Spring naar bijdragen

zondag 29 mei

Aanbevolen berichten

inderdaad heel rustig hier.

Jannigje; een fijne vakantie. Hopelijk ga je lekker genieten!

Hier valt de regen. Ik wacht en wacht en wacht maar op die zomer.

De strijk staat al het hele weekend te roepen. Als ik ergens tegen op zie..

Helaas geen kaboutertjes die het voor mij doen.

zucht...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had een moeilijke dag, níet zozeer wat trek betreft, maar meer omdat ik me wat verloren voelde. Soms vind ik het maar niks, zonder partner.

Naar de zondagsmarkt geweest en daar wat lekkere dingen gehaald. Gerookte vis, een stukje cheesecake en een biologisch verantwoorde, gouden paprika. Níet echt goud, natuurlijk, alleen qua prijs. Ook een flesje frambozensap, tjokvol antioxidantjes en vitamientjes.

O, wat zal ik gezond worden!

Dagpact gehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Goh, wat is het hier rustig!"

Als ik dat zou vinden slinger ik er een verslavingsgerelateerd onderwerp in. Iets wat over nuchterheid en herstel gaat en wat me bezig houdt.

Als anderen dat zouden doen, zou ik er op reageren, mits ik daarop iets te zeggen heb, wat lang niet altijd het geval hoeft te zijn.

Ik kom hier niet om me te laten amuseren door anderen. Mijn doel is nadrukkelijk iets leren van anderen wat ik in mijn herstel kan gebruiken en soms een kleine bijdrage leveren uit mijn eigen ervaring.

Dat neemt niet weg dat sommige berichten hier best wel amusant zijn. En ik denk dat een beetje luchtigheid best wel gewaardeerd wordt op zijn tijd. Door mij wel, alhoewel het zelf plaatsen ervan niet mijn sterkste kant is....

Op zich is rust een heel fijne eigenschap voor een alcoholist in herstel, denk ik. Maar dan ben ik mijn eigen graadmeter.

Het gebed zegt het ook: "God, geef me de kalmte om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen, de moed om te veranderen wat ik kan veranderen en de wijsheid om tussen deze twee het onderscheid te weten."

Een rustige avond en welterusten voor straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn opmerking is over verwondering en verbazing.

Dat jij er kritiek in leest zegt misschien meer over jou dan over wat ik schreef.

Het was een algemene opmerking van mij over een algemene opmerking zoals die hier wel vaker voorbij komt.

Als ik echt op jouw bericht had gereageerd had ik je genoemd of aangehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet dat ik hier nou eindeloos over door wil gaan, maar je hebt me toch aangehaald? Aanhalingstekens openen-letterlijk wat ik schreef-aanhalingstekens sluiten. Erg moeilijk om dat níet persoonlijk op te vatten.

Maar verder vind ik het wel goed, hoor :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...