Gast Geplaatst 3 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2016 Ik wel Asterix, ik wordt er heel ziek van. Je zou denken dan laat je het de volgende dag wel als je staat te trillen op je benen. Je koffiekopje met beide handen moet vasthouden zo beef ik. M"n maag van slag is en een kop als een biet. Daar heb ik nu meer last van dan "vroeger" als ik gedronken heb want toen gooide ik er de volgende ochtend kokhalzend "gewoon" nieuwe in om dat tegen te gaan. Het is hierom waarom ik die uitspattingen kwijt moet want het is best gevaarlijk als je 24/7 zo gedronken hebt. Vorige maand ging het de volgende ochtend ook door me heen; misschien moet ik dan maar even wat drinken dan voel ik me beter. Heb het niet gedaan maar ik dacht het wèl, en dat is zo gevaarlijk ervan want voor ik het weet drink ik dan weer 24/7. Zo herkenbaar al anderhalve week kwijt en het word gewoonweg niks beter,laat ik morgen alsjeblieft normaal opstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 3 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2016 Spirit, speciaal voor jou even ingelogd om je veel succes te wensen. Wees open en eerlijk, ze zijn er niet op uit om over jouw rug te scoren meis. Hoop dat je nav dit gesprek even rust gaat krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 3 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2016 Kiki heeft verloren, jammer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2016 (bewerkt) Jammer! Kiki was toppie, Prachtig, ijzersterk,ondank blessure. En op Roland Garros 500.000 euro rijker. Dat werkt een beetje verzachtend. P.S Moet natuurlijk wel een grote staf van betaald worden. 3 juni 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2016 Gekeken Nancy ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2016 Aaaaaaarrrggggg.......ik dacht dat tenniswedstrijden heeeel lang duurden, was er net klaar voor om te gaan kijken, toen ik hier net las dat ze verloren heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denies Geplaatst 3 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2016 Goedemiddag iedereen, ik ben lange tijd niet online geweest op het forum.. Ik dacht het allemaal wel op eigen houtje aan te kunnen.. uhm fout gedacht!! Sinds kort in behandeling bij bouman ggz.. op doktersadvies gebruik in nu iets langer als 14 dagen Refusal.. In totaal heb ik nu met vandaag meegeteld 21 dagen niet gedronken.. Dit is voor mij een enorme prestatie. Alleen nu wil ik graag mijn ouders gaan vertellen over mijn verslaving. De reden dat ik dit nu wil gaan doen is het volgende: 3 maanden geleden ben ik uit het familiebedrijf gestapt vrij impulsief omdat ik een baan aangeboden kreeg. In de keukenbranche waar veel druk op je word gelegd qua targets etc plus ik vind het werk totaal niet leuk. Heb me vandaag ziek gemeld op werk omdat ik gewoon ben ingestort ik zie het helemaal niet meer zitten om te gaan werken. Het liefste zou ik gewoon weer terug in het bedrijf van mn ouders stappen waar ik me dan ook volledig kan concentreren op het afkicken., heeft iemand misschien tips om dit te vertellen en hoe ik het op de juiste manier kan gaan vertellen.. bedankt alvast.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2016 Hoi Denies, Wat goed van je dat je opnieuw gestopt bent, al drie weken! Dat is mooi. Ik hoop dat je veel steun hebt aan de hulp die je nu krijgt. Over het vertellen aan je ouders: misschien precies zoals je het hier opgeschreven hebt? Gewoon, duidelijk, de waarheid. Ik denk dat dat de eenvoudigste weg is. Moeilijk misschien, ik weet niet hoe de verhoudingen liggen. Alvast veel succes gewenst! Denies reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2016 (bewerkt) Nancy ,op de wereldranglijst schiet ze omhoog, Dus je kan haar nog bij Wimbledon zien. Groet. 3 juni 2016 bewerkt door Soothe nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denies Geplaatst 3 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2016 Hoi nancy, bedankt voor je reactie. ja de band is niet altijd even goed geweest, de laatste jaren wel verbeterd maar dit komt ook meer omdat ze niet al te veel betrokken zijn geweest met mijn directe problemen. gewoon de stoute schoenen aantrekken en het vertellen is waarschijnlijk de enige optie. en vanuit daar bekijken welke volgende stappen ik kan ondernemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2016 Die stoute schoenen pas je gerust, dus trek maar aan, je kunt het! Om de hete brij heen draaien kan het allemaal uiteindelijk nog lastiger maken, denk ik. Misschien vinden ze het juist wel prettig, dat je ze nu meer betrekt bij je directe problemen, ze in vertrouwen nemen kan hun toch ook een goed gevoel geven. Maar nu zit ik het in te vullen en dat moet ik niet doen, ik ken je situatie niet. Ik wil je alleen maar heel veel sterkte wensen met je gesprek en hoop dat het allemaal gaat meevallen. Denies reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2016 Ik moet zo naar de borstenbus (periodiek onderzoek ) ben dus weer weg hier, lees straks bij. Fijne middag nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2016 De vorige keer dat ik daar zat, was ik half beschonken, alle buurvrouwen zaten daar ook Nu niet (beschonken) Tot later Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2016 (bewerkt) Dat is goed nieuws voor je Wijfie, fijn! Ik kan me voorstellen dat dat een opluchting voor je is. Nou, dat gesprek is nu gelukkig achter de rug voor je, kun je je weer even concentreren op andere dingen. edit: borstenbus is dus alweer achter de rug, en Agnieta, we gaan om de beurt hoor, we staan niet met onze blote borsten op een rij 3 juni 2016 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2016 Ik voel me wel geplet nu... ik ga maar even rustig in de tuin zitten, de zon is net door de wolken heen gekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 3 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2016 Ik begrijp niet goed waarom je er zo tegenop ziet om te gaan werken. Ik ben dolblij met mijn werk. Niet alleen voor het geld maar ook voor de sociale contacten, structuur en waardering. Maar mss haal jij dat soort zaken wel uit andere bezigheden. En het is ook zeker niet zo dat ik elke dag fluitend naar mijn werk ga. Ik heb er ook wel eens de balen van. Maar wil niet zonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 3 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2016 Moet wel om je lachen Nancy:-) nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2016 Vandaag voor het eerst chat therapie gehad. Goed bevallen heb meer verteld dan dat ik ooit gedaan heb. Nu weekend. Gaat me lukken dit keer om droog te blijven. Morgen naar mijn kleindochter. Jammer dat ik hier geen foto kan plaatsen mochten jullie mee genieten van een mooi prinsesje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 3 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2016 Dagpact gehaald. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2016 Droge afmelding Welterusten lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 3 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2016 Hier ook een droge afmelding, ik ben afgepeigerd ,maar niet van de drank! Welterusten. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2016 Meld me droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 3 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2016 Ik ben ook geslaagd lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2016 Hoi! Vanavond weer naar ut stadsje aan zee geweest Fantastisch bandje gekeken, Captain Darlin' Ouwe rotten in het vak Minstens 50 kg oud papier uit mijn schuurtje in dozen naar het stort Veel brandnetels verwijderd, handmatig Etc.. Naast alle misere Gestaag door En durven blijven genieten Ben ik op mijn best "allen die erkennen de schoonheid, dan ook het lelijke.." Zoiets Ik heb het goed Gestaag door Fijne nacht! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden