Momentum Geplaatst 29 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2016 Goedemorgen lotgenoten. Dagpact: momentum. Fijne zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 29 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2016 Goedemorgen. Nog geen regen hier. Hopelijk blijft de storm weg tot laat in de middag en kunnen we nog van een zonnige zondag genieten. Prettige dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2016 Dagpact Momentum Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2016 Goedemorgen allemaal, nu snel, snel naar mijn werk, Doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 29 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2016 Goedemorgen, Dagpact Momentum Rapilos Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2016 Goedemorgen allemaal, ik ga op weg. Ik wens jullie goede dagen. Daag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2016 Goedemorgen frummers. koffie en thee zijn bijna klaar. Maar eerst Jannigje nog even een goede vakantie wensen. Hoop dat je toch kunt genieten Jannigje .... tot over tien dagen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 29 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2016 Goede reis, Jannigje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 29 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2016 Goh, wat is het hier rustig! Echooo oo o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 29 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2016 inderdaad heel rustig hier. Jannigje; een fijne vakantie. Hopelijk ga je lekker genieten! Hier valt de regen. Ik wacht en wacht en wacht maar op die zomer. De strijk staat al het hele weekend te roepen. Als ik ergens tegen op zie.. Helaas geen kaboutertjes die het voor mij doen. zucht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2016 Meld me weer droog af op dag 9, Ongezellig stil hier. Heb je al gestreken Mikki ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 29 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2016 Ik had een moeilijke dag, níet zozeer wat trek betreft, maar meer omdat ik me wat verloren voelde. Soms vind ik het maar niks, zonder partner. Naar de zondagsmarkt geweest en daar wat lekkere dingen gehaald. Gerookte vis, een stukje cheesecake en een biologisch verantwoorde, gouden paprika. Níet echt goud, natuurlijk, alleen qua prijs. Ook een flesje frambozensap, tjokvol antioxidantjes en vitamientjes. O, wat zal ik gezond worden! Dagpact gehaald. rapilos en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 29 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2016 Weer nuchter de dag doorgekomen, ik moet nu oppassen voor overmoed! Welterusten iedereen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2016 Even teken van leven. Veel geslapen vandaag. Stuk rustiger dan gisteravond. In principe is crisis 5 dagen. Goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2016 een vermoeiend en nuttig weekend gehad wat is dat heerlijk thuiskomen. slaapwel straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 29 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2016 Haha. Nee rapilos. Ik wacht gewoon nog een nachtje op de kaboutertjes! Je weet maar nooit. Ik duik er ook maar weer in met een goed boek. Slaap rustig allen . rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 29 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2016 Welkom etty op de dagdraag jannigje, hopelijk krijg je een beter humeur als je de frisse natuurlucht ruikt. Ik ga weer naar bed, welterusten iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2016 Of is het kunt genieten Jazeker het is: 'je kunt genieten'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 29 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2016 "Goh, wat is het hier rustig!" Als ik dat zou vinden slinger ik er een verslavingsgerelateerd onderwerp in. Iets wat over nuchterheid en herstel gaat en wat me bezig houdt. Als anderen dat zouden doen, zou ik er op reageren, mits ik daarop iets te zeggen heb, wat lang niet altijd het geval hoeft te zijn. Ik kom hier niet om me te laten amuseren door anderen. Mijn doel is nadrukkelijk iets leren van anderen wat ik in mijn herstel kan gebruiken en soms een kleine bijdrage leveren uit mijn eigen ervaring. Dat neemt niet weg dat sommige berichten hier best wel amusant zijn. En ik denk dat een beetje luchtigheid best wel gewaardeerd wordt op zijn tijd. Door mij wel, alhoewel het zelf plaatsen ervan niet mijn sterkste kant is.... Op zich is rust een heel fijne eigenschap voor een alcoholist in herstel, denk ik. Maar dan ben ik mijn eigen graadmeter. Het gebed zegt het ook: "God, geef me de kalmte om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen, de moed om te veranderen wat ik kan veranderen en de wijsheid om tussen deze twee het onderscheid te weten." Een rustige avond en welterusten voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 29 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2016 En als het nou eens verbazing of verwondering was en geen kritiek? Dat onderscheid is er ook nog... Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 29 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2016 Mijn opmerking is over verwondering en verbazing. Dat jij er kritiek in leest zegt misschien meer over jou dan over wat ik schreef. Het was een algemene opmerking van mij over een algemene opmerking zoals die hier wel vaker voorbij komt. Als ik echt op jouw bericht had gereageerd had ik je genoemd of aangehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 30 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2016 Niet dat ik hier nou eindeloos over door wil gaan, maar je hebt me toch aangehaald? Aanhalingstekens openen-letterlijk wat ik schreef-aanhalingstekens sluiten. Erg moeilijk om dat níet persoonlijk op te vatten. Maar verder vind ik het wel goed, hoor :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden