En dat terwijl ze een blessure heeft... petje af voor haar. Haar tijd komt nog wel Koh.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 goeiemorgen frummers. jammer van Kiki schrijft Koh mijn eerste gedachte; heeft Kiki gedronken? oh nee de tenis-ster Kiki haha hoezo beroepsgedeformeerd? Dubber of het Dè Trap beklimmen wordt in Rotterdam of het alsnog strand en dus volleyweer wordt. Eerst ontbijt;de was, bieb en boodschappen dan maar dan wijst de rest zich vanzelf. Kohtje en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 En wat betreft Kiki.... nou, ik vind het gewoon een topprestatie van haar. Ze is niet 'weggespeeld' , ze heeft verloren op een mooie manier. En dat terwijl ze een blessure heeft... petje af voor haar. Haar tijd komt nog wel Koh.... Weet ik wel... weet ik wel. En vertrouw ik op. Net als op Max. En dat terwijl ik helemaal niets, maar dan ook niets met sport heb. Wel met chauvinisme, een beetje. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Goedemorgen, Dagpact Momentum Lars Rapilos Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Dacht ik aan het begin van de week nog dat mijn moeheid wat aan het verdwijnen was, nu is het weer helemaal mis. Kon mijn ogen gisteravond nauwelijks open houden en weer 10 uur geslapen. Nog steeds moe. Herkennen jullie dit? Of is er iets anders aan de hand? Ik ben het eigenlijk spuugzat. Ik heb best zin om dingen te doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Ik had hetzelfde gisteravond en stond vanmorgen ook moe op, terwijl het toch niet warm was op de slaapkamer..Dagpact MomentumLarsRapilosNadia Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 (bewerkt) Of is dit wat er onder al die drank werd begraven, een dodelijke vermoeidheid, weggedronken en weggeredeneerd? 4 juni 2016 bewerkt door Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 ...of een langzaam, zich proberen te herstellende, oververmoeide lever? De leverancier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Heb al gezwommen. Conditie van nul komma nul maar je moet ergens beginnen. Koffie en naar de markt. Kijken of ik tekenen weer wat kan oppakken. Als ik het moeilijk heb kom ik hier heen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Dat is in november al getest en bleek gelukkig in orde. En sindsdien ben ik een stuk liever voor mijn lever. Dus nieuwe schade lijkt me onmogelijk. Jootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Jeetje, Lars, wat goed! Ik zit nog in pyjama, te bedenken of ik nog wat zal gaan slapen :-) smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Slapen? Hup douchen en in de benen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Dat is in november al getest en bleek gelukkig in orde. En sindsdien ben ik een stuk liever voor mijn lever. Dus nieuwe schade lijkt me onmogelijk. Dan ligt het aan de warmte misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Welke warmte? Ik heb er al maanden last van. Nou ja, als het níet herkenbaar is, dan ga ik een afspraak maken om mijn bloed te laten controleren. Volgende stap dan maar. Dank voor het meedenken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Volgens mij in mijn plaats Spirit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Tenminste hier zijn vanmiddag shantykoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Zag dat ik per abuis nog ingelogd stond. Kan ik meteen even goedemorgen wensen. Goedemorgen. En meteen weer weg. Zware dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Sterkte, Rosa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden