fleurtje Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Als ge van den duivel spreekt ziede zijne staart! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Hihi, hier is de koffie ... én de thee, én de cola... Goedemorgen frummers. Beetje sombertjes hier, met af en toe een drup. Buiten dan, binnen is het lekker droog en gezellig. en wie weet is het niet koud en kunnen we vanmiddag nog wel even buiten zitten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Als ge van den duivel spreekt ziede zijne staart! Hahaha... jullie belgen houden het een stuk vriendelijker: jullie zíen de staart.... wij trappen er op: als je over de duivel spreekt trap je op zijn staart... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Met een paraplu kan je zelfs in de regen zitten want koud is het niet. Allez hier toch niet.Whoehoeee cola! Ik las het begin van gisteren. Bolletje terug in tha house?!! Dikke kussen voor jou Bolletje!! En Lars, ouwe sok! Nog een gelukkige verjaardag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Ik word altijd vrolijk van jouw goedd morgen berichtjes Von. Dank daarvoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Hahaha... jullie belgen houden het een stuk vriendelijker: jullie zíen de staart.... wij trappen er op: als je over de duivel spreekt trap je op zijn staart... Agressief volkske .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Fleurie sterkte meis. Zo vanmiddag weer naar het revalidatiecentrum. Het is goed gegaan maar wel confronterend. Hier is het allemaal gebeurd.En dat maakt me wat onzeker. Wel ook hier m'n tabak weg gegooid en ben nu 12 dagen nicotinevrij. Mensen en kanjers. Tot het volgend weekend Jannigje, lady jane, nancy en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 22 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 't Werkt als je er aan werkt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Ik word altijd vrolijk van jouw goedd morgen berichtjes Von. Dank daarvoor! Ik zie vonneke altijd aan de open haard zitten met een kopje thee. Met de gure wind en kletsende regen buiten. Gezellig en warm Dat omschrijft vonneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Heeee, Bol, fijn je even te zien hier. Druk dagje gehad gisteren dus, is het meegevallen? en dat je nog wat onzeker bent... heel begrijpelijk hoor, gaat vast weer helemaal over... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Moggeh allen. Hihi, hier is de koffie ... én de thee, én de cola... Ik wist niet dat we bij jou kunnen bestellen Von. Ik begin de dag met een glaasje citroenwater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Ha Bolletje! Mag je nu elk weekend naar huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Dank je Tom en Fleurtje... Ik maak het altijd wel gezellig, maar geen open haard hoor, waxinelichtjes als het donker en koud is vind ik genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Fleurie sterkte meis. Zo vanmiddag weer naar het revalidatiecentrum. Het is goed gegaan maar wel confronterend. Hier is het allemaal gebeurd.En dat maakt me wat onzeker. Wel ook hier m'n tabak weg gegooid en ben nu 12 dagen nicotinevrij. Mensen en kanjers. Tot het volgend weekend AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BOLLETJE Doe het goed lieve jij! Komt helemaal goed! Die gevoelens zijn normaal maar op tijd en stond gaan die ook weer liggen. En gestopt met roken?! HOLA PAOLA! Goed bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 22 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Sterkte Bolletje! Niet roken! Wat goed De wandeling was lekker, maar nat. Nu even een lekker ontbijt maken en ik neem een goede bak koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 En Mupke! Dat gaat hier nogal ne gang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Agressief volkske .. Ja, nog effe so doorgaan, ja?? Ke'je n muilpeer krijge... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Moggeh allen. Ik wist niet dat we bij jou kunnen bestellen Von. Ik begin de dag met een glaasje citroenwater. Ze vergeet de toast wel altijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Ja, nog effe so doorgaan, ja?? Ke'je n muilpeer krijge... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 En Mupke! Dat gaat hier nogal ne gang Moggeh liefje. Wat betekent: dat gaat hier nogal ne gang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Ze vergeet de toast wel altijd... Dat is wel een beetje jammer inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Alleen koffie, thee en cola Mup, ik zet ut neer, en je mag zelf inschenken... water mag je uit de kraan tappen en citroen pak je uit de koelkast.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Oke oke, ik zie het al. Anderen hebben een streepje voor. Wat ga je doen Regenboog? Toch weer het weekpact aangaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Moggeh liefje. Wat betekent: dat gaat hier nogal ne gang? Dat het hier snel gaat Ik klaag op vonneke en ze is er. Ik lees bolletje op het draadje van gisteren en ploep, ze is er. Ik typ een antwoord op bolletje. En lap, jij bent er. Mupke reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Hallo, ik ben ook maar een vrijwilliger die ingehuurd is voor de koffie en de thee... Cola per gratie gods omdat onze Fleur geen koffie en thee blieft.... (zo, die wilde ik al zooooo lang een keertje gebruiken, vond um zoooo leuk) smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden