Spring naar bijdragen

Donderdag 12 mei 2016


Aanbevolen berichten

Over de documentaire van Theroux. Vanavond een herhaling gezien alleen een kwartier te laat. (ik kan geen online versie vinden, help...)  Over de discussie van me erin kunnen verplaatsen. Dat kan ik wel en dat besef maakt de documentaire zo heftig. Ik kan ook zo afglijden tot die jongen voor detox (die met dat baardje) En ik kan me enigzins invoelen dat je zelfliefde zo laag is als bij die vrouw met Franse achtergrond als je een actief gebruiker bent.

 

Maar ik heb ook het besef hoeveel beter ik me voel als Kerst 2015. De herinnering van hoe ik mij voelde toen vervaagt maar is weer helemaal helder door het kijken van die documentaire. Theroux vind ik zo knap in met mededogen TV maken. Echt oprecht....

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat weten we ook weer. Iemand leren kennen op een site. Veel op de chat gezeten en vanavond kwam ze op bezoek. Via de computer kan ik prima kletsen. Hier thuis klapte ik dicht en stotteren als een gek. Het verliep stroef na de koffie is ze op gestapt. Weer eens te impulsief van mij om haar te willen ontmoeten. Niet slim kan beter eerst me bezig houden met stoppen. Leven op regel te krijgen. Misschien eerst scheiden.  :blush: Nu zit ik hier met een naar gevoel. Stotteren moet ik verder mee. Op deze manier worden sociale contacten lastig. Met de app communiceren met hulpverlening is prima. Vanavond was het geen optie. Zal de fles wijn maar leeg gaan gooien. Meld me droog af. Goede nacht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allen,

 

Ik was er vanmorgen even, maar vergat op plaats te drukken. Jaja ;)

Dan is het verhaaltje weg natuurlijk....

 

Dan maar goedenacht wensen. Een warme slaapkamer....

 

Ik wil de docu ook nog in de herhaling zien!

 

Welterusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een heftige documentaire. Ben op de helft stop er eerst mee. Man en vrouw die 3 jaar samen zijn. Ze durft niet bij hem weg te gaan anders drinkt hij zich dood. De andere kant zien is confronterend. Ook bagatelliseer ik het. Dan val ik nog wel mee. Nog wel ja. Kinderen kwijt raken. Drinken om te vergeten. Die ene die zijn vriendin beledigt. Herkenbare dingen. Stop ermee voor vandaag. Buitenlucht in met de hond. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn huis heb ik alcoholvrij verklaard, jammer voor mensen die wel drinken, maar is mijn huis.

Voor de rest ben ik enorm kwaad, alles te maken met forumhistorie. Moet er eigenlijk niet over beginnen. Mijn eerste gedachte was naar winkel te gaan, maar ze krijgt mij niet klein, k wijf.

En graag maar waarschuwing van moderater, kan die ook getuigenis afleggen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe doen jullie dat dan als je bezoek krijgt? Helemaal geen drank in huis? Verjaardagen? 

In mijn huis niet roken en geen alcohol drinken.

Dat van dat roken in inmiddels al sociaal aanvaard, dat was in 1980 wel anders, toen werd ik erom verguisd.

 

En drinken: iemand die geen problemen heeft met alcohol heeft ook geen probleem met geen alcohol.

Het is je eigen verslaafde brein wat je dat anders wil laten denken, een geestelijk gezonde mens komt niet op het idee om daar een probleem van te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bertd wat ga jij goed zeg! Complimenten! Over dat colaatje, zijn er geen andere drankjes die wat "spannender" zijn? Ik word bijv. Blij van gemberbier (= dus geen bier!), huisgemaakte ijsthee of limonade, lekkere koffie, verse muntthee.... Etc

Dank je voor de complimenten, maar gisteren is het toch mis gegaan, ik ga eens wat andere drankjes proberen ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...